Citat:
Ursprungligen postat av
Dajmkulan
Nej du har dyslexi. Kanske larviga och meningslösa för dig. De ställer poängerna på sin spets, absolut.
Ja, efter att ha diskuterat med ett par hjärndöda människor så tappar man tillslut tålamodet.
Och du tror jag blir påverkad av att en dyslektisk person som du som står och fnissar? Jag skrattar snarare åt din brist på utbildning.
Du har fortfarande inte lyckats berätta hur du rättfärdigar aborter. Väldigt synd att den där ofödda ungen inte föddes istället för dig själv. Det hade nog varit till stor gagn för samhället tror jag!
Jag blir inte provocerad av dina patetiska provokationer. Jag skrattar åt din inre osäkerhet. Du kommer ifrån en konflikträdd familj med dyslexi? Det hör jag det, kanske därför du är så upprörd.
Kolla vad som sker i USA. Jag hoppas aborträtten inskränks, absolut.
''Titta på mig, hihi, jag kan inte stava, jag älskar att döda ofödda ungar, de ska inte få chansen att leva ett liv som jag har fått, jag är en bra person, tihihihi''.
Det är du det. Din förbaskade ynkrygg.
Ojojoj, det tog visst på dig din patetiske stackare!
Du var tvungen att flera gånger påpeka att det inte berör dig, kul!
Det var många personangrepp där 😀
Vilket då, enligt dig, betyder att du inte kan diskutera.
Jag har bra utbildning, ett jobb inom IT som jag älskar.
En underbar fru och 4 fantastiska barn, bor vackert på landet.
Jag är rätt säker på att du inte har något av det.
Det är mycket möjligt att du har en högre intelligens än vad jag har. Jag skulle till och med säga att det är troligt.
Gissar att du ligger lite över 150. Har träffat många sådana i mitt jobb. Hos många av dem, som hos dig, skulle jag räkna det som ett handikapp. Kör ofta för långt med logik, kan inte fungera med människor osv.
Hmm, borde egentligen ha aborterats...
Nja du förstår, amerikanarna är så religiösa så att s0nna sjuka åsikter får mycket genomslag i samhället.
Så inte i Sverige, som tur är.