2022-07-12, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Han är under 15 och kommer inte dömas för ett skit.

De får nog ta och dubbelkolla den åldern först
Citera
2022-07-12, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback

Ja jag tror han är 17-18 men vi pratar om socialdemokratiska Sverige.

Här skyddas importerade förövare, finns inte på kartan man ålderstestar honom.
Citera
2022-07-12, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Problemet med att visa upp fotot på ungjäveln är att alla mörkhyade som liknar honom riskerar att bli grovt misshandlade
Det var det barnsligaste jag läst.
Ingen mörkhyad kommer bli misshandlad.

Killen som gjort detta kommer gömmas undan, sedan dröjer det något årtionde när vi får läsa om att han mördat och våldtagit en ung tjej igen.

Man kan ju önska att denna tjejen har släkt runt sig som faktiskt hämnas på riktigt.
Citera
2022-07-12, 10:45
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Det är jävla märkligt med dom här negrerna. Familjerna har sjukt många barn, men ingen är den andra lik. Dom flyr hit för att det är så dåligt i deras länder. Ork att knulla fram ungar verkar dom ha, hur jävla dåligt dom än mår? Det är tydligen inte lika intressant att ta hand om ungarna man skaffar.
Citera
2022-07-12, 10:45
Medlem
Morogoths avatar
Gode gud! Tand för tand...
Citera
2022-07-12, 10:46
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Det var det barnsligaste jag läst.
Ingen mörkhyad kommer bli misshandlad.

Killen som gjort detta kommer gömmas undan, sedan dröjer det något årtionde när vi får läsa om att han mördat och våldtagit en ung tjej igen.

Man kan ju önska att denna tjejen har släkt runt sig som faktiskt hämnas på riktigt.
Kommer självklart inte att hända. Däremot borde just den där individen tas av daga. Kommer bara att fortsätta med våldsamt beteende och det är inte sista gången han gör något liknande vågar jag påstå.
Citera
2022-07-12, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
En del här på Flashback använder ord om GM som jag verkligen inte skriver under på. Men orsaken till att man skriver så är inte att GM är en ung grabb i särskola. Utan att han har gjort något fruktansvärt.
Ja han har utfört en gärning och i vår kultur är det en fruktansvärd gärning. Den som utfört den kallas för GM då han inte längre ses som misstänkt MGM. Vad är det du inte förstår? Och du behöver inte skriva under eller över bara skriv hur tänker om du vill tillföra något?
Citera
2022-07-12, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 09GR
Ni med skolkatalog kan ju kolla vad han heter i efternamn. En bra början där.
Står inte efternamn på barn i säskoleklass
Citera
2022-07-12, 10:48
Medlem
Jag är ingen expert, men kan inte unga placeras på hem för unga (SIS) eller att ungen blir placerad i ett familjehem. Jag vet att det inte är ett straff, men om föräldrarna inte kan styra över ungen...

Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
En 14-åring kan väl inte dömas för brott och därmed inte heller få sluten psykiatrisk vård? Killen ifråga är ju av allt döma livsfarlig, men jag tror inte det finns lagar för såna här fall. Tyvärr.

Det kommer att bli socialtjänst hit och dit och han kommer säkert att fortsätta med att överfalla tjejer och kvinnor.
Citera
2022-07-12, 10:49
Medlem
Är gärningsmannen gripen?
Citera
2022-07-12, 10:49
Medlem
Ge det några år då kommer det ett avsnitt på I huvudet på en gärningsman när den här "pojken" gjort nästa brott. Det är verkligen textbook beteende på dessa jävla idioter, flertal gigantiska röda flaggor under uppväxt men inte en jävel gör något åt det. Så har de levt ett gott liv på bidrag hela livet sen spenderar de sitt vuxna liv på hotell i svenskt fängelse
Citera
2022-07-12, 10:51
Bannlyst
Förvånad media lyckats hålla inne med rasism hat främlingsfientlighet inte angripit SD högern alternativmedia ännu om den afrikanska pojken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in