2022-07-15, 21:43
Medlem
HazzardAlards avatar
Så, Negern Abushi får uppehållstillstånd och veckan efter det så fyller han 13 år (enligt det personnummer han får i Sverige)....

Och som tack för kaffet så attackerar han en en 9-årig liten flicka på sin födelsedag, drar in henne i skogen, och går full skogsapa på henne. Grov våldtäkt och försöker sedan strypa och stampa ihjäl henne under ett par timmar.

Vilken sinnessjuk jävla mardröm det här är!
Citera
2022-07-15, 21:45
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Ja, vi gör dem en björntjänst, från ekvatorn till norra polcirkeln (en temperaturskillnad på 60-70 grader) en annan religion, kultur och ett främmande språk på det.

Självklart. Svenskar tror att det är paradiset att komma hit och bli omhändertagen av sossefalls myndigheter men det är självklart förödande för många särskilt de som inte är psykiskt och mentalt starka.
Citera
2022-07-15, 21:45
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Ingen här inne som vet hur det går för Luna.

Ligger hon fortfarande med slangar i näsan och munnen.

Väldigt många vill veta hur det går för henne.

Hoppas att hennes mamma eller pappa ser detta.

Vi är många som bryr oss om henne välbefinnande.

Finns ni här inne på FB och kollar oss?

Det är sekretessbelagt
Råder ingen tvekan om det.

Givetvis bryr vi oss alla. Men det föreligger nog dolt. Fallet är stort och har fått stor uppmärksamhet.
Senast redigerad av Driftstopp 2022-07-15 kl. 21:50.
Citera
2022-07-15, 21:48
Medlem
DenOndaLedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Ingen här inne som vet hur det går för Luna.

Ligger hon fortfarande med slangar i näsan och munnen.

Väldigt många vill veta hur det går för henne.

Hoppas att hennes mamma eller pappa ser detta.

Vi är många som bryr oss om henne välbefinnande.

Finns ni här inne på FB och kollar oss?

Om läget förändras så får vi nog information ganska snabbt. Hon verkar fortfarande ligga nedsövd
Citera
2022-07-15, 21:49
Medlem
MGMs beteende som skyldig till ett sådant här grovt brott är udda minsann. att det är han som själv visat att han hittat offret i skogen t.ex....var han nersmutsad då? Det är visst bara misstankar som riktats mot honom i båda våldsbrotten...kan man verkligen vara helt säker på att det är han??
Citera
2022-07-15, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaLedaren
Förstår att det måste vara jobbigt att behöva oroa sig för sina barn i dessa tider Vi har gått från ett tryggt samhälle till ett av europas farligaste länder.

Vi har alla ett ansvar att informera oss själva om vad dom olika partierna står för, så att vi kan rösta på partier som på riktigt kan återupprätta tryggheten så att våra barn kan cykla på sveriges gator utan att riskera att blir våldtagna av okända män från en annan del av världen.

Jaaaa det är jobbigt…!!!
För alla som svansar efter socialdemokraterna.. De sänker min dotters frihet totalt…!! Hon är 9år.. Hon vill gå hem själv.. men kan hon det?!!! Näää för någon… ska stoppa detta!!! Hon SKA kunna få gå hem själv.. HON ska kunna få känna sig stor.. UTAN att någon känner att de kan TA henne.. JAG gick hem från skolan själv när jag var 9år.. nu är jag 50… känn på det.. men ALDRIG I LIVET att jag låter min 9åring gå hem själv.. VARFÖR?!! Därför att SVERIGE inte fungerar som när jag var 9år..
Senast redigerad av missy123 2022-07-15 kl. 21:52. Anledning: fel
Citera
2022-07-15, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
MGMs beteende som skyldig till ett sådant här grovt brott är udda minsann. att det är han som själv visat att han hittat offret i skogen t.ex....var han nersmutsad då? Det är visst bara misstankar som riktats mot honom i båda våldsbrotten...kan man verkligen vara helt säker på att det är han??

Läst någonstans att han ”delvis erkänt”.
Undrar fortfarande över de två personerna som stoppade Agnes och hennes pojkvän för att berätta att det låg en skadad flicka i skogen.

Har man fastställt vilka de är? Otroligt viktigt detalj. Känns som informationen om de är utelämnat..
Eller så har jag inte hängt med men får ingen info alls när jag söker om vilka de var.
Citera
2022-07-15, 21:54
Medlem
Hyacints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilett
Även då sanningen om 13-åringens ålder.

Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Undrar fortfarande över de två personerna som stoppade Agnes och hennes pojkvän för att berätta att det låg en skadad flicka i skogen.

Har man fastställt vilka de är? Otroligt viktigt detalj. Känns som informationen om de är utelämnat..
Eller så har jag inte hängt med men får ingen info alls när jag söker om vilka de var.

Det var väl två pojkar (minderåriga) . Därför går man inte ut med info om dem.
Citera
2022-07-15, 21:54
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin

MGM var en av dom två. Varför skulle han misshandla, våldta, gå hem och byta kläder, sen gå tillbaka och hämta hjälp?
Citera
2022-07-15, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Du missförstod mig, kanske mitt fel för jag uttryckte mig luddigt.

Det jag menade var att mer eller mindre dysfunktionella individer naturligtvis riskerar att bli ännu mer dysfunktionella när de flyttar hit från sina hemländer. Anpassningskraven med kulturkrock och språkförbistring riskerar att bli dem övermäktiga - och då kan katastrofer likt detta våldsdåd inträffa.

Man kanske från beslutsfattarhåll verkligen skulle fundera över om det egentligen kan bli bra när folk flyttas så långt bort geografiskt och kulturellt från sina hemländer.
Kommer de verkligen ha förutsättningar att integrera i denna nya typ av västliga samhälle?
En vuxen analfabet med en mental låg nivå där religionen styr livet kanske skulle ha bättre förutsättningar att anpassa sig till ett liv i ett närliggande grannland inom samma kulturområde i stället för i Sverige? En sådan person kommer sannolikt helt enkelt inte bli lycklig i Sverige!

Medan en välutbildad vuxen person som flyr från krig i ett västligt land, typ Ukraina, har naturligtvis det betydligt lättare att smälta in i sitt nya hemland, förstå hur det fungerar och troligen också kommer bli en lyckligare invånare på sikt.

Utan att känna till något om MGM är det kanske inte orimligt att en pojke i yngre tonåren från muslimska Afrika med en ensamstående mor och flertal yngre syskon kommer att hamna i kulturell chock när han kommer till Sverige. Sedan fixar olika individer denna chock olika - men manegen är onekligen krattad för att det kan bli stora problem.
Det verkar inte heller finnas mottagande tjänstemän i Sverige som insett svårigheterna eller har resurser att ta hand om dessa jättestora anpassningsproblem i tid.
Sent svar från mig.
Vi är överens nu. Bra att du förstod vad jag menade!
Citera
2022-07-15, 21:57
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Det är sekretessbelagt
Råder ingen tvekan om det.

Jag vet.

Jag hoppas att få något livstecken från någon anhörig.

Halva jevla Sverige står ju och hoppar på tånaglarna just nu och håller tummarna.

Luna, KÄMPA!
Citera
2022-07-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyacint
Det var väl två pojkar (minderåriga) . Därför går man inte ut med info om dem.

Då fattar jag.

Undrar om de kan ha varit inblandade tro och eventuellt kände Ab*shi ?
Läste på tiktok någon nämnde ”det måste vara ahmed”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in