2023-01-11, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biupy6ip
Varför fungerar det inte att skicka pengar till insättningsadressen på flugsvamp? Fan...

Utvecklingen går bakåt. För 5-10 år sedan behövde man knappt läsa innan man gjorde en beställning men nu måste men oroa sig för att bli scammad och inte av vendors utan av idioterna som äger plattformen.

Du är inte ensam. Dozmeto. Handlar massor. Scamad nu från honom. X2. Vill bara ha en seriös sida som levererar
Citera
2023-01-11, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurk040
Tack för tipset. På väg in dit. Har du en safe länk? Hittar iofs själv
Och de jävlarna skickar ju ofta bara helt enligt förväntan. Ändå hissar vi dom i kommentarerna 5 stjärnor hit och dit. För att vi är tacksam. Men helt ärligt. Det är bra grejer iaf tjack och X-tc. Men alltså. Det är bra. Men vi ger de högre betyg än de förtjänar. Tycker ja. Öhhh beställda en 20 g röka. Riktigt schyst men tog 2,5 vecka. Ger det fem stjärnor.
Citera
2023-01-11, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KirkLazarus
Archetyp har fungerat felfritt varje gång jag använt. Pengarna kommer in varje gång. Finns ett forum för att få lite koll på säljare.

Hemsidan "luffarn" guidar dig rätt i hur du går tillväga för att komma igång.

Jag tycker den är toppen faktiskt och breven kommer alltid fram, beror ju på säljare förstås men gör lite research på forumet så kommer du nog se vilka som levererar och vilka som inte gör det.

Som du själv säger så kan det vara bra att hellre välja ett dyrare alternativ för att få en stabil leverantör.
Tack comprade
Citera
2023-01-11, 23:22
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Jag har lagt en beställning som gick iväg till min svenska adress dagen efter nyår. Kan uppdatera här när jag kommer hem och vittjat brevlådan.

Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Ja gör det. Jag tycker att min leverans borde ha kommit redan i fredags. Men man kan ju inte veta. Jag uppdaterar också.
Nu har jag vittjat min svenska brevlåda. Två leveranser låg i den, motsvarande det antal jag förväntat, och de har levererats någon gång efter den 1 januari. Jag drar slutsatsen att min brevbärare inte har gått runt och längtat efter den här lagändringen eftersom hen i så fall definitivt hade slagit till på de här två försändelserna, som var riktigt uselt kamouflerade.
Citera
2023-01-12, 00:04
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Nu har jag vittjat min svenska brevlåda. Två leveranser låg i den, motsvarande det antal jag förväntat, och de har levererats någon gång efter den 1 januari. Jag drar slutsatsen att min brevbärare inte har gått runt och längtat efter den här lagändringen eftersom hen i så fall definitivt hade slagit till på de här två försändelserna, som var riktigt uselt kamouflerade.

Jag har fått två leveranser som postades efter 1 jan. Plus vanliga brev från polare med substanser i.
Citera
2023-01-12, 08:31
Medlem
det går inte att uppdatera ens pinkod/aktivera... och det behöver man för att göra uttag. exit scam?
Citera
2023-01-12, 08:36
Medlem
YoQQ.s avatar
Archetyp är inte ens 100% kolla in på forumet så kan man läsa om en TG som använt sej av FE & sen dratt = exit scam, luffaren skiter i sånt som är dåligt ........ han e en pajas......
Citera
2023-01-12, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supergoof
det går inte att uppdatera ens pinkod/aktivera... och det behöver man för att göra uttag. exit scam?

Är det någon som lyckats sätta in pengar och göra en beställning senaste dagarna?
Citera
2023-01-12, 09:28
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liltowl
Är det någon som lyckats sätta in pengar och göra en beställning senaste dagarna?

Jag väntar in paket som blev beställt i måndags. Tänker du på arch nu eller
Citera
2023-01-12, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo

Nej fs4, som verkar skumt för tillfället
Citera
2023-01-12, 11:53
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo

Vill påpeka att mitt paket har anlänt, fick hämtas ut på ica. Allt fint paketerat!
Citera
2023-01-13, 01:42
Medlem
Någon som vet vad som hänt med THCEXPRESS? Skulle gärna vilja komma i kontakt med h*n igen, Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in