Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Jag är inte ledsen & egentligen inte ens speciellt intresserad. Detta kommer inte att leda till det önskade resultatet.
Givetvis är det ingen rättegång. Men planen var givetvis att väcka åtal utifrån det som framkom under dessa "hearings". Det verkar gå... sådär med det.
Det framkommer ganska tydligt i förhören att FBI & andra korrupta myndigheter spelade en stor roll för att genomföra denna fredliga & obeväpnade turistvandring i Capitolium.
Det som däremot fascinerar mig är att det här, på ett svenskt forum, finns ca 20 personer som så konsekvent, intensivt, ihållande & rabiat driver exakt samma linje som de mest korrupta makthavarna i Washington. Uppskattningsvis finns det säkert ett par avlönade som sitter på ShareBlue & skriver under veckorna. Men man har även lyckats samla en sammanhållen grupp av rena psykfall & ett par transor som på allvar tror att propaganda är verkligheten, det är för mig huvudpoängen med dessa trådar.
Så nej, ingen är ledsen. Vi är snarare roade av att titta på den tragikomiska skara av TDS-hjon som tror att gatekeeping på ett svenskt forum påverkar något.
Som jag berätta för dig förra gången detta är ett FÖRHÖR, det har ett schema och har en samlad bild.
Och nej, jag tror inte rättegång någonsin varit på tapeten, men gulligt att du tror.
Detta handlar om ett statskuppsförsök och detta ska de inte i USA reda ut vad som är vad?
Det vet jag redan är ett hyckleri, för hade skon suttit på andra foten, så hade ni ropat som galningar om det är en STATSKUPP och jag hade även då hållit med.
Det är det som skiljer oss som vet skillnaden mellan rätt och fel och att saklighet berättar något.
Och ledsna är ni, då ni reagerar så på vittnesmål som alla är inkorrekta har man märkt.
Och det är där man också vet att det endast är agenda bakom, och att objektivitet och saklighet är kastat ut genom fönstret.
Och varför du antyder att man skull attackera en fredlig demonstration på ratificeringen av valresultatet?
Det låter mer som din fasciststat du pratar om, men de var sen inte så fredliga när trumpen uppmana dom att göra nått.
Och sen vet vi att trumpen ville dit och hjälpa till, för vad skull han annars göra där?
Lugna ned dom?
Finns inget som tyder på detta med alla de raseriutbrotten han fick över att inte få hjälpa till.
DU får söka för din TDS, det är mitt enda råd till dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Om du inte kan bättre än så här så är det nog mer effektivt att bara låta bli.
Intressant, då du inte sakligt svara på något.
Så uppenbarligen kunde han bättre än så, du klarade inte ens vara saklig pga du vet du har fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Love.Thy.Neighbor.
En i förväg planerad operation givetvis:
BREAKING: Internal Memo Reveals Capitol Police Were Warned BLM from Baltimore Was Bussing in Rioters Disguised as Trump Supporters on Jan. 6
Vilket vi alla som har följt detta sedan länge redan vet om. Finns åtskilliga videoklipp som bekräftar detta, bl.a. videoklippen på antifa-aktivisten John Sullivan.
SÅ mer fascistmedia.
Men vad inbillar du dig säga med whataboutism?