2021-10-17, 20:55
Medlem
Jag minns på 1990 talet och i början på 2000 talet, så kunde man gå ut på krogen och få one night stand varje dag med en svensk tjej. Tinder var guld i början av 2000 talet. Minns att jag fick 100 tals matchningar på någon dag med söta, snygga svenska tjejer, som var pigga och alerta på att skriva och sen ses. Det var lätt att hem dom efter en dejt och ligga.

Numera går jag aldrig ut på krogen, men när jag väl använder dejtingappar, så känns det helt dött. Man får ett 10-20 matchningar när man precis öppnar ett tinderkonto med superseriösa tjejer i 30 års åldern, som verkar trötta på att chatta, men samtidigt förväntar sig att man är jätte seriös på att skaffa förhållande, och visar man minsta lilla playerattityd, så unmatchas man fortare än kvickt. Här måste man gå på 5 eller 10 dejter innan man får doppa. Personligen orkar jag bara inte bry mig, eftersom jag bara känner på mig att de förväntar sig att man är den seriösa pojkvännen som ska ge dom det där förhållandet dom suktar efter. Visst kan jag ha förhållande, men inte att det ska ske på deras villkor i den här utsträckningen, för då ger jag bara upp. Efter denna grupp, så har vi kvar nyligen anlända tjejer till sverige. Det kan vara någon tjej från turkiet, brasilien eller danmark som flyttat hit. De är dugliga för ligg och är halvsöta, men helt klart ändå under min nivå. Men samma sak här, de vill absolut inte ligga, utan man placeras direkt in i facket där man måste gå ut på middagar 5-10 gånger och man måste i princip bli ihop med dom innan man får ligga.

Jag ser massa konton medunga snygga tjejer, som som räcker ut tungan och säger att de vill mysa, men de matchas man inte med. Många modellsnygga tjejer har instagram. Alla lättfotade tjejer, och ja det finns många, men dom paras jag aldrig ihop med på tinder. För 10-20 år sen, fick jag mycket avslappande lättfotade tjejer i både 20 och 30 års åldern.
Senast redigerad av stroganof 2021-10-17 kl. 20:58.
Citera
2021-10-17, 20:58
Medlem
Men har du inte blivit äldre ?
Citera
2021-10-17, 20:59
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
För 10-20 år sen var du 10-20 år yngre.
Citera
2021-10-17, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Men har du inte blivit äldre ?

Syns knappt att jag blivit det. Men för 10 år sen fick jag ligga med massa svenska tjejer i 30 års åldern. Idag träffar jag bara tjejer i 30 års åldern som vill bilda familj. Vart är alla avslappnade tjejer.
Citera
2021-10-17, 21:00
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
Jag är idag 90 år, jag minns att när jag var 20 år var det mycket lättare att få ragg! Det är samhällets fel och överskottet av män! Annat var det för 70 år sedan!!!
Citera
2021-10-17, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdstyrelsen
Jag är idag 90 år, jag minns att när jag var 20 år var det mycket lättare att få ragg! Det är samhällets fel och överskottet av män! Annat var det för 70 år sedan!!!

Man kan lätt tro att det är så, men det faller på att jag fick ligga med massa 30 åringar när jag själv i 20 års åldern. Idag får jag inga 30 åriga tjejer som vill ligga. Så något har ju hänt. Eller vill 30åriga tjejer bara ha snabba ligg med yngre män än de själva?
Citera
2021-10-17, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Syns knappt att jag blivit det. Men för 10 år sen fick jag ligga med massa svenska tjejer i 30 års åldern. Idag träffar jag bara tjejer i 30 års åldern som vill bilda familj. Vart är alla avslappnade tjejer.

Tjejerna tillhör kanske en generation där man är tydligare med vad man vill.

De kanske tror att du är en mogen man och redo för familjeliv?

De har kanske läst på flashback att de börjar bli gamla haggor nu. Då behöver man skynda sig.
Senast redigerad av Tissetiss 2021-10-17 kl. 21:05.
Citera
2021-10-17, 21:05
Medlem
KingHisss avatar
Citat:

De är i relation numera med avslappnade killar såklart

Du missade tåget Brür.
Citera
2021-10-17, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Tjejerna tillhör kanske en generation där man är tydligare med vad man vill.

De kanske tror att du är en mogen man och redo för familjeliv?

På bilderna ser jag hunkig och lite playeraktig ut, och en kille som säkert ligger runt. Men det verkar inte hjälpa
Citera
2021-10-17, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingHiss
De är i relation numera med avslappnade killar såklart

Du missade tåget Brür.

Du menar att jag är för gammal nu, eller har tiderna ändrats och därmed också folket.
Citera
2021-10-17, 21:08
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
Om det fortsätter så här och blir svårare och svårare så kommer det bli helt omöjligt till slut
Citera
2021-10-17, 21:08
Medlem
Citat:
På bilderna ser jag hunkig och lite playeraktig ut, och en kille som säkert ligger runt. Men det verkar inte hjälpa

Nä - du får vara tydligare:
- " jag, är ute efter tjejer som vill ligga,".

Raka rör, inga missförstånd och tårar!

Svenska tjejer ligger kanske inte runt så mycket som du tror?
Senast redigerad av Tissetiss 2021-10-17 kl. 21:11.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in