2022-07-08, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hipp-hipp
"negativ hela tiden" - när var det innan?
Det är så att jag nästan inte tror på dig.

ETT EXPERIMENT
Öppnade ett konto Tinder, och efter 1 dag fick jag 30 likes. Men då skulle jag betalt för att se.
Raderade detta konto.
Öppnade en gång till samma konto, dvs samma bilder och text, betalade Gold 150 sek och började swappa.

1. Först var jag mycket kräsen, så efter 5 dagar fick 3 brudar (intresserade, två hoppade av, en var knäpp).
2. Fick nog, och började swappa åt höger ALLA, utan att titta. Fula, tjocka, med 3 barn, med piercing, tattoos, även thailandesiska bots, horor, även utan foton. Swappade säkerligen 300 per dag.
INGEN MATCH sålänge.

Själv är jag, enligt kvinnor, en mycket snygg, självsäker, lång man med status, och där jag befinner mig så kommer kvinnor till mig och vill ha kontakt med mig. Minns inte när jag frågade för en kvinnans nummer.

Du är helt enkelt inte så attraktiv som du inbillar dig. Hade du varit lika snygg som jag som jag så hade du liksom jag fått över 100 matchningar på några dagar. Tjejerna är på och vill skriva. Har nu över 1000 matchningar på nån månad. Tjejerna brukar oftsat säga hej till mig, och sen vill de hålla igång en diskussion. Även unga tjejer, som verkar blyga, klämmer ur sig något pressat, som hej, hur är läget, vad gillar du att äta, fast jag inte orkar svara.
Citera
2022-07-08, 23:15
Medlem
hipp-hipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Du är helt enkelt inte så attraktiv som du inbillar dig. Hade du varit lika snygg som jag som jag så hade du liksom jag fått över 100 matchningar på några dagar. Tjejerna är på och vill skriva. Har nu över 1000 matchningar på nån månad. Tjejerna brukar oftsat säga hej till mig, och sen vill de hålla igång en diskussion. Även unga tjejer, som verkar blyga, klämmer ur sig något pressat, som hej, hur är läget, vad gillar du att äta, fast jag inte orkar svara.
Bravo, Don Juan. Grattis till dig.

Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Numera går jag aldrig ut på krogen, men när jag väl använder dejtingappar, så känns det helt dött.
Senast redigerad av hipp-hipp 2022-07-08 kl. 23:21.
Citera
2022-07-08, 23:55
Medlem
Citat:

haha driver. helt stendött med tinder i sverige.
Citera
2022-07-09, 00:14
Medlem
Citat:

Jag vet ju vad det beror på. Tinderar funkar bra i olika länder. I sverige funkar det dåligt med tinder. Rekommenderar inte att använda tinder i länder där tjejerna har mer makt än killarna. Då blir tinder bara en arena för toppmännen. När tjejerna får bestämma precis som de vill i sverige, utan slutshaming, och där de är ekonomiskt starka utan killar genom stat eller jobb, så kommer de instinktivt bara välja de toppmännen på tinder

Men tinder funkar bra i andra länder där det är jämnställt mellan könenen, eller där mannen har övertaget.
Citera
2022-07-09, 12:07
Medlem
fjiskens avatar
Haha, bara för mig matchningar försvinner när man uppdaterar appen?
Citera
2022-07-09, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Haha, bara för mig matchningar försvinner när man uppdaterar appen?

Logga ut och logga in igen på appen så får du tillbaka dom. Hände även mig titt som tätt när man använde Tinder.
Citera
2022-07-09, 14:00
Medlem
Vad är oddsen för en brud självmant komma tillbaka efter nåra dagar eller en vecka eller kanske kanske en månad när en brud ghostar en eller skiter i svara efter första, andra eller tredje meddelande. Jag kan säga utifrån egen statistik att den är NOLL.

Ganska frustrerande men sån är tjejer. Att själv återuppta konversationen kommer du bara få pain in the ass då kommer hon göra samma sak som sist.

Det bästa man kan göra är ta bort match för du kommer bara förstöra ännu mer ditt självförtroende och hamna i deppig sits när du scrollar ner och ser du har massa obesvarade meddelanden.

För tjejerna kan detta vara en självförtroende boost att varje dag kolla på sin match lista och de obesvarade meddelande hon skitit i för då betyder hon har makt.

Det är lätt och skylla på tjejerna men i grund och botten är det vi män som har gett de den makten. Och männen i dagens samhälle är de största förlorarna.

Ta och lyssna här: https://youtu.be/DhxRCcQdju8
Citera
2022-07-09, 15:57
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Logga ut och logga in igen på appen så får du tillbaka dom. Hände även mig titt som tätt när man använde Tinder.
Wierd. Funkade inte för mig. Hänt två gånger nu.
Citera
2022-07-09, 17:21
Medlem
hipp-hipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Ta och lyssna här: https://youtu.be/DhxRCcQdju8

Kvinnor dejtar inte längre män eftersom de värderar ATTENTION mer än sex.
https://www.youtube.com/watch?v=2-qjwF8BLEE
Även en random, 3/10 tjej kan få 1000 följare på Insta och posta halvnakna bilder och få "you are beutiful" "you are gorgeous" "I love you" "heart" av alla beta-män som dräglar över skiten. De tror de är prinsessor

Men först de träffar 30års ålder börjar det bli bråttom, men FÖR SENT, då kommer The Wall.

GE ALDRIG LIKE till en kvinna. AL DRIG.

Remeber, men age as wine, women age as milk.
Citera
2022-07-09, 19:04
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Vad är oddsen för en brud självmant komma tillbaka efter nåra dagar eller en vecka eller kanske kanske en månad när en brud ghostar en eller skiter i svara efter första, andra eller tredje meddelande. Jag kan säga utifrån egen statistik att den är NOLL.

Dom är väldigt låga men det hände senast förra månaden att en kvinna som ghostade mig för 2 år sedan hörde av sig, vi tog en drink och vi låg samma kväll, visst händer det och har hänt flera gånger med olika kvinnor under åren
MEN
endast när du hanterar det cool, inte bryr dig eller tjatar på henne, du ska fortsätta göra din grej, datea alltid flera kvinnor samtidigt så att du har en back up om någon flakear dig, gör ingen grej av det men ge dom högst 2 chanser sedan gå vidare direkt

hantera kvinnor som katter, låt som gå och kommer dom tillbaka så gör dom det så länge du tjänar deras syfte på något sätt
MEN dom kan lika gärna dra när som helst väldigt fort om dom hittar en ny master

Alla gångerna har det handlat om att vi hade väldigt bra sex och att hon inte hittat någon annan som lever upp till det ni hade, för när hon hittar det, så kommer hon dra igen, garanterat

kom ihåg det innan du startar något igen som kan bli jävligt jobbigt, eller jävligt nice!
Senast redigerad av DayNite 2022-07-09 kl. 19:10.
Citera
2022-07-09, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Dom är väldigt låga men det hände senast förra månaden att en kvinna som ghostade mig för 2 år sedan hörde av sig, vi tog en drink och vi låg samma kväll, visst händer det och har hänt flera gånger med olika kvinnor under åren
MEN
endast när du hanterar det cool, inte bryr dig eller tjatar på henne, du ska fortsätta göra din grej, datea alltid flera kvinnor samtidigt så att du har en back up om någon flakear dig, gör ingen grej av det men ge dom högst 2 chanser sedan gå vidare direkt

hantera kvinnor som katter, låt som gå och kommer dom tillbaka så gör dom det så länge du tjänar deras syfte på något sätt
MEN dom kan lika gärna dra när som helst väldigt fort om dom hittar en ny master

Alla gångerna har det handlat om att vi hade väldigt bra sex och att hon inte hittat någon annan som lever upp till det ni hade, för när hon hittar det, så kommer hon dra igen, garanterat

kom ihåg det innan du startar något igen som kan bli jävligt jobbigt, eller jävligt nice!

Ja det har du rätt i det mesta. Det handlar dock bara vilken brud det är och de är oftast 1 av 10 som är såna att de skulle höra av sig från ingenstans.

Men nu menade jag mer på Tinder ifall om har matchen kvar och inte på nummer.

Att ha obesvarade match som ligger där skadar ens självförtroende och mående även för de killar som sitter och ljuger om att de inte bryr sig och hoppas på att hon ska komma tillbaka.

Faktum är att jag har provat allt. Och i tidigare tider när jag hade mer energi och ville testa olika metoder så kunde jag ha den tålamoden men nu när man är lite äldre över 28+ så har jag inte tålamod längre då jag får ändå match och vill sortera bort alla som inte vill svara eller vill ses snabbt.

Jag får ändå ligga så det spelar inte roll men det är ändå frustrerande att en majoritet håller på så.

Jag har läst flera trådar på reddit och majoriteten tar bort match efter 5 dagar om de inte hört från tjejen.
Citera
2022-07-09, 21:45
Medlem
Tinder i sverige funkar dåligt. Har testat en vecka och matchat säkert med 20 som ser bra ut, då jag bara swipar på folk som ser ok ut eller mer. Men aldrig fått något hej tillbaka. För mig betyder det ju att folk är så trötta på tinder och säkert haft i år, att de inte orkar bry sig. Sen har de säkert 100 tals andra killar, där hon har 30 obesvarade som säger hälsar. Då måste vara den som ser bäst ut av dom.

Känns ju stendött. Tjejerna har blivit helt apatiska till appen, och orkar väl bara skriva om det är en kille långt över hennes nivå, då hettar det till och hon får andan att börja skriva.
Senast redigerad av stroganof 2022-07-09 kl. 21:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in