Citat:
Ursprungligen postat av
-DaRude-
Ska familjen glädjas åt att även Engla blev grovt våldtagen men av ett svenskt fetto, eller vad vill du få ut av detta?
Att det inte var afrikaner i just dem fallen? Jag tror hennes anhöriga skiter fullständigt i det just nu. Men om vi ska gå in på det fallet, så hade även det kunnat undvikas om man tagit varningssignaler och tidigare historik på allvar - just som i detta fall. Det är samma misstag gång på gång. Då hade även Engla levt idag och sluppit bli våldtagen.
I detta fall är det dock ett odiskutabelt faktum att detta aldrig hade hänt flickan om just den här gärningsmannen som redan har en pappa i Italien med uppehållstillstånd inte flögs hit från första början. I efterhand, känns det ju inte värt det.
I övrigt är jag helt ointresserad av alla sidodiskussioner mellan rasisterna och flyktingvurmarna som tävlar i vilka folkslag som är värst.
Men vart skrev jag att dom ska glädjas åt det?
Jag skrev bara att dessa brott inte skulle försvinna om vi uteslöt mörka och folk från Mellanöstern. Det är oftast inte dom som står för sexuella tortyrbrott detta är ytterst ovanligt att en mörkhyad gjort ett liknande brott i Sverige. Jag tror inte ens att en mörkhyad gjort något liknande i Sveriges historia.