2022-07-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Klart man inte kan. Bara nassarna på flashback som vill se ett invandrarbarn mördat ala KKK.

Vittnen säger att det inte fanns några spår på MGM. Väldigt märkligt att hon varken gjorde motstånd och att han våldtog henne i skogen utan att bli smutsig.

De hade ju hittat hans spermier i och på flickan. Han har ju också varit våldsam flera gånger förut tidigare, har ni inte någon koll ?

Hoppas att de som sitter hos flickan pratar med henne jag tror det kan hjälpa hjärnan att läka bättre.
Citera
2022-07-15, 21:58
Medlem
Rodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Jaaaa det är jobbigt…!!!
För alla som svansar efter socialdemokraterna.. De sänker min dotters frihet totalt…!! Hon är 9år.. Hon vill gå hem själv.. men kan hon det?!!! Näää för någon… ska stoppa detta!!! Hon SKA kunna få gå hem själv.. HON ska kunna få känna sig stor.. UTAN att någon känner att de kan TA henne.. JAG gick hem från skolan själv när jag var 9år.. nu är jag 50… känn på det.. men ALDRIG I LIVET att jag låter min 9åring gå hem själv.. VARFÖR?!! Därför att SVERIGE inte fungerar som när jag var 9år..
Precis, och det vet vi alla varför det är på det sättet.
För fyrtio femtio år sedan cyklade vi till badstränder och lekte var vi ville.
Aldrig att något så här frekvent och våldsamt hände då. Med barn!

Tänker på flickan och hennes anhöriga....Till skillnad från vänstern som
tycker att det är tragiskt med pojken.
Citera
2022-07-15, 21:59
Medlem
Hyacints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Det är sekretessbelagt
Råder ingen tvekan om det.

Givetvis bryr vi oss alla. Men det föreligger nog dolt. Fallet är stort och har fått stor uppmärksamhet.

Ja. Det är Full och Absolut sekretess, vilket är helt rätt.
Men man är ju orolig och vill veta hur det
går 💜.

Hon kan vara sövd länge, men när de väckt henne och kunnat höra henne, kommer det att stå en notis i media om det. Det är detta polisen väntar på nu, för att komma vidare i utredningen.
Citera
2022-07-15, 22:00
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
De hade ju hittat hans spermier i och på flickan. Han har ju också varit våldsam flera gånger förut tidigare, har ni inte någon koll ?

Hoppas att de som sitter hos flickan pratar med henne jag tror det kan hjälpa hjärnan att läka bättre.

Trådsanning, utan källor.
Citera
2022-07-15, 22:00
Medlem
Skaraborg2s avatar
En förlorad värld.

Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Jaaaa det är jobbigt…!!!
För alla som svansar efter socialdemokraterna.. De sänker min dotters frihet totalt…!! Hon är 9år.. Hon vill gå hem själv.. men kan hon det?!!! Näää för någon… ska stoppa detta!!! Hon SKA kunna få gå hem själv.. HON ska kunna få känna sig stor.. UTAN att någon känner att de kan TA henne.. JAG gick hem från skolan själv när jag var 9år.. nu är jag 50… känn på det.. men ALDRIG I LIVET att jag låter min 9åring gå hem själv.. VARFÖR?!! Därför att SVERIGE inte fungerar som när jag var 9år..

Ja din dotter skall kunna det så hon får känna sig stor.

Tyvärr går inte detta längre med tanke hur det ser ut. Jag gick också till skolan själv både dit och hem. I det samhälle där jag växte upp så var jag runt i samhället redan i 5-6 års åldern. Det fanns inga personer av detta slag och föräldrarna varnade oss också om "ful farbror" men det var aldrig någon som råkade ut för en sådan.

Detta är nu länge sedan och numera sedan länge en förlorad värld. Jag är i a f glad över att jag har fått uppleva ett helt annat Sverige än dagens.
Citera
2022-07-15, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Läst någonstans att han ”delvis erkänt”.
Undrar fortfarande över de två personerna som stoppade Agnes och hennes pojkvän för att berätta att det låg en skadad flicka i skogen.

Har man fastställt vilka de är? Otroligt viktigt detalj. Känns som informationen om de är utelämnat..
Eller så har jag inte hängt med men får ingen info alls när jag söker om vilka de var.

Citat:
Klart man inte kan. Bara nassarna på flashback som vill se ett invandrarbarn mördat ala KKK.

Vittnen säger att det inte fanns några spår på MGM. Väldigt märkligt att hon varken gjorde motstånd och att han våldtog henne i skogen utan att bli smutsig.

Nej, detta får inte bli som när von Fersen blev lynchad...folk "visste" att det låg till på ett speciellt sätt, för det hade dom hört skvaller om.. men det var falskt! Ta t.ex. killen som först misstänktes för Anna Lindh mordet...vad tidningarna skrev...men inte var det han inte.
Senast redigerad av Havskung 2022-07-15 kl. 22:03.
Citera
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Problemet är att Hagamannen borde ha deporterats vid födseln, 14-åringen likaså som var drivande att slå i hjäl den hemlöse mannen och likaså 14-åringen som våldtog Nella innan hans partner in crime skar halsen av henne.

Din logik med huvudfokus på politik.

Är du helt tappad bakom en vagn? Det finns inte någon möjlighet att deportera inhemska brottslingar. Vart skulle de deporteras?

Däremot kan svenska politiker avstå från att importera brottsaktiva individer från andra länder.
Citera
Medlem
nitmans avatar
Citat:

Polisen säger raka motsatsen redan innan alla hans kläder och hennes kläder undersökts hos skl i Linköping.
Citera
2022-07-15, 22:02
Medlem
Oerhört sorgligt detta. Jag har källor nära familjen som säger att allting talar för att hon inte kommer vakna upp igen. Buntband ska ha använts på denna stackars flicka. Kan inte bekräfta att denna info stämmer till 100%, men finns ingen anledning till varför dom jag pratat med skulle hitta på detta. Jag hoppas att dom är felinformerade, men tyvärr så tror jag att denna historia kommer få värsta tänkbara slut.

Blir att krama om mina barn extra mycket ikväll.
Citera
2022-07-15, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggillarpannkakor
Oerhört sorgligt detta. Jag har källor nära familjen som säger att allting talar för att hon inte kommer vakna upp igen. Buntband ska ha använts på denna stackars flicka. Kan inte bekräfta att denna info stämmer till 100%, men finns ingen anledning till varför dom jag pratat med skulle hitta på detta. Jag hoppas att dom är felinformerade, men tyvärr så tror jag att denna historia kommer få värsta tänkbara slut.

Blir att krama om mina barn extra mycket ikväll.

Jag hoppas att du trollar. Om du inte gör det så är det fruktansvärt.
Citera
2022-07-15, 22:04
Medlem
Hyacints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Då fattar jag.

Undrar om de kan ha varit inblandade tro och eventuellt kände Ab*shi ?
Läste på tiktok någon nämnde ”det måste vara ahmed”

Det kan ju vara så att GM stoppade dem först, och att de gjorde som barn blir lärda: "spring och hämta en vuxen". Och så var det folk i rörelse på platsen så det gick fort att hämta hjälp. Min gissning.

Så många barn inblandade i det här! Alltså inte GM förstås. Det paret som hjälpte flickan hade själva sin dotter med, sa de i en intervju . Hon såg tyvärr en del 💔
Citera
2022-07-15, 22:05
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Polisen säger raka motsatsen redan innan alla hans kläder och hennes kläder undersökts hos skl i Linköping.

Källa behövs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in