Citat:
Ursprungligen postat av
wiltonlillton
Du har ju nämnt att du inte förstår, så jag borde inte säga det igen, det finns ingen koppling till rasism, det finns bara en koppling till män..
Män slår män, män slår kvinnor.. kvinnor är offer.
Oavsett vart de inblandade kommer ifrån.
Men har du någon statistik om motsatsen så är jag nyfiken, kan inte du gå och pilla lite med det så kan vi andra vuxna prata om vad som hänt istället under tiden du letar?
Jag är inte vänster, inte alls faktiskt, men jag gick i en vanlig skola och jag är verkligen inte politiskt brun.
Det kanske är det som skiljer oss åt?
Du verkar ju både politiskt brun, och som du nämnde, du hade svårt att förstå.
Blablabla, du vill importera en massa våldtäktsmän och förvandla sverige till tredje världen eller ett kalifat, uppfattat. Det föds män i sverige, män behövs för att fler människor ska födas. Men du kanske vill införa något kvinnorike vad vet jag. Och nej, finns kvinnor som dödar också, överrepresentation är något annat, men det är visst bara ok att erkänna när det gäller män/kvinnor (sexist!) men inte svenskar/blattar ("buhu, rasist").
Jo, man är vänsterextremist om man vill importera tredje världen och tkr svenskar ska betala kalaset, att du inte inser det själv får stå för dig.