Citat:
Ursprungligen postat av
Halv8hosmig
Tror du missuppfattade mig. Jag skrev att jag bara anmäler de som matchat med mig flera gånger men aldrig skriver.
Sen så om man inte har något intresse av att skriva och att man påstår man har flera personer som skriver då är man ju inte intresserad, är det inte bättre att tjejerna bara tar bort matchen själv istället för att låta massa obesvarade match ligga där.
Jag tror inte tjejerna har riktig förstått vad Tinder innebär. Man swipar och matchar endast med folk man är intresserad av att skriva med. Det här är inte en traditionell dejting sida där man kan se alla medlemmar och skicka meddelande till alla för att se och hoppas på vem som är intresserad för att få svar tillbaka, då hade man förstått om fallet var så.
De matchar flera gånger för att de inte minns dig... Inte för att jävlas. Jag går in 300 ggr på samma mäns profiler eftersom jag inte minns dem.
Tror snarare du inte fattar att man bestämmer sig antingen för att ha ett nummer matchningar eller matchar alla som
kanske är intressanta.
Bara för att någon gillar din bild, är den inte intresserad.
Hur ska någon bli intresserad av just dig om den inte känner dig?
Klart som tusan att jag inte binder mig till någon man online. Varje gång jag gör det är det dessutom bottennapp och man har slösat bort tiden. Det är för tillfället tre snubbar sedan tidigare som jag har kontakt med utanför någon dejtingapp + en annan intresserad. De kommer såklart falla bort då de inte har förväntat gehör men jag har svårt att få intresse. Sedan att jag skriver med någon jag träffat förr som jag aldrig haft problem med, innebär inte att jag går tillbaka till de jag en gång lämnat. Jag tycker om snubben som person och utgår från att han bara faller av.
Ingen är skyldig dig något alls. Sedan så får vi, precis som män, ha exakt hur många matchningar liggande som vi vill. Jag försöker hålla mig mellan 20-30 men om jag hade varit intresserad av fler har du som man ingenting att säga om saken.
Du verkar inte förstå att även män tröttnar på konversationer, tappar intresset, pratar med flera. Dröjer löjligt länge (med flit) på att svara. Tror du på fullaste allvar att jag skulle lägga allt på en pajas som inte svarar snabbt om jag var intresserad. Alltså män som dejtar mig, varit intresserad förr osv har gemensamt en patetisk strategi av att "sätta mig på plats" genom att "göra mig till reserv" genom att svara inte bara efter flera dagar utan veckor. Sannolikt har de större intresse än mig då jag enbart kallpratar med dem jag känner igen och uppfattar dem som patetiska. Du förstår, de som försöker sätta andra som
reserv med flit, har inte bara en stor grupp de gör det mot, de ingår själva i gruppen där de kanske inte ens är reserver utan enbart av ren artighet får respons för deras likes.
Väx upp. Ingen på nätet är skyldig dig något först när de lovat att fokusera på dig för dejting osv. Tror du vi kvinnor bryr oss när män inte svarar? Det är för tusan inte personligt, de är väl mer intresserade av andra. Släpp det o gå vidare istället för att anmäla dem. Du kan inte tvinga fram intresse