2022-09-07, 12:19
Medlem
Gantss avatar
På ett sett så får han skylla sig själv.

Ingen som helst matchplan när motståndarna backar tillbaka, konstiga laguppställningar (t.ex azpi istället för chalobah Reece som RCB när han är som bäst som RWB)

Mardrömmen är om Rodgers kommer in
Citera
2022-09-07, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
På ett sett så får han skylla sig själv.

Ingen som helst matchplan när motståndarna backar tillbaka, konstiga laguppställningar (t.ex azpi istället för chalobah Reece som RCB när han är som bäst som RWB)

Mardrömmen är om Rodgers kommer in

Poch vinner ju aldrig någonting.
Något för Chelski kanske?
Citera
2022-09-07, 12:37
Medlem
Masingas avatar
Conte skrattar gott och dricker upp sin espresso.
Citera
2022-09-07, 14:07
Medlem
zebra121s avatar
Hade jag varit Potter hade jag ALDRIG visat något intresse om Chelsea kom knackandes på dörren.

I Chelsea är kraven högre och går det dåligt en liten period så får han kicken. 100 procent. Han bör veta hur Chelsea fungerar.

I Brighton bygger han något fint och skuggar toppen samt att familjen verkar trivas på sydkusten.

Men att lämna för Chelsea? Aldrig.
Citera
2022-09-07, 14:13
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Hoppas Poch kommer in, gillar hans fotboll.
Citera
2022-09-07, 14:25
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Hoppas Poch kommer in, gillar hans fotboll.

Tror Chelsea fansen hade gått berserk om det hade hänt faktiskt. Spurs med Conte och Chelsea med Poch? Det blir dessutom värre när man har i åtanke hur mycket sämre PSG blev med Poch än Tuchel. Att Poch dessutom aldrig vunnit något och fått stämpeln "en tränare som behöver tid" är nog inte till hjälp heller.
Citera
2022-09-07, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Chelsea sparkar Tuchel?! Vafan är det här

Edit: Från chelseafc.com

Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Haha vad fan? Känns som Chelsea tappat det helt.

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Visst, har inte haft resultaten med oss den här säsongen men återuppbyggnaden har precis börjat och vi nådde målet med topp 4 förra säsongen.

Helt sjukt, vem finns ens tillgänglig som headcoach nu?!

Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hahaha det e kaos i Chelsea.
Gissar de kommer gå för Potter

Bra tålamod, haha
Citera
2022-09-07, 15:07
Medlem
Fick mig en mindre chock när jag nu läste att Tuchel fått sparken. Helt ärligt tycker jag det är pinsamt av klubben och jag trodde ändå att den här trenden de haft med sin kortsiktighet var över nu under det nya ägarskapet.

Chelsea har ändå 10 poäng, resultatraden 3-1-2 och är på inget sätt avhängda. En omgång där resultaten går deras väg så är man plötsligt topp 4. Det hade varit skillnad om detta beslutet hade tagits om klubben legat runt tiondeplatsen efter halva säsongen men kom igen, vi har spelat 6 matcher och det kan vända oerhört fort. Titta bara på United och Ten Hag.
Okej, förlusten igår var såklart ett bottennapp men samtidigt är det knappast första gången som ett storlag underskattar och åker på däng mot en klubb som Dinamo Zagreb, speciellt på bortaplan.

Lägg till att Kante varit skadad och att halva backlinjen är utbytt. Jag tycker beslutet långt ifrån speglar Chelsea's situation och känner att det är väl hårt mot Tuchel, som gjort ett riktigt bra jobb hittills bortsett från den senaste månaden.

Jag hoppas Potter stannar i Brighton, där han har något riktigt spännande på gång. Det känns oerhört märkligt om han skulle lämna klubben i det här läget men konstigare saker har ju hänt inom fotbollen. Chelsea hade nog mått bra av att ha en manager i mer än 1-2 år för en gångs skull.
Citera
2022-09-07, 16:59
Medlem
Imbazs avatar
Abramovich fick Chelsea till toppen, denna ägare kommer få Chelsea tillbaka till innan det.

Lite lustigt.
Citera
2022-09-07, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Hade jag varit Potter hade jag ALDRIG visat något intresse om Chelsea kom knackandes på dörren.

I Chelsea är kraven högre och går det dåligt en liten period så får han kicken. 100 procent. Han bör veta hur Chelsea fungerar.

I Brighton bygger han något fint och skuggar toppen samt att familjen verkar trivas på sydkusten.

Men att lämna för Chelsea? Aldrig.
Ingen tackar nej till hundratals miljonen kronor. Inte Graham Potter heller.

Alla Chelsea-fans tycks vilja ha Potter och jag gissar att det blir han till slut. Men det gäller att fixa det snabbt annars faller Chelsea för långt efter topplagen.
Citera
2022-09-07, 18:15
Medlem
Diego Costa får arbetstillstånd,så han är Wolves på ettårsdeal givet medical går fint.
Meh.
Han kan väl i alla fall fortfarande dela ut någon armbåge förmodar jag.
Citera
2022-09-07, 18:53
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Diego Costa får arbetstillstånd,så han är Wolves på ettårsdeal givet medical går fint.
Meh.
Han kan väl i alla fall fortfarande dela ut någon armbåge förmodar jag.
Racet mot CL är igång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in