Citat:
Ursprungligen postat av
patrixx
Och Fabian har fel vad gäller raketers förmåga att skapa framdrift i rymden
Åter tar du sida mot en utbildad pilot som har flugit plan i decennier och dessutom har utbildning i naturvetenskap och fysik ..... Du "respekterar" säger du. Jaha, vad sägs om att "respektera" mindre och utbilda dig mer, vilket du förresten lovade herr Fjälling.
Citat:
Exempelvis att konfrontera de onämnbara - judarna på Twitter. Det bidrog sannolikt till att han fick ett sådant mediedrev efter sig då det begav sig.
Det var tråkigt, att han har antisemitiska böjelser alltså, inte att han fick drev. Har du en länk vill jag gärna veta mer.
Citat:
Nytt RCB avsnitt ute nu. Det hundrade och sommaravslut... jag har ringt några professorer i strömningsmekanik för att försöka reda ut det här med raketers oförmåga att skapa framdrift i rymden!
Ja, det var verkligen ett värdigt jubileumsprogram: efter hundra avsnitt, vad säger ni? Jo, EXAKT SAMMA SAK SOM NI SAGT I DE ANDRA 99 AVSNITTEN. Exakt samma trams, samma missförstånd, samma okunnighet, samma upprepning.
Jag blir verkligen mer och mer övertygad om att era problem är att ni i bokstavlig mening är dumma u huvudet.
Vad ditt ringande beträffar, vad sägs om att istället för att irritera folk med samtal, ta en kurs i Fysik och utbilda dig själv. Om du nu inte fattar detta med raketer, vad sägs om att fixa en lärobok från gymnasiet och lära sig? Sedan gå vidare å ta en kvällskurs på Chalmers eller något annat. Hur svårt kan det vara?