2022-07-12, 17:03
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Barn som dödar andra barn tystas ner oavsett färg i Sverige.
Vill du verkligen att man ska jaga minderåriga och hänga ut med bild som i UK?
Absolut tycker jag att dom ska hängas ut. Ända sättet att skydda andra barn från att bli misshandlade och våldtagna. Hade även velat veta om det bodde en pedofil i mitt område.
Finns ingen anledning att skydda monster oavsett hudfärg eller härkomst. Det här som har hänt är så vidrigt att det gör ont i hela kroppen på mig.
Citera
2022-07-12, 17:05
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Om skolfotobilden inte är alltför gammalt tror jag inte han är äldre än 14, men han ser överviktig ut så man kan tro att han är äldre.
Citera
2022-07-12, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Klart som FAN att inga politiker i Skellefteå lägger locket på för att vinna ett val!
Jo, S kommer att bli tvungna att göra det dels för att de styr kommunen och över socialtjänsten samt dess budget vilket gör dem till ansvariga för det som har hänt. Vidare vill de inte att det blir en åldersbedömning och rättegång varvid det hela blir offentligt och dras inför media i Sverige, speciellt när Samnytt rapporterar att han fick PUT efter att ha begått två överfall, ett på skolan och ett i en cykeltunnel. Det är val snart och detta är en verklighet S INTE vill ha i det offentliga. S är som vampyrer, de skyr dagsljus.
Senast redigerad av Abetterworld 2022-07-12 kl. 17:09.
Citera
2022-07-12, 17:08
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Du månar alltså om förövaren (som ev. är ca 20 år gammal)? Stackars negermonster, han kan ju bli skadad när han skadar andra.

Jag kan lugna dig, en så störd person ger sig bara på svaga offer som han tror att han kan "ta". Vilket han kunde, i fallet med den lilla flickan. Och det gäller för de flesta förövare, så du behöver inte ligga sömnlös i natt och grubbla på om Niklas Hagamannen eller Akilov har det bra eller inte.

Att man ska behöva vara så inihelvete övertydlig bland folk som månar sig om att varasvenskar.... om du rycker din skalle ur ditt rövhål och djupandas ett par andetag så kanske din tankeverksamhet fungerar lite bättre.

Jag citerade rekvisitet för omhändertagande i LVUs regler och gav en omständighet till varför en unge som attackerar andra därmed också riskerar att råka illa ut själv. Men du är väl lika dum som den förståndshandikappade ungen då, han verkar ju inte reflektera över att någon kan slå tillbaka jävligt ordentligt.

Hagamannen och Akilov sitter väl inne (eller Hagamannen gjorde) det är inget oklart över på vilka grunder man kan låsa in vuxna men nu handlar tråden om en som inte anses straffmyndig.

FYI, personligen anser jag att Italien och Frankrike har bättre regler än Sverige beträffande möjligheten för föräldrar att disciplinera sina barn när de inte än har förstånd nog att kunna resoneras med. Ha det, Karen Kevin.
Citera
2022-07-12, 17:08
Bannlyst
Hur kan ungen vara så överviktig kommit från Etiopien? Eller blev han så tjock den korta tiden i Sverige?
Citera
2022-07-12, 17:09
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och där rök all den extratid med mamma som han så väl behövde.
Kommer farsan till Sverige titt som tätt och gör morsan på smällen? Eller vem är fader till det senaste barnet?
Citera
2022-07-12, 17:10
Medlem
Kommer man ålderstesta honom?

Om det visar sig att han är 20 år blir det väl ganska många år i fängelse?
Citera
2022-07-12, 17:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Vill du verkligen att man ska jaga minderåriga och hänga ut med bild som i UK?

Vill du att ditt (fiktiva) barn ska sitta i skolbänken bredvid negermonstret? Att han ska fråga om hon vill ha en piggelin på rasten och locka henne till en träddunge och sedan slå och stampa skiten ur barnet i mer än 2 timmar?

Nej, och det vill nog inte de absolut flesta föräldrar heller. Föräldrar - och barn - har rätt att få veta. Det här monstret har diskvalificerat sig från all skolgång tillsammans med andra barn för alltid.

Och han kommer att slå till igen. Och då har du och hans övriga tillskyndare (stackars neger! klart han ska få bo i Sverige!) det på era samveten. Ni vill att han skulle gå runt fritt i Sverige - det är på era händer blodet kommer att falla.

Men ni ruskar väl bara av er och går vidare till nästa invandrade våldsverkare som ni tycker så jävla synd om.
Citera
2022-07-12, 17:13
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Om skolfotobilden inte är alltför gammalt tror jag inte han är äldre än 14, men han ser överviktig ut så man kan tro att han är äldre.

Han ser absolut ut att vara minst 15 på den senaste bilden.

Syftar du på den bilden där han ser ut som negrernas svar på den urflippade versionen av Gomer Pyle?
Citera
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Kommer farsan till Sverige titt som tätt och gör morsan på smällen? Eller vem är fader till det senaste barnet?
Kanske, ett barn till ger familjen ett par-tre tusen skattefritt extra varje månad bara i barnbidrag...
Citera
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Polisen har släppt honom, betyder inte att han går fritt. Men jag kan tycka att dom kunde gå ut och säga ifall han är under bevakning eller inte (vilket jag utgår ifrån att han är åtminstone för tillfället) så slipper folk haka upp sig på det i onödan.

Det kan man hoppas. Att han är bevakad nånstans, skyddat boende?
Citera
2022-07-12, 17:14
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Han ser absolut ut att vara minst 15 på den senaste bilden.

Syftar du på den bilden där han ser ut som negrernas svar på den urflippade versionen av Gomer Pyle?
Haha, ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in