2022-07-10, 14:08
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Information har kommit från en medlem som jag bedömer som mycket trovärdig:

Är inte väldigt, väldigt många negrer utvecklingsstörda enligt skandinaviska mått? Det var väl någon dansk studie som kom fram till det på ett "milt" sätt runt 2015 ungefär.

För övrigt så fick jag ett PM för en stund sedan som beskrev det hela på ett liknande vis. Jag fick dessutom veta lite fler rykten om själva brottet som verkar vara hyfsat trovärdiga med tanke på hur användaren skriver. Jag tänker inte beskriva det jag fick läsa dock då det är alldeles för vidriga och fruktansvärda detaljer. Vill helst glömma att jag läste det Hoppas verkligen att flickan klarar sig.

Hur i hela helvete har dessa negrer hamnat i det här landet? Hur många sådana här går egentligen runt bland vanligt folk? Herregud.

Grattis Sverige
Citera
2022-07-10, 14:09
Medlem
fuckthemonarkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det sägs ju att han är utvecklingsstörd. Man sätter inte utvecklingsstörda barn i häkte. Förhoppningsvis så är han omhändertagen och förflyttad och under ständig omsorg och tillsyn.

Förhoppningsvis så blir han och familj utvisade
Citera
2022-07-10, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Det är bekymmersamt att myndigheter inte är så noggranna med att registrera rätt ålder och identitet på personer som kommer till landet. Det blir så tokigt för straffvärde bl.a.

Kommer ihåg att en tandläkare som kontaktade en annan myndighet genom att säga att många barn var betydligt äldre. Vad om det finns en utvecklingsstörd pojke som kommer in i landet så kan det ju vara svårt att förstå vilken ålder han är i då han inte pratar svenska och har en förståndsnedsättning. Vilket borde ha utretts ordentligt.
Citera
Medlem
Krimkolls avatar
Sluta dalta med odjuren. Varför höll man inte koll på denna farliga person?

Hon lär ju inte överleva, åtminstone inte med ett normalt liv överhuvudtaget. För jävligt, ut med packet!
Citera
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Nej du funkar inte. Killen heter inte Jens H och det hela du skrev var helt fel. Det handlar om någon annan. En utvecklingsstörd kille som soc borde tagit hand om.

På vilket sett är han utvecklingsstörd? Är han svagbegåvad? Har han diagnoser eller kromosomfel?
Citera
2022-07-10, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazook
Denna bild är något år gammal då den är från MB skolan och inte från Lejonsströmsskolan

Varför verkar efternamnet vara hemligt? Förnamnet kom ju fram ganska så tidigt.
Citera
2022-07-10, 14:15
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
På vilket sett är han utvecklingsstörd? Är han svagbegåvad? Har han diagnoser eller kromosomfel?

Skulle inte förvåna mig det minsta om det är bortförklaringar. Det är fakta att många inom en del folkgrupper är utvecklingsstörda med svenska mått mätt och att det förekommer inavel och skit i dessa folk som orsakar sådant.
Citera
2022-07-10, 14:18
Medlem
Toppen, nu har ni hängt ut (minst) 4 oskyldiga barn och en oskyldig pedagog. Hur hade det känts om det var ert barn på bilden, förevigad helt opixlad i en hat-tråd för all framtid på Sveriges största internetforum? 👏👏👏
Citera
2022-07-10, 14:21
Medlem
Citat:
Nej jag anser att soc och lärare och föräldrar skulle reagerat och agerat på att han är våldsam och dessutom skulle soc satt in resurser för att hålla heltids koll på killen

Men att hänga ut alla pojkar på en skola som har gjort något mot någon hjälper ju inte. Det blir för många och vem är det som ska hänga ut? Det kan ju då handla om feminister som hatar pojkar och får för sig eller hittar på för att de sett en pojke de bara inte tycker om. Eller hur har du tänkt det ska gå till?
Finns det uppenbart farliga elever i skolan har skolan skyldighet att skydda de andra barnen. De ska inte riskera att utsättas för kriminella handlingar under skoltid. Hur skolan ska lösa det är ledningens problem.
Citera
2022-07-10, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Dom skriver ej efternamn i skolfotokataloger

.

Ok, det har ändrats på det också sedan vi hade barn i den åldern.
Citera
2022-07-10, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Hemskt! Tystades det ner - eller var det föräldrar på Moröbackeskolan, som krävde att han skulle lämna skolan?

Vad är Lejonströms för slags skola?
Lejonströmsskolan är en grundskola i Skellefteå med årskurserna F-9. Skolan hette tidigare Kaplanskolan och var en gymnasieskola fram till och med läsåret 2015/2016. Skolan omfattar grundskola, grundsärskola, central hörselskola samt fritidsverksamhet, fritidsklubb och eftermiddagsverksamhet. Ombyggnationen av skolan färdigställdes under läsåret 2017/2018 och hade full verksamhet från vårterminen 2018.
Citera
2022-07-10, 14:23
Medlem
W9GFOs avatar
Misstänkt GM ?

https://i.ibb.co/888hYb7/kanskeGM.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem