2022-07-28, 22:36
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 93J
Gamla favorit ligan jag inte kommer följa speciellt mycket 22-23 men premier league tippas så.

Dom starkaste augusti till maj:

1. Arsenal
2. Aston Villa
3. Manchester United
4. Chelsea
5. Fulham
6. Manchester City
7. Liverpool
8. Tottenham
9. Newcastle
10. Nottingham

Oj oj visst får du tippa så men om den raden skulle slå in eller ens vara nära sluttabell så går den till historia!!!
Citera
2022-07-28, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Oj oj visst får du tippa så men om den raden skulle slå in eller ens vara nära sluttabell så går den till historia!!!

Jag gjorde om tabell positioner.
Citera
2022-07-28, 23:00
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 93J
Jag gjorde om tabell positioner.

Kan du någonsin skriva så någon begriper vad du skriver? Eller skriver du bara när du är helt slajfad?

No offence.
Citera
2022-07-28, 23:01
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Ser en ny Andy Carroll

Säger inte att han blir succé men vilka likheter ser du mellan Nunez och Carroll?
Citera
2022-07-29, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Säger inte att han blir succé men vilka likheter ser du mellan Nunez och Carroll?
Håret och klumpfot
Citera
2022-07-29, 00:16
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Håret och klumpfot

Av ren nyfikenhet, vad får dig att säga klumpfot?
Citera
2022-07-29, 02:37
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
...
Jag är usel på att tippa och mycket kan hända innan transferfönstret stänger men vad sjutton, kan väl slänga ihop en tabell.
...

Säkert inte sämre än någon annan. Blades kom nia första året de var uppe senast, och året efter tog de en säker sistaplats.

Det där är inget man kan klura ut på förhand.

Det enda jag hoppas inför den kommande säsongen är att Manchester-lagen inte vinner igen.

Den bästa säsongen de senaste tio åren måste vara när Leicester vann, och jag tror de flesta vill se något sådant, snarare än att Man C vinner.
Citera
2022-07-29, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Av ren nyfikenhet, vad får dig att säga klumpfot?
De va skämt jag skrev så.
Jag tror faktiskt han kan bli succé
Citera
2022-07-29, 09:19
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Alisson & Kelleher skadade så Adrian får stå vilket han har gjort överraskande bra denna försäsong.
Tack, hur kunde jag glömma det. Att det var match dagen efter hade jag ingen koll på dock
Citera
2022-07-29, 12:18
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
De va skämt jag skrev så.
Jag tror faktiskt han kan bli succé

Ok, undrade bara

Ja vet inte än, visst han var väll spelaren med bäst mål/minut i toppligorna samt CL förra året, men det innebär ju inte att han kommer göra succé, förhoppningsvis så pallar hans mentalitet detta steg. Haaland känns som ett säkrare kort på den stora scenen, men den som lever får se

Vilka tror alla blir top 5 i skytteligan iår då?
Citera
2022-07-29, 13:05
Medlem
RatchNixons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ja jo, men rätt märkligt att ägna sig åt att klippa ihop en "maguire-video" baserat på 1-2 försäsongsmatcher. Inte tas det upp hans 4a mål i samma match.

Skulle han vara likadan som i klippet under säsong så absolut, då kan man ju med lite kött på benen börja peka finger och skratta, nu blir det ju bara larvigt.

Tack för ett gott skratt, vad härligt det skulle vara om detta är en ny Maguire vi ser i PL framöver. Har du inte sett klippet när Nunez har det kämpigt under en träning? Den gubben har mycket jobb framför sig.

Nu är det här klippet som jag länkade till inte från 5-0 vinst mot Leipzig utan från en 1-0 förlust mot Salzburg. Du få gärna hålla ordning på matcherna själv.

Folk tycks ju ha tid med att skriva här inne och då är det väl lugnt om annat folk sätter ihop ett kort klipp med dåliga prestationer under en match? Vi måste väl kunna förhålla oss till det som händer just nu och inte vänta in en ny säsong? Det är en ruskigt dyr värvning, jag ställer krav och kommer syna den här snubben noggrant fortsättningsvis.

Det där med fyra mål börjar bli tjatigt. Jag roade mig lite här och sökte på spelare som har gjort fyra mål i en träningsmatch. Någon Sanogo hittade jag bland mina sökningar som målade fyra mot Benfica för många år sen. Har inte hört ett ljud om detta tidigare, är det vanligt att fans pratar om sånt här obetydligt?
Citera
2022-07-29, 13:09
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatchNixon
Tack för ett gott skratt, vad härligt det skulle vara om detta är en ny Maguire vi ser i PL framöver. Har du inte sett klippet när Nunez har det kämpigt under en träning? Den gubben har mycket jobb framför sig.

Nu är det här klippet som jag länkade till inte från 5-0 vinst mot Leipzig utan från en 1-0 förlust mot Salzburg. Du få gärna hålla ordning på matcherna själv.

Folk tycks ju ha tid med att skriva här inne och då är det väl lugnt om annat folk sätter ihop ett kort klipp med dåliga prestationer under en match? Vi måste väl kunna förhålla oss till det som händer just nu och inte vänta in en ny säsong? Det är en ruskigt dyr värvning, jag ställer krav och kommer syna den här snubben noggrant fortsättningsvis.

Det där med fyra mål börjar bli tjatigt. Jag roade mig lite här och sökte på spelare som har gjort fyra mål i en träningsmatch. Någon Sanogo hittade jag bland mina sökningar som målade fyra mot Benfica för många år sen. Har inte hört ett ljud om detta tidigare, är det vanligt att fans pratar om sånt här obetydligt?

Oavsett om han gjorde 4 mål så visade han upp på 0 teknik och brist på speluppfattning. Bara kolla highlights på youtube Darwin Vs Leipzig. Ideliga feltimingar, löpningar och pass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in