2022-07-13, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
En seriemördare också.

En kommande........ge honom några år.
Citera
2022-07-13, 11:53
Medlem
goateyes avatar
Hur går det för flickan?
Har hon vaknat ännu??
Citera
2022-07-13, 11:53
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Du är mer än kraftigt störd som försvarar en neger som ägnar sig åt våldtäktsmord som hobby.

Jag försvarar inte den störda pojkens handlingar.
Citera
2022-07-13, 11:54
Medlem
Hoodietotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baileys7
https://i.ibb.co/wzWYMsS/20220710.jpg
Ser snarare ut som 13,5 -14 än 13 i min bok.
Citera
2022-07-13, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MasseyF
Eeeh , Umeå? Den största staden i Sverige vad avser vänster/ufo/alternativa människor!? 😂🙈
Försökte svara men fick mitt inlägg raderat. Tydligen är din fråga ok men inte svaret

Jag hänvisade dock till universitetet och universitetssjukhuset. De har lite bättre resurser än vad de har i Skellefteå.

Vad folk röstar eller tror på i det omkringliggande samhället kan jag ej uttala mig om.

Min poäng är att Skellefteå har ett kraftigt handikappat lag som sköter psykvård och liknande. Många av dem har själva diagnoser men det råder svågerpolitik i Skellefteå och detta är resultatet.

De hade inte kunnat känna igen en människa med autism bland ett gäng delfiner. Vi pratar läkare nu, de som tar beslut om folks hälsa. Skellefteå bör bli utrett efter all skada deras psykvård orsakat.
Citera
2022-07-13, 11:55
Medlem
Så "pojken" går fri utan polisbevakning, någon borde berätta detta för flickans pappa eller annan anhörig tillsammans med en bild på GM och adress.
Citera
2022-07-13, 11:56
Medlem
Ja lite märkligt att han skulle vara så storvuxen
för sin ålder. Etiopier har väl relativt kort
medellängd bland vuxna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Denna unga gärningsman går alltså fri fortfarande, han har inte kunnat åtalas eller låsas in så att andra barn går trygga, på grund av sin ålder, en förmodligen felaktigt registrerad ålder.
Det är inte ens första gången han misstänks ha angripit andra.

*Det är politik, att en så farlig pojke inte kan låsas in.
*Det är politik, att han, som så många andra pojkar/tonåringar/unga män, Tillåts registrera sig med falska åldrar. Vilket sätter riktiga barn i fara, när de ska dela skolmiljö med dem.
*Det är politik. Att dessa falska åldrar tillåts mildra deras straff när de begår brott.
Det är även politik, att de överhuvudtaget släpps in i landet. Trots de enorma överrisker för vålds- och sexual-brottslighet vissa ursprung har.

Du vet när du gör dessa kopplingar så känslomänniskor, genusmänniskor, postmodernister, kulturmarxister, vänster, liberala. De har inte hjärnförmåga att tänka såhär. De hänger inte med.
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BONDOCK-SAINTS
Finns det bild på honom tillgänglig? Någon som hittar lägg gärna upp här.
Det kan du hitta själv genom att söka igenom tråden efter ".jpg".
Citera
2022-07-13, 11:57
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Stackars lilla tös. Hennes liv är ju totalt förstört om hon nu överlever och blir normal igen. Hon kommer ju aldrig mer kunna njuta av frihetskänslan av att vara i naturen. Hon kommer att vara rädd för män. Hennes framtida sexliv är förstört. Kommer hon att kunna få barn? Gärningsmannen kanske har förstört henne totalt. Syftet var ju tydligen att döda henne efter att ha plågat och förnedrat henne i timmar. Vilket otroligt hat det måste finnas i en sådan individ. Den personen ska inte vistas bland andra människor!

https://www.expressen.se/nyheter/poj...takt-mot-barn/

Inte underligt att svenska folket är rädda när det går sådana här galningar mitt ibland oss!
Som jag ser det så bidrar du med ditt inlägg till att förstöra hennes liv. Det är möjligt att hon kommer att må dåligt, men det är också möjligt att hon kommer att repa sig. När du skriver att hennes liv är förstört så pressar du henne till att må dåligt.

Beträffande gärningsmannen: Tycker samma personer som brukar gapa om sexbrott att även han är ett baaaarn?
Citera
2022-07-13, 11:57
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Har MSM hängt ut GM eller saknas det "stort allmänintresse" denna gång..?
Citera
2022-07-13, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Tyvärr är inte svenska folket det. Den absolut största delen är fortfarande vänsterblivna och ser gärna att vi offrar barn på mångkulturens altare. Svenskar, barn, äldre, kvinnor och män offras till förmån för att att få kalla sig "anti-rasist" och känna sig "god".

Valet i höst kommer återigen visa att svenska folket VILL ha mer av all skit som händer i samhället.
Nej det vill de inte, de är bara mosade í hjärnan av PK propaganda att vi är onda och de är goda. Något konsekvenstänk kan de inte ens stava till i sina PK-hjärnor. Stötta regeringen vill de i orostider då alla andra är onda men ingen bjuder hem söta pojkar till sitt eget revir?

Flickan var ju nästan 20 år, hemska tanke, så hon förförde nog den stackars pojken. Vilket straff får hon, pratas det om i deras bubbla. Att kasta sin cykel och hoppa på en leende mycket yngre pojk som letade blåbär för att överleva, hur har det blivit? Jag ringer Soc och vi kan börja att swicha direkt så in i bomben.

Demokrati, olika sikt, vad är bäst i min position? Medkänsla eller partiet. Och i orostider med högre
ränta och kostnader vinner partiet med MSM på sin sida, tyvärr. De är smarta och vi såg det inte komma i tid!! Nu krävs det björn grepp så att en ny oskyldig flicka på 10 år eller yngre inte skall bli våldtagen igen. Du kan endast lita på din egen kraft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in