2022-07-14, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Källa på urskillningslös massimport, och ingen bakgrundskontroll. Vad betyder "import" i din värld?

Så som det är nu och det som det betyder på det svenska språket. Alla som vill får komma hit och ljuga så mycket de vill och ingen utvisas i princip.
Citera
2022-07-14, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Ska familjen glädjas åt att även Engla blev grovt våldtagen men av ett svenskt fetto, eller vad vill du få ut av detta?

Att det inte var afrikaner i just dem fallen? Jag tror hennes anhöriga skiter fullständigt i det just nu. Men om vi ska gå in på det fallet, så hade även det kunnat undvikas om man tagit varningssignaler och tidigare historik på allvar - just som i detta fall. Det är samma misstag gång på gång. Då hade även Engla levt idag och sluppit bli våldtagen.

I detta fall är det dock ett odiskutabelt faktum att detta aldrig hade hänt flickan om just den här gärningsmannen som redan har en pappa i Italien med uppehållstillstånd inte flögs hit från första början. I efterhand, känns det ju inte värt det.

I övrigt är jag helt ointresserad av alla sidodiskussioner mellan rasisterna och flyktingvurmarna som tävlar i vilka folkslag som är värst.

Men vart skrev jag att dom ska glädjas åt det?
Jag skrev bara att dessa brott inte skulle försvinna om vi uteslöt mörka och folk från Mellanöstern. Det är oftast inte dom som står för sexuella tortyrbrott detta är ytterst ovanligt att en mörkhyad gjort ett liknande brott i Sverige. Jag tror inte ens att en mörkhyad gjort något liknande i Sveriges historia.
Citera
2022-07-14, 16:28
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Jag skrev bara att dessa brott inte skulle försvinna om vi uteslöt mörka och folk från Mellanöstern. Det är oftast inte dom som står för sexuella tortyrbrott detta är ytterst ovanligt att en mörkhyad gjort ett liknande brott i Sverige. Jag tror inte ens att en mörkhyad gjort något liknande i Sveriges historia.

Du har ju redan blivit motbevisad i tråden. Varför fortsätter du? Snart blir du rapporterad för trams och OT.
Citera
2022-07-14, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Så kan det vara på många skolor. Men i det här specifika fallet så eskalerade hans "intresse" för det motsatta könet i en mycket ohälsosam riktning. Småtjejerna var rädda för honom.

Från "oskyldigt" tafsande, till mer handgripliga sexuella trakasserier... Att med våld försöka slita in en liten tjej på skoltoaletten... för att senare attackera en ung kvinna i en gångtunnel.

Och nu ett år senare så går han full skogsapa på 9 åringen!

Ordentliga åtgärder borde sats in SENAST efter gångtunneln!

Vem är ansvarig??.... Ingen??

Det här släpper vi inte.

Uppgifter från soc brukar ju vara näst intill omöjliga att få ut men nån runt omkring borde ju kunna läcka något. Som du säger efter tunneln borde det vara självklart med kraftiga insatser från soc. Frågan är missades det helt? Sattes för lite insatser in? Har man minskat insatserna över sommaren varför det händer nu? Har någon fuckat upp i insatsen?
Citera
2022-07-14, 16:31
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Länk funkar ej..

märkligt hur det kan bli..

myndigheterna vill verkligen till varje pris undvika att medborgarna får ett ansikte på den våldsmaskin de nu ämnar flytta till en annan svensk ort, där andra intet ont anande svenska flickor väntar.
Citera
2022-07-14, 16:33
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Har dom mörkat sexmord på barn och kvinnor? Hur många flickor och kvinnor har sexmördats i hemlighet I Sverige menar du?

Ja, media mörkar. Du kan botanisera i tråden jag länkade till och undersöka hur pass mycket, som media skrev om de fall, som nämns i tråden.
Citera
2022-07-14, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
Har du inte läst om17 åriga Wilma Andersson i Uddevalla och hennes ex pojkvän Tishko Shabaz Ahmed ?
Skriver ut namnen eftersom han redan är dömd !

Glöm inte fallet under 2015 (tror jag) när en utländsk/nyanländ kille skar av en 7årig svensk flickas hals inlåst i ett badrum där han bodde hos en familj. Troligtvis har blatten försökt förgripa sig på flickan som då gjort motstånd
Citera
2022-07-14, 16:34
Medlem
Kattafankens avatar
Den som här sa att det var MGM som påkallade paret som hjälpte flickan har haft helt rätt!

https://samnytt.se/vittnena-motte-et...t-det-var-han/

Det var Agnes Westermark och Thomas Lundqvist som hittade den svårt skadade nioåriga flickan i Skellefteå förra torsdagen. Agnes berättar att det var den misstänkte pojken själv som påkallade deras uppmärksamhet. De förstod snabbt att det var han som skadat flickan.
– Vi fattade på en gång att det var han, säger hon till Samnytt.
Citera
2022-07-14, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
Då vet jag inte vilken media du följer !

Men säg ett liknande mord i Sverige som hänt med en liten flicka i Sverige? Att denna tjej råkade ut för en mörkhyad som våldtagit och försökt tortera henne till döds har vad jag vet aldrig hänt.
Citera
2022-07-14, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
märkligt hur det kan bli..

myndigheterna vill verkligen till varje pris undvika att medborgarna får ett ansikte på den våldsmaskin de nu ämnar flytta till en annan svensk ort, där andra intet ont anande svenska flickor väntar.
Eller så beror det på att sidan legat nere…. Ja om man föredrar den enklaste tolkningen vill säga
Citera
2022-07-14, 16:39
Medlem
crusades avatar
Citat:

Elin Krantz
Citera
2022-07-14, 16:40
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Den som här sa att det var MGM som påkallade paret som hjälpte flickan har haft helt rätt!

https://samnytt.se/vittnena-motte-et...t-det-var-han/

Det var Agnes Westermark och Thomas Lundqvist som hittade den svårt skadade nioåriga flickan i Skellefteå förra torsdagen. Agnes berättar att det var den misstänkte pojken själv som påkallade deras uppmärksamhet. De förstod snabbt att det var han som skadat flickan.
– Vi fattade på en gång att det var han, säger hon till Samnytt.

Jag antar att negern överskattade sin intelligens med råge och försökte sig på en "fuling".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in