2022-07-02, 11:44
Medlem
Det var inte hon. Det är väl hennes syster Andrea som står i bikini och badar?
Citera
2022-07-02, 12:16
Medlem
dracculas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusmusan
Det var inte hon. Det är väl hennes syster Andrea som står i bikini och badar?

Ja det är Andrea. Jag hajade också till först eftersom hon inte skrev att det var syrran. Jag tror aldrig vi kommer få se Elsas underkropp i bikini. Hon verkar ha en hel del komplex över att visa sin underkropp i annat än klänningar. Så fort hon har jeans så har hon antingen nåt stort ”tält” över. Och hon visar aldrig rumpan i jeans. Man kan dock ana en liten förändring i att hon visar liiite mer nu när hon gått ner i vikt.
Citera
2022-07-03, 18:48
Medlem
Dr.Katis avatar
Hon är ju jättefin, vore en dröm att möta hennes vackra anlete när man vaknar sur och jävlig på morgonen!

Sen att hennes kroppskonstitution kanske inte faller alla i smaken är ju en annan sak.

Jag har inte sett hennes bak trots att jag mött henne vid flera tillfällen, av erfarenhet vet jag dock att många kvinnor har ett problematiskt förhållande till den samma, så inget alarmerande angående det.

Fin tjej.
Citera
2022-07-05, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av draccula
Jag tror aldrig vi kommer få se Elsas underkropp i bikini. Hon verkar ha en hel del komplex över att visa sin underkropp i annat än klänningar.

Elsas tidigare headerbild var ju ett foto av henne iklädd enbart bikini. Det var inte en bild som signalerade ängsliga komplex direkt, tvärtom skulle jag säga.
Citera
2022-07-05, 07:37
Medlem
Hur sant tror ni det är att Pontus tjatat till sig att få måla om i vardagsrummet medan Elsa vill ha kvar det? Hon vill alltså bara köpa nya grejer och behålla färgen, trots att det grå inte passar så bra till alla nya beiga grejer?
Citera
2022-07-05, 09:51
Medlem
dracculas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenpersilja
Elsas tidigare headerbild var ju ett foto av henne iklädd enbart bikini. Det var inte en bild som signalerade ängsliga komplex direkt, tvärtom skulle jag säga.

Sant! Tror jag tänkte att man ofta får se både Andrea och även mamman bakifrån i korta shorts eller bikini, men Elsa visar aldrig upp sin egen rumpa bakifrån.
Citera
2022-07-05, 10:40
Medlem
Att Elsa är 75% miljöpartiet i valkompassen är ju ingen överraskning, hon är verkligen nidbilden av en miljöpartistisk väljare. Om alla människor levde som hon skulle vi väl behöva flera tusen jordklot, även om en del av konsumtionen är ekologisk o rättvisemärkt.
Citera
2022-07-05, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SistPaBollen
Att Elsa är 75% miljöpartiet i valkompassen är ju ingen överraskning, hon är verkligen nidbilden av en miljöpartistisk väljare. Om alla människor levde som hon skulle vi väl behöva flera tusen jordklot, även om en del av konsumtionen är ekologisk o rättvisemärkt.

Ja vilken ironi med tanke på hennes enorma konsumtion av nytillverkade kläder. Alltså, sett till inläggen på bloggen så är det verkligen en enorm mängd nya kläder som konsumeras.
Citera
2022-07-05, 12:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SistPaBollen

Och Vänsterpartiet 73%. Dessutom köpt en matta till stugan som enligt vad jag kan se kostar 30 000 kr.
Jag tycker om fina mattor, men när man ska ha den i ett sommarhus där mössen kan gotta ner sig i den under vintern blir jag alldeles matt.
Förstår inte varför jag fortsätter att läsa bloggen då jag retar mig så på visst innehåll.
Citera
2022-07-05, 19:08
Medlem
Hamsterbolls avatar
Elsas viktigaste valfråga (!) är miljön och klimatet.

Varför resor hon då med FLYG till både Paris och Rivieran samma vår?! Haha fattar inte. Jag tycker inte klimatet är nån viktig valfråga alls men skulle ändå inte komma på tanken att flyga fram å tillbaks till samma land flera gånger bara för semester.

Tar henne verkligen inte seriöst. Hon röstar säger på AFS egentligen.
Citera
2022-07-05, 19:38
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Elsas viktigaste valfråga (!) är miljön och klimatet.

Varför resor hon då med FLYG till både Paris och Rivieran samma vår?! Haha fattar inte. Jag tycker inte klimatet är nån viktig valfråga alls men skulle ändå inte komma på tanken att flyga fram å tillbaks till samma land flera gånger bara för semester.

Tar henne verkligen inte seriöst. Hon röstar säger på AFS egentligen.

Hon är sån jävla hycklare! Och dessutom skriver hon ut det som att hon verkligen >>>blottat<<< sig själv som delade med sig av resultatet. När det i själva verket inte finns något som plockar så mycket poäng som att vara en miljöhjälte blablabla.
Hon är för helsike fullt medveten om EXAKT vilken effekt det får bland hennes läsare. Som i sin tur blir så tacksamma över att hon är så jävla bjussig som så naket och SKÖRT™ delar med sig av detta att de får sprutorgasm där hemma i stugorna.
Citera
2022-07-05, 21:27
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Hon är sån jävla hycklare! Och dessutom skriver hon ut det som att hon verkligen >>>blottat<<< sig själv som delade med sig av resultatet. När det i själva verket inte finns något som plockar så mycket poäng som att vara en miljöhjälte blablabla.
Hon är för helsike fullt medveten om EXAKT vilken effekt det får bland hennes läsare. Som i sin tur blir så tacksamma över att hon är så jävla bjussig som så naket och SKÖRT™ delar med sig av detta att de får sprutorgasm där hemma i stugorna.
Läsarna skrattar, gråter glädjetårar och får en varm känsla i hela kroppen av att hon är så modig och delar med sig, i sedvanlig ordning. TACK Elsa!! TACK för att du VÅGAR!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in