2022-07-16, 13:13
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Det har hänt så himla mycket under natten så jag har inte hunnit med att kolla alla inlägg hittills.

Men jag fick en blipp från Twitter för en stund sedan.
https://twitter.com/Dykaren21/status...72168675651585

”Enl våldtäktspojkens etiopiska ID-handling så var han bara 12år när han våldtog & nästan mördade en 9-årig flicka

D.v.s på MGM:s födelsedag!!

Det innebär att han som 11-åring attackerade kvinna i gångtunnel i närheten av där lillebror våldtog småflickor. Fallet blir bara sjukare

Hur gammal är det där svinet egentligen?

Har jag missat något här?

Kan du länka eller åtminstone berätta mer om vad hans lillebror skulle ha gjort.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Kunde höra en del av det tolken sa. Mannen har kommit som sjuk till Sverige för ett bättre liv men klagar på att han inte fått jobb utan bara sitter i sin lägenhet. Barnen är sedan omhänder tagna och mannen har vad jag förstår åkt till boendet/hemmet där barnen befinner sig för att hämta dem varför polisen är där och säger att så kan han inte göra då får han överklaga omhändertagandet.

Kanske inte samma personer men här visas general felen upp från början. Han är sjuk och tror att han ska få jobb i Sverige? Hur dum i huvudet får man lov att vara? Inte ens sjuka svenskar får jobb i Sverige. Dessutom sitter han sedan här och klagar på att han inte får något jobb i Sverige. Herre fucking gud en sådan bottenlös dumhet. Sverige är antagligen ett av de sista länder du ska välja att bosätt dig i som sjuk.
Citera
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swburton
Han är väl inte frihetsberövad på något sätt?

Nej, men man kan ju tänka sig att skyddad adress också betyder att man inte kan logga in som vanligt där folk kan spåra en. När misshandlade kvinnor hamnar på skyddad adress med skyddad identitet brukar det vara så, men man kanske inte hållit koll.
Citera
2022-07-16, 13:14
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Jag tror det är pappan. Tittar man på bilderna från jan 2018 så ser ungen betydligt äldre ut än 9 år.

Fan verkar gilla vapen, extremism, våld, religion och massa annat skit.
Är mgm hjärntvättad av fadern?
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Kollar man bland vännerna finns det annars en annan profil som skulle kunna vara farsan. Båda postar liknande saker. Död, krig, religiösa saker.

Han har även lagt ut bilder som liknar mgm.

Låter som pojken har alla chanser att bli influerad och inspirerad mao
Citera
Medlem
NightmareFuel1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krulf
Och vilket straff (om något beroende på ålder) tror du kommer dömas ut och kommer det med all sannolikhet låga straffet ha någon som helst effekt på denna psykopat?

Jag kan inte rättspraxis men med tanke på brottets grovhet så måste det bli vård, vård i sig är inget ”straff”. Abushi har litauer, tjetjener och gud vet vad i hälarna så han får hålla tummarna för att han ses som 15 och hamnar i någon ungdomsvariant av rättspsykiatrin. Släpps han ut vind för våg igen och dyker upp på radarn genom att göra något mer så är han död.

Det jag vädjat för är att vänta tills han är dömd, har fått vården och släppts ut. Det för att dels offret ska få upprättelse via det riktiga rättsväsendet men även för att inte utsätta tredje person för fara (dvs. oskyldig allmänhet i hans närhet och all personal omkring honom). Om folk sedan likt islamister vill införa ett parallellt rättssystem och utfärda en fatwa så säger jag ”ajabaja” (dvs. fördömer det) men vägrar lägga fingrar emellan. Skulle Abushi bli klippt på min tröskel så skulle jag vägra hjälpa honom utan snarare vinka hejdå. Underlåtenhet att agera är inte brottsligt.
Citera
2022-07-16, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swburton
Han är väl inte frihetsberövad på något sätt?
Inte av polisen. Då det går över till sociala myndigheter och psykvården kommer ingen mer information då sekrestess råder. Såvida ingen i personalen läcker info kommer vi inte få varken ja eller nej på den frågan.

Men med all sannolikhet har han inte fri rörlighet. Det vore väldigt överraskande. Dels då man inte någonstans i Sverige kan garantera hans säkerthet om man låter honom traska runt fritt.....
Citera
2022-07-16, 13:15
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp

Det har jag hävdat hela tiden att så kan vara fallet. Jag tror allt mer börjar luta åt det faktiskt.
Citera
2022-07-16, 13:16
Medlem
Citat:

Nu är jag inte bekant med Etiopiska seder. Men har pappan tutat i honom att pojkar blir män när dom fyller 13 och då ska bli av med oskulden?

Soc har ett hästjobb framför sig!
Citera
2022-07-16, 13:17
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Jag tror det är pappan. Tittar man på bilderna från jan 2018 så ser ungen betydligt äldre ut än 9 år.

Ja såklart det är endast svenska myndigheter som ser en 9 åring.
Citera
2022-07-16, 13:17
Medlem
Citat:
Exakt och kalla denna hibbyverksamhet är att beteckna som rasism
Citera
2022-07-16, 13:18
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldsrc
Rena avrättnings-klipp delade på den där FB profilen... Oavsett om han är 13år eller äldre så är det ju inte konstigt att han gillar / är intresserad av våld

Hela familjen verkar vara våldsfixerade och retarderade.
Surprise, surprise

Dessa "människor" besitter trots allt en IQ som nästan är som det nuvarande bensinpriset.

Hur många sådana här "människor" finns det egentligen i Sverige just nu? Man vågar ju för fan inte släppa ut sina barn längre.
Senast redigerad av Tuor 2022-07-16 kl. 13:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in