2022-07-15, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
"Våren 2020 bedömer skolans rektor incidenterna som åtgärdade, efter att pojken har flyttats till en annan skola."

Din citering ifrån Norran, så bra att man anser det åtgärdat då. På sin skola. Nu fick nästa skola problemet istället. Så jävla oansvarigt av dem!

Har skolan skickat en orosanmälan till socialtjänsten så är det återigen socialtjänsten som brustit.. har hänt väldigt många ggr.. Verkar som att socialtjänsten inte blandar sig i så mycket när det gäller invandrarungar tyvärr..
Citera
2022-07-15, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Var mer att jag undrade om han verkligen kan gå lös på det viset, inte uppmuntra till lynchning (även om han förtjänar det).

Bilderna jag tog på honom (och skelningen) gör mig dock övertygad om att det kan vara honom (om det inte är en dubbelgångare) vilket gjorde mig otroligt illa till mods.

Även om man då inte får skicka address - kan du skriva vilket län du jobbar/såg honom i då?

Län ingår ju inte som en addressuppgift i de flesta fall.

Tycker det faktiskt nästan räknas som "viktigt meddelande till allmänheten" om det nu är så att det här monstret är ute och lallar runt fritt, något som faktiskt inte skulle förvåna mig alls..
Citera
2022-07-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Båda korten är väl från MB skolans katalog... så ja, ett par år sedan.

Jaha skulle han då vara 10-11 år på dom? Skrattretande om någon verkligen tror på det🙄
Citera
2022-07-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inam
På vilket sätt hade detta vansinnesdåd kunnat förhindras genom att soc berättat för skolan om deras utredning? OM en utredning gjorts är det främst frivilliga insatser som sätts in. För att tvångsåtgärder ska sättas in krävs riktigt starka skäl. I tråden har nämnts att han efter tunneldådet placerats i familjehem vilket kan vara både en frivillig åtgärd men också en tvångsåtgärd. Nån som vet?
Men det är väl märkligt om inte särskolan kände till tunnelproblemet. Det är vad jag säger brist på kommunikation. Vid varje incident som en orosanmälan skickats till soc måste man ha en tvåvägskommunikation annars är det ju värdelöst. Ingen vet någonting!.
Citera
2022-07-15, 17:59
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag rackar ner på exakt alla som har en vedervärdig omoralisk agenda och missbrukar flickan politiskt.
Att högern i form av extremister samt SD kapat tråden råder ingen tvekan. Finns inga andra partitillhörigheter som har sånt fokus.

Jag rackar ner på alla som hetsar och uppmuntrar att leta reda på grabben.

Jag rackar ner på alla som sitter och tiger som medlöpare när detta fortgår. Som tiger och samtycker eller rent av underlättar till att ta lagen i egna händer.
Falska råttor som passivt stöder de som gapar mest.

Därför har jag kontrat med just manligt kön som gemensam nämnare till att flickor och kvinnor är på osäker mark i Sverige snarare än hudfärg.

Din uppställning visar precis på vad jag sa. Förutom att den är korkad.

Du vill använda det mycket ovanliga rättsfallet (barn) och försöka göra det representativt för invandrare. Ett bevis på att de begår brott.

En motsvarande uppställning vore:
Hade dåden inträffat om inte Hagamannen växt upp i Sverige?
a) Ja
b) Nej
c) Förstår inte frågan
Klandra alla vänstervridna i socialtjänsten/skola som mörkade negerns tidigare attacker på kvinnor och barn i stället.
Kan tänka mig att du är en sådan idiot som är först ut att skriva om det händer en invandrare något men håller käften när det händer en vit något. Undrar vilka som är rasister? Kallar du dig feminist också? Tänk på att invandrare är gäster i Sverige.
Citera
2022-07-15, 18:00
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Jaha skulle han då vara 10-11 år på dom? Skrattretande om någon verkligen tror på det🙄

Vi får se vad dom kommer fram till.

När man ser hela klassfotot så blir det extra tydligt... och nu efteråt, extra äckligt.

Där sitter svenska småbarn brevid en afrikansk jävla köttkvarn.
Senast redigerad av HazzardAlard 2022-07-15 kl. 18:09.
Citera
2022-07-15, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
Men det är väl märkligt om inte särskolan kände till tunnelproblemet. Det är vad jag säger brist på kommunikation. Vid varje incident som en orosanmälan skickats till soc måste man ha en tvåvägskommunikation annars är det ju värdelöst. Ingen vet någonting!.

Tyvärr så ser det ut så att det är väldigt lite information som går från soc till skolan.
Det är en stor frustration inom skolan men det är så det ser ut. Däremot så att det ju inte ändrat utgången här eftersom det ändå skedde på fritiden som hursomhelst är soc ansvar
Citera
2022-07-15, 18:02
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Klandra alla vänstervridna i socialtjänsten/skola som mörkade negerns tidigare attacker på kvinnor och barn i stället.
Kan tänka mig att du är en sådan idiot som är först ut att skriva om det händer en invandrare något men håller käften när det händer en vit något. Undrar vilka som är rasister? Kallar du dig feminist också? Tänk på att invandrare är gäster i Sverige.

Kolla George Floyd tråden så får du en bra uppfattning om denna användare
Citera
2022-07-15, 18:02
Moderator
Meijis avatar
Citat:

Därför har jag kontrat med just manligt kön som gemensam nämnare till att flickor och kvinnor är på osäker mark i Sverige snarare än hudfärg.

Så gott som ingen har fokuserat specifikt på hudfärg. Det är en frånstötande relativisering av brottet att kollektivt klandra alla män, då det förringar GM:s ansvar för brottet.

Citat:
Hade dåden inträffat om inte Hagamannen växt upp i Sverige?
a) Ja
b) Nej
c) Förstår inte frågan

Vad har inhemsk brottslighet för relevans för det aktuella brottet?

Varför anser du och likasinnade, att då det finns en inhemsk brottslighet i Sverige (liksom i alla länder), så har svenska politiker frikort att ÖKA brottsligheten i landet (genom att föra in blottsaktiva personer i landet)?? (Den här underliga ståndpunkten verkar f.ö. vara unik för Sverige.)
Citera
2022-07-15, 18:04
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded

Användaren påminner om familjen som tog in en afghan i sitt hem som i sin tur våldtog deras dotter. Morsan fortsatte försvara afghanen. Finns faktiskt ett fall om det i Sverige.
Citera
2022-07-15, 18:05
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Åhh en sån som skyddar en kriminell pundare. Fy fan.
Citera
2022-07-15, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Arma svenska barn att växa upp i ett mångkulturellt samhälle.

Jag skulle påstå att mångkulturellt = islamistiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in