Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-01, 11:43
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Någon mer som har problem med att få in pengar på flugsvamp?
Citera
2022-07-01, 13:21
Medlem
zcinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkeleMancer
Det är väldigt märkligt med uteblivna leveranser? Saknar en beställning från en väldigt pålitlig säljare som brukar leverera och som folk rekommenderar på diverse forum. Måste säga att det är underligt....

Har samma problem kom inget idag. Brukar komma på 48h. Är ej dömd för något samt aldrig handlat på några tidigare versioner av FS. Har alltid fått grejjerna utan problem. Väntat 8 post dagar på den senaste av en mycket pålitligt och känd vendor som jag alltid kör igrån aldrig haft problem tidigare. Inga större summor bara lite helg skojj.
Citera
2022-07-01, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
okey — skönt att man inte är ensam..
ja, på samtliga frågor

Nu kom ett av paketen! Så jävla glad man kan bli för lite knark. Hur stor procent av transaktionen tar Archetype vid försäljning? Säg att det är 0.5-2% jämfört med FS 3.0 som hade 4-6%? Jag har faktiskt ingen aning men detta kan resultera i att det är för enkelt för en säljare att själv proppa upp betygen vilket skapar en falskt trygghet för köparen.

Om säljaren köper sin egna produkt på hemsidan som kostar 500 kr och gör detta 100 gånger så kostar det personen runt 1000 kr om avgiften är 2% per försäljning. 500 kr * 100 köp * 0.02 = 1000 kr.

Sen kan du casha hem 1000kr lätt på några som trötta pundare som glömmer att förlänga transaktionen vid utebliven leverans, jag är själv en av dessa idioter som glömt förlänga. Annars kan du helt enkelt kräva 50/50 lösningar vid utebliven leverans och så casha hem dina pengar.
Citera
2022-07-01, 15:01
Medlem
Scooby1961s avatar
Något skumt på gång med fs. Stammis hos en säljare och nu dyker skiten inte upp
Citera
2022-07-01, 16:24
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scooby1961
Något skumt på gång med fs. Stammis hos en säljare och nu dyker skiten inte upp

gäller inte bara FS.. saknar en hel del från säljare på Archetyp..
Citera
2022-07-01, 19:29
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
gäller inte bara FS.. saknar en hel del från säljare på Archetyp..
Vad i helvete! Det var det sista man ville höra behöver min narkotika
Citera
2022-07-01, 19:38
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scooby1961
Vad i helvete! Det var det sista man ville höra behöver min narkotika

Mina 2 senaste har kommit,en var från en av de större säljarna.
Citera
2022-07-01, 20:51
Medlem
zcinners avatar
Uppdate, Ett paket kom idag(en av dom större benzo försäljarna), men dom andra har ej kommit. min slutsats, sommarjobbare på posten? mycket semestrar osv? haft kontakt med min favorit vendor, frågade wzup, den/dom sa att många har ställt samma fråga senaste veckan. och dom bad att förlänga autosläpp tills man kan göra dispyt om det ej kommer. så ja tror inte att det är nått lurt på gång. ja tror på semester och sommarjobbare på posten. VDU
Citera
2022-07-01, 20:55
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zcinner
Uppdate, Ett paket kom idag(en av dom större benzo försäljarna), men dom andra har ej kommit. min slutsats, sommarjobbare på posten? mycket semestrar osv? haft kontakt med min favorit vendor, frågade wzup, den/dom sa att många har ställt samma fråga senaste veckan. och dom bad att förlänga autosläpp tills man kan göra dispyt om det ej kommer. så ja tror inte att det är nått lurt på gång. ja tror på semester och sommarjobbare på posten. VDU
Har kontaktat mina säljare men helt ärligt hade jag varit sommarvikarie på posten så hade jag kännt och klämt på alla kuvert som nådde min hand så tjuveri är inte helt uteslutet. Jag menar vem skulle anmäla knark post som försvunnit....
Senast redigerad av Scooby1961 2022-07-01 kl. 20:58.
Citera
2022-07-01, 22:45
Medlem
moment-of-truths avatar
nu ligger jag över 50% i dispyter för mina orders, ligger på 10-25 styckna.. jag kommer att fortsätta beställa tills min narkotika landar, iallafall så länge jag vinner mina dispyter.. borde se dåligt ut att man har över hälften dispyter men alla är då ärliga..

om det är en sommarjobbare har han tagit 40 gram röka och en 10a pulver b. la — han borde väl vara nöjd snart och inte plocka allting!!
Citera
2022-07-02, 06:37
Medlem
Hej, jag har en fråga om archetype.cc:

Hur kommer man in på sidan? Jag kommer till en sida med en pgp meddelande och jag förstår inte hur jag ska komma in. Jag har ju inte någon private key för att decrypta meddelandet.

Har tidigare handlat på fs 3 med pgp encryption.

Om någon kan vara så vänlig och förklara för mig, eller ge en länk till en tutorial (jag har letat).
Citera
2022-07-02, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dennis.sthlm
Hej, jag har en fråga om archetype.cc:

Hur kommer man in på sidan? Jag kommer till en sida med en pgp meddelande och jag förstår inte hur jag ska komma in. Jag har ju inte någon private key för att decrypta meddelandet.

Har tidigare handlat på fs 3 med pgp encryption.

Om någon kan vara så vänlig och förklara för mig, eller ge en länk till en tutorial (jag har letat).

1: Hitta rätt adress till Archetype via Luffarn.com
2: Ladda ner webläsaren TOR och paste:a in adressen.
3: Du behöver lösa en CAPATCHA-kod där du skriver in siffrorna från bilden i rutan sen klickar du på cirkeln som inte är hel.
4: Du reggar ett konto och loggar in, fortsätt händan efter att trycka på dom runda cirklarna som inte är hela som en accept funktion på hemsidan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in