2022-07-29, 19:13
Medlem
Jag tror på följande skytteliga…drar till med en topp 10

1. Haaland
2. Salah
3. Jesus
4. Kane
5. Ronaldo (om han blir kvar)
6. Son
7. Sterling
8. Nunez
9. Jota
10. Vardy

Jag passar på att tippa topp 10 när jag ändå är igång…

1. Man City
2. Liverpool
3. Arsenal
4. Tottenham
5. Man United
6. Chelsea
7. West Ham
8. Newcastle
9. Everton
10. Crystal Palace

Brighton, Fulham och Leeds åker ur.
Citera
2022-07-29, 21:42
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
1. Kane
2. Haaland
3. Salah
4. Jesus
5. Scamacca

Alla räknar ju med att Haaland ska kliva rakt in och sopa hem skytteligatiteln så jag säger att han blir snuvad med ett par måls marginal Borde va några som nosar kring 30-strecket den här säsongen.

Scamacca, den var ju otippad (iaf för mig), jag som inte följer italienska ligan har inte direkt koll på honom, kanske blir en intressant spelare att följa.
Citera
2022-07-29, 21:47
Medlem
Vincent Kompanys Burnley har spelat bra fotboll i första halvlek mot Huddersfield. Ser ut som ett PL-lag.
Citera
2022-07-29, 22:07
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Scamacca, den var ju otippad (iaf för mig), jag som inte följer italienska ligan har inte direkt koll på honom, kanske blir en intressant spelare att följa.

Tycker också det är lite... Något. Italienare verkar ha det svårt i England. Men väldigt intressant spelare, köpt honom många gånger på fifa

Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Vincent Kompanys Burnley har spelat bra fotboll i första halvlek mot Huddersfield. Ser ut som ett PL-lag.

Jag hoppas verkligen han tar dom upp.
Citera
2022-07-30, 00:44
Medlem
Ojoj då är det inte långt kvar tills toppfotbollen drar igång med de bästa lagen i världen som spelar och Darwin fucking Nunez tystar alla hatare här på forumet! 3-2 imorgon och skytteligan är hans! Van Dijk bryter benet på norrbaggen
Citera
2022-07-30, 02:11
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Jag tror på följande skytteliga…drar till med en topp 10

Jag passar på att tippa topp 10 när jag ändå är igång…

1. Man City
2. Liverpool
3. Arsenal
4. Tottenham
5. Man United
6. Chelsea
7. West Ham
8. Newcastle
9. Everton
10. Crystal Palace

Brighton, Fulham och Leeds åker ur.

Sp*rs ska alltså enligt dig sluta före Chelsea, du vet väl om att The Scum endast har vunnit en ynka ligacup på 14 år. Men det är skit samma, för vad en neandertalare som håller på Liverpool tror är bara efterblivet och bör hålla en låg profil om fotboll särskilt Chelsea FC.
Citera
2022-07-30, 05:02
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jag är inte frysen.

Nä det tror jag inte. Hoppas först och främst på en rolig säsong och en stor titel.

Ingen aning. Vore roligare om det var jämnare där uppe
Nej, men du tillhör dock samma klan som A Little Freezer.
Citera
2022-07-30, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Sp*rs ska alltså enligt dig sluta före Chelsea, du vet väl om att The Scum endast har vunnit en ynka ligacup på 14 år. Men det är skit samma, för vad en neandertalare som håller på Liverpool tror är bara efterblivet och bör hålla en låg profil om fotboll särskilt Chelsea FC.
Varit nere på Lilla torg och snortat kola nu igen? Om du tror att jag tänker motivera någonting för dig så tror du fel. Föreslår att du lär dig skriva ordentligt och du kan ju börja med att knåpa ihop en egen lista och faktiskt tillföra något - sedan kan vi diskutera.
Jag håller förresten inte på Liverpool.
Citera
2022-07-30, 08:27
Medlem
Man får tänka med det är en månad kvar på transfer fönstret,mycket kan hända i trupperna.
Tror flera av de förväntade topp lagen kommer spetsa till nånstans i lagen.

Chelsea tror jag kommer värva,K2 och Sterling tar ej de till en top 4 känner jag.

Tottenham ser otroligt starka ut med sina förstärkningar,och Conte verkar ej färdig.

Jäkligt tyst om Newcastle detta fönster.

Det enda som känns safe denna säsong är top 2,city och Liverpool,de känns så flera steg framför resten av lagen.sen kommer de va en hög som kan slåss om de resterande 2 CL platser,
Citera
2022-07-30, 09:05
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Tack, hur kunde jag glömma det. Att det var match dagen efter hade jag ingen koll på dock
Ingen fara, blir även match dagen efter premiären som det ser ut nu, troligen mot Aston Villa.
Klopp vill få ut mer av försäsongen så laget står bättre rustade.
Citera
2022-07-30, 09:12
Medlem
Drickbacks avatar
Kommer Ronaldo spela premiären nästa helg? Blir inget spel i genrepet idag för honom, står nämligen utanför matchtruppen :/
Får lägga in brasklappen att allt kan hända och han trollas in i truppen.

Följetong MU fortsätter, inte mig emot hihi (ärkerivaler)..
Citera
2022-07-30, 09:44
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Ojoj då är det inte långt kvar tills toppfotbollen drar igång med de bästa lagen i världen som spelar och Darwin fucking Nunez tystar alla hatare här på forumet! 3-2 imorgon och skytteligan är hans! Van Dijk bryter benet på norrbaggen

Va är det för dum jävla mening. DU är fan i mig helt dum i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in