2022-07-06, 23:32
Medlem
hipp-hipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Finns säketr fullt med brudar på tinder i borlänge. Sluta vara så jävla negativ hela tiden. Har dragit hem 3 olika brudar på en dag via tinder. Då kommer de till porten.Ibland är det så jäkla tajt att man måste säga att man ska ha ett jobbmöte om 10 min, medan man kör doggy. Det värsta är ju när man har en brud i sängen, och glömt bort att man bestämt träff med en annan tjej, som ber mig komma ner och öppna dörren, 8 på morgonen. Ursäkta, jag trodde vi sa klockan 10, men hon hade kommit tidigare.

"negativ hela tiden" - när var det innan?
Det är så att jag nästan inte tror på dig.

ETT EXPERIMENT
Öppnade ett konto Tinder, och efter 1 dag fick jag 30 likes. Men då skulle jag betalt för att se.
Raderade detta konto.
Öppnade en gång till samma konto, dvs samma bilder och text, betalade Gold 150 sek och började swappa.

1. Först var jag mycket kräsen, så efter 5 dagar fick 3 brudar (intresserade, två hoppade av, en var knäpp).
2. Fick nog, och började swappa åt höger ALLA, utan att titta. Fula, tjocka, med 3 barn, med piercing, tattoos, även thailandesiska bots, horor, även utan foton. Swappade säkerligen 300 per dag.
INGEN MATCH sålänge.

Själv är jag, enligt kvinnor, en mycket snygg, självsäker, lång man med status, och där jag befinner mig så kommer kvinnor till mig och vill ha kontakt med mig. Minns inte när jag frågade för en kvinnans nummer.
Citera
2022-07-07, 07:47
Medlem
Matsu-sans avatar
Man märker när man lämnar Stockholm hur skönt det är att slippa läsa alla dessa engelska profiltexter och man slipper höra ordet "driven" i var och varannan mening.
Citera
2022-07-07, 12:11
Medlem
Muppetys avatar
Jag har fått den uppfattningen att folk verkar tro att Tinder är ett enkelt sätt att hitta tjejer/killar med.

Ser man bra ut o har bra ekonomi, jobb, status o liknande så får man nog napp lätt. Men är man ful, fattig o arbetslös är nog chansen nära noll att man ska klicka med någon? Då är det nog enklare att träffas IRL först o sen låta det klicka...
Citera
2022-07-07, 12:12
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipp-hipp

ETT EXPERIMENT
Öppnade ett konto Tinder, och efter 1 dag fick jag 30 likes. Men då skulle jag betalt för att se.
Raderade detta konto.
Öppnade en gång till samma konto, dvs samma bilder och text, betalade Gold 150 sek och började swappa.

1. Först var jag mycket kräsen, så efter 5 dagar fick 3 brudar (intresserade, två hoppade av, en var knäpp).
2. Fick nog, och började swappa åt höger ALLA, utan att titta. Fula, tjocka, med 3 barn, med piercing, tattoos, även thailandesiska bots, horor, även utan foton. Swappade säkerligen 300 per dag.
INGEN MATCH sålänge.

Själv är jag, enligt kvinnor, en mycket snygg, självsäker, lång man med status, och där jag befinner mig så kommer kvinnor till mig och vill ha kontakt med mig. Minns inte när jag frågade för en kvinnans nummer.

När man gör om sitt konto kan man ibland bli shadowbannad mer eller mindre.
Citera
2022-07-07, 12:45
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jag har fått den uppfattningen att folk verkar tro att Tinder är ett enkelt sätt att hitta tjejer/killar med.

Ser man bra ut o har bra ekonomi, jobb, status o liknande så får man nog napp lätt. Men är man ful, fattig o arbetslös är nog chansen nära noll att man ska klicka med någon? Då är det nog enklare att träffas IRL först o sen låta det klicka...
tyvärr, är du fet, ful och arbetslös så kommer du ha svårt att hitta en bra kvinna / man IRL med då frågorna som fäller dig kommer väldigt fort ( om du inte är ekonomiskt oberoende ) dvs

vad jobbar du med? vart bor du? vad gör du på din fritid? vart brukar du åka på semester? vilket gym tränar du på? vad har du för ambitioner i ditt liv?

så om du är ful men ekonomiskt oberoende så klarar du dig med bilder på en soft livssstil, bilar, båtar, vänner etc, annars blir det svårt skulle jag tro om du sitter smällfet i din 1:a i Bro utan körkort, pengar eller socialt liv
Senast redigerad av DayNite 2022-07-07 kl. 12:49.
Citera
2022-07-07, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hipp-hipp

ETT EXPERIMENT
Raderade detta konto.

INGEN MATCH sålänge.

Troligt att en man så attraktiv med hög social status och som flockas av brudar ”experimenterar” och betalar för tinder.

Sopa.
Citera
2022-07-07, 16:44
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Troligt att en man så attraktiv med hög social status och som flockas av brudar ”experimenterar” och betalar för tinder.

Sopa.
Skulle ju kunna vara attraktiv men inte fotogenetisk/bildskön. Eller så är bilderna bara dåliga. Kvinnor bedömer inte alls mäns utseende i samma grad som män bedömer kvinnors.
Citera
2022-07-07, 16:59
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
tyvärr, är du fet, ful och arbetslös så kommer du ha svårt att hitta en bra kvinna / man IRL med då frågorna som fäller dig kommer väldigt fort ( om du inte är ekonomiskt oberoende ) dvs

vad jobbar du med? vart bor du? vad gör du på din fritid? vart brukar du åka på semester? vilket gym tränar du på? vad har du för ambitioner i ditt liv?

så om du är ful men ekonomiskt oberoende så klarar du dig med bilder på en soft livssstil, bilar, båtar, vänner etc, annars blir det svårt skulle jag tro om du sitter smällfet i din 1:a i Bro utan körkort, pengar eller socialt liv
Arbetslös spelar ibland inte så stor roll som man kan tro. Fet, ful och lat är dock inget bra sätt att ta sig genom livet på.
Citera
2022-07-07, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Skulle ju kunna vara attraktiv men inte fotogenetisk/bildskön. Eller så är bilderna bara dåliga. Kvinnor bedömer inte alls mäns utseende i samma grad som män bedömer kvinnors.
Haha vilket skitsnack, att kvinnor kollar mer på utseende när dom har 10000 olika att välja på ska inte ens behöva sägas.
Citera
2022-07-07, 19:37
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Haha vilket skitsnack, att kvinnor kollar mer på utseende när dom har 10000 olika att välja på ska inte ens behöva sägas.
Det är också viktigt, men eftersom utbudet är så stort tar man ju gärna någon som också har pengar hellre än en fattig luffare.
Citera
2022-07-07, 22:28
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Arbetslös spelar ibland inte så stor roll som man kan tro. Fet, ful och lat är dock inget bra sätt att ta sig genom livet på.
alla kan vara mellan jobb, sedan beror det på vad för typ av jobb du vanligtvis har, ju äldre kvinna ju mera spelar det roll att du minst har samma sociala status som hon, samt att du känar lika eller mera än vad hon gör, givetvis gäller det för dom större städerna där det kostar mera att leva och din inkomst avgör vart i tex Sthlm du bor är min erfarenhet av det hela

yngre tjejer är inte lika långsiktiga och knullar runt varje helg, dom lite äldre kvinnorna har redan gjort det och träffat män som försöker leva på dem eller behandlat dem illa på något sätt, dvs skadat gods
Senast redigerad av DayNite 2022-07-07 kl. 22:31.
Citera
2022-07-08, 08:52
Medlem
flashbackkalles avatar
Långt svar:
Okej så i början av året (januari-februari) laddade jag ner Tinder för kanske 100e gången. Nytt konto, lit Enya bilder, försökte vara rolig i bion osv. Gick åt helvete. Fick kanske sammanlagt 20 matchningar. Jag skrev kanske till 50% av dem där 50% svarade. Snacket dog ut, mest nog för att jag helt enkelt blev för ointresserad. Orkade inte hålla på stt försöka vara klyftig eller rolig när jah byter isen för att försöka få till en träff, så jag la ner och raderade appen.

Men så testade jag igen! Innan midsommar laddades Tinder ner för jag tänkte "vafan, det är sommar, why not?"

Och jäklar vad likes och matchningar jag fick första dagarna, men ingen tjej var rolig att prata med. Fick ens snapchat där vi bestämde att vi skulle ses men det har inte blivit av, för att ingen har hört av sig? Aja sånt händer har jag tänkt och fortsatt Tindra. Har nu matchat med ett några jättevackra tjejer där en har lett till en träff! Får se vart detta leder!

Så om jag ska komma med någon redogörelse
Tinder suger. Även fast jag lyckats träffa en person så har ändå 99% inte lett till något. Bara en jobbig huvudvärk, tycker jag i alla fall. Kommer ha det sommaren ut sen tar jag bort det, för mig funkar det mycket bättre att träffa tjejer irl plus det är så mycket roligare!

Hoppas texten är läsbar, skrev ihop det på mobilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in