Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Ja jo, men rätt märkligt att ägna sig åt att klippa ihop en "maguire-video" baserat på 1-2 försäsongsmatcher. Inte tas det upp hans 4a mål i samma match.
Skulle han vara likadan som i klippet under säsong så absolut, då kan man ju med lite kött på benen börja peka finger och skratta, nu blir det ju bara larvigt.
Tack för ett gott skratt, vad härligt det skulle vara om detta är en ny Maguire vi ser i PL framöver. Har du inte sett klippet när Nunez har det kämpigt under en träning? Den gubben har mycket jobb framför sig.
Nu är det här klippet som jag länkade till inte från 5-0 vinst mot Leipzig utan från en 1-0 förlust mot Salzburg. Du få gärna hålla ordning på matcherna själv.
Folk tycks ju ha tid med att skriva här inne och då är det väl lugnt om annat folk sätter ihop ett kort klipp med dåliga prestationer under en match? Vi måste väl kunna förhålla oss till det som händer just nu och inte vänta in en ny säsong? Det är en ruskigt dyr värvning, jag ställer krav och kommer syna den här snubben noggrant fortsättningsvis.
Det där med fyra mål börjar bli tjatigt. Jag roade mig lite här och sökte på spelare som har gjort fyra mål i en träningsmatch. Någon Sanogo hittade jag bland mina sökningar som målade fyra mot Benfica för många år sen. Har inte hört ett ljud om detta tidigare, är det vanligt att fans pratar om sånt här obetydligt?