2022-06-29, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterTilt
Haha, ok. Jag ska öppna dispyt nu för jag fick inget paket. Knappas att man beställer igen från en sån här säljare. Som tur var en väldigt liten beställning som inte var så dyr.
Det är väldigt märkligt med uteblivna leveranser? Saknar en beställning från en väldigt pålitlig säljare som brukar leverera och som folk rekommenderar på diverse forum. Måste säga att det är underligt....
Citera
2022-06-29, 22:08
Medlem
Någon som satt in pengar på flugsvamp 4.0 på senare tid och vet om det funkar?
Citera
2022-06-29, 22:25
Medlem
MonsterTilts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkeleMancer
Det är väldigt märkligt med uteblivna leveranser? Saknar en beställning från en väldigt pålitlig säljare som brukar leverera och som folk rekommenderar på diverse forum. Måste säga att det är underligt....

Missförstod nog detta inlägg. Men min leverans verkar lösa sig nu efter kontakt med säljaren.
Senast redigerad av MonsterTilt 2022-06-29 kl. 22:28.
Citera
2022-06-29, 22:57
Medlem
Är flugsvamp säkert och handla på eller hamnar man i något register som alla andra köpare i andra år har råkat ut för? har alltid varit emot flugsvamp pga av just sånt.
Citera
2022-06-30, 03:51
Medlem
stastnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Fick du dina paket?
Yes! Dök ner i lådan i början på förra veckan, beställde även mer från samma vendor i helgen som kom idag. Hur gick det för dig?
Citera
2022-06-30, 15:05
Medlem
Undrar en grej angående archetype. Kan man lita på deras auto kryptering vid ett köp?

Annars hur ska man använda sig av PGP.

För jag har tails på virtual machine. När jag försöker skapa en ny PGP Profil på tails. Via cleopatra som är redan installerat där.

så sparar jag filerna på tails men så fort jag stänger ner virtual machinen så försvinner filerna o jag måste skapa ny PGP. Hur kan spara filer i tails utan att de försvinner varje gång och använda samma PGP.

Tack på förhand
Citera
2022-06-30, 15:19
Medlem
Läser att det verkar vara mer regel än undantag att man blir blåst på FS4.

Är det lika illa på archetyp?
Tycker själv Archetyp verkar som en vettigare handelsplats, känns mycket mer professionell. Sen är det ju ett stort minus med allt bök med att köpa Monero.. Pluset är väl att Monero är betydligt mer anonymt.
Citera
2022-06-30, 15:55
Medlem
moment-of-truths avatar
jag får inte längre hem post! 2 försändelser har kommit hem medan 5 stycken är borta.. väntat i över en månad på 3 stycken.. är det en postanställd som stjäl brev eller vad fan försiggår *suck*

någon som också inte får hem post?
jag har inte ens fått hem reklamen

Citat:
Ursprungligen postat av majvor1

Tycker själv Archetyp verkar som en vettigare handelsplats, känns mycket mer professionell. Sen är det ju ett stort minus med allt bök med att köpa Monero.. Pluset är väl att Monero är betydligt mer anonymt.

jag rekommenderar att köpa ifrån archetyp nowadays..
bojkottar FS
Citera
2022-06-30, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stastny
Yes! Dök ner i lådan i början på förra veckan, beställde även mer från samma vendor i helgen som kom idag. Hur gick det för dig?

Samma här! mitt dök upp veckan därpå efter det inlägget jag skrev.
Citera
2022-06-30, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majvor1

Du blir inte blåst om du köper av vendors som varit med länge och har bra rykte. Jag har aldrig blivit det iaf.
Citera
2022-06-30, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
jag får inte längre hem post! 2 försändelser har kommit hem medan 5 stycken är borta.. väntat i över en månad på 3 stycken.. är det en postanställd som stjäl brev eller vad fan försiggår *suck*

någon som också inte får hem post?
jag har inte ens fått hem reklamen

jag rekommenderar att köpa ifrån archetyp nowadays..
bojkottar FS
Jag får inte heller hem post, saknar tre försändelser från säljare med 70/71 positiva betyg.

Har två frågor, är du likt jag dömd för ringa narkotikabrott? Köpte du från Flugsvamp 2.0 och fått ditt namn exponerat när sidan stängdes ner?

Är riktigt jävla irriterad på detta, har rökt smutsigt gräs från gatan som man knappt blir bäng av.
Citera
2022-07-01, 02:20
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkeleMancer
Jag får inte heller hem post, saknar tre försändelser från säljare med 70/71 positiva betyg.

Har två frågor, är du likt jag dömd för ringa narkotikabrott? Köpte du från Flugsvamp 2.0 och fått ditt namn exponerat när sidan stängdes ner?

Är riktigt jävla irriterad på detta, har rökt smutsigt gräs från gatan som man knappt blir bäng av.

okey — skönt att man inte är ensam..
ja, på samtliga frågor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in