2022-07-12, 18:34
Medlem
MGM har uppenbarligen upprepade gånger attackerat flickor och kvinnor. Varför är han inte kemiskt kastrerad? Varför har MGM tillåtits att vistas på allmän plats utan tillsyn? Är sexdriften hos en mentalt retarderad tonåring värderad högre än säkerheten för flickor och kvinnor?

En aggressiv hund som springer lös och biter folk tas till veterinären och får en spruta.
Citera
2022-07-12, 18:37
Medlem
Farbaute666s avatar
Ursäkta att jag hoppar in efter 250 sidor, men finns det någon sammanfattning av själva händelsen här? Det är för mycket att bara scrolla igenom och hoppas.

Hade de någon slags relation, skolkamrater, åkte skolbuss tillsammans? Han slet av henne kläderna och ville våldta henne?
Citera
2022-07-12, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Är det vad du reagerar på i detta omänskliga, hemska våld mot flickan i dina inlägg. Ditt medlidande går inte att ta på allvar du försvarar något annat!
Oavsett brottets grovhet och karaktär är det väl fortfarande osnyggt att hänga ut felaktiga människor. Jösses alltså.
Citera
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Är han ensamkommande?

Lär han väl inte vara. Tänker snarare att orsaken till att hans UT förnyats men inte moderns och syskonens kan vara om han vart i något slags fosterhem eller kanske någon institution och man i samband med det sett att det är dags att söka och förnya UT och man har gjort det tidigare än när modern sökt för sig och övriga barnaskaran.
Citera
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaLedaren
Nu har Riks tagit upp fallet:

https://www.youtube.com/watch?v=HltwsHHCoNI

SÅDÄRJA!!

Äntligen någon som vågar säga sanningen!!
Citera
2022-07-12, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Är han ensamkommande?

Japp, en liten rund ouppfostrad Afrikapojke enligt min uppfattning
Citera
2022-07-12, 18:40
Medlem
[quote=KallaKarar|80859371]

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Antar att man försökt lätta på sömnmedlen och sett hur hjärnan reagerar och att man efter det bedömt att hon skall vara fortsatt nedsövd. Man bedömer även trycker i hjärnan. Hon har nu varit sövd i knappt fem dygn och någon vecka till är "inget" problem.

Ja de brukar lättas på sövningen för att se, låg själv 8 dygn i respirator efter en trafikolycka men då dom va oroliga över förlamning i benen så släpptes jag upp för att försöka se om jag rörde benen vilket jag inte gjorde så många svängar i magnetröntgen gjordes. Jag hölls sövd pga svullnad och blödning i skallen med tryck som va på gränsen, till mina anhöriga sa dom att den smärta kunde göra att kroppen stänger av utan sövning. Tryck på 7-8 sa dom motsvarar extrem migrän där du enbart ligger i mörkt och tyst rum och jag låg på 28 3-4 dygn. Tappade 16 kg på 15 dagar och va ordentligt svag.
Citera
2022-07-12, 18:40
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
MGM har uppenbarligen upprepade gånger attackerat flickor och kvinnor. Varför är han inte kemiskt kastrerad? Varför har MGM tillåtits att vistas på allmän plats utan tillsyn? Är sexdriften hos en mentalt retarderad tonåring värderad högre än säkerheten för flickor och kvinnor?

En aggressiv hund som springer lös och biter folk tas till veterinären och får en spruta.

Många frågor som ställs bäst till berörda politiker och myndighetspersoner i kommunen.
Citera
2022-07-12, 18:41
Medlem
I ett annat fall med en minderårig våldtäktspojke vet jag att polis och soc snabbt var på plats och förde hela hans familj till okänd. Myndigheterna vill ju inte se lynchning av småsyskon. Killen i detta fall lär behöva livvaktssydd resten av livet…
Citera
2022-07-12, 18:41
Medlem
Chablisnoirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Absolut tycker jag att dom ska hängas ut. Ända sättet att skydda andra barn från att bli misshandlade och våldtagna. Hade även velat veta om det bodde en pedofil i mitt område.
Finns ingen anledning att skydda monster oavsett hudfärg eller härkomst. Det här som har hänt är så vidrigt att det gör ont i hela kroppen på mig.

Håller helt med dig!!
Vi måste få veta vad som finns i närområdet.

Skulle ett lejon bli utsläppt så skulle vi bli uppmanade att hålla oss inne men inte om en galning går lös och selektivt väljer ut barn och unga
Citera
2022-07-12, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Ursäkta att jag hoppar in efter 250 sidor, men finns det någon sammanfattning av själva händelsen här? Det är för mycket att bara scrolla igenom och hoppas.

Hade de någon slags relation, skolkamrater, åkte skolbuss tillsammans? Han slet av henne kläderna och ville våldta henne?

(FB) Misstänkt mordförsök: Flicka hittad utomhus, Morö backe, Skellefteå (2022-07-07)
Citera
2022-07-12, 18:44
Medlem
DenOndaLedarens avatar
Riks gjorde lite tidigare idag en sammanfattning av fallet för den som inte har hängt med:

https://www.youtube.com/watch?v=BQ_0UBfvv4Y
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in