2022-06-28, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Helt säker kan man ju inte vara, men något större intresse lär knappast finnas.

Ärligt, Vad menar kärringjäveln!?. .. hon svarade tidigare idag och tyckte det var jättetrevligt och kul dejt men hon säger också att hon tror att de inte kommer bli något seriöst.

Sa då att jag också tyckte de var trevligt och roligt när vi träffades och frågade då varför hon kände så redan efter första träffen, om de var att jag såg annorlunda ut i verkligenheten eller något eftersom att hon bestämmde sig så fort.

Hon svarar då att hon tänker att hon kan ge det mer tid för de är svårt att veta så fort men att hon ville förmedla hur hon kände för att inte ödsla varken min eller hennes tid..

Hon svarade dock inte på varför hon kände så, får fan grov tuppjuck på att jag aldrig får veta vad som kändes fel så jag kanske kan jobba på de
Citera
2022-06-28, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slippos
Ärligt, Vad menar kärringjäveln!?. .. hon svarade tidigare idag och tyckte det var jättetrevligt och kul dejt men hon säger också att hon tror att de inte kommer bli något seriöst.

Sa då att jag också tyckte de var trevligt och roligt när vi träffades och frågade då varför hon kände så redan efter första träffen, om de var att jag såg annorlunda ut i verkligenheten eller något eftersom att hon bestämmde sig så fort.

Hon svarar då att hon tänker att hon kan ge det mer tid för de är svårt att veta så fort men att hon ville förmedla hur hon kände för att inte ödsla varken min eller hennes tid..

Hon svarade dock inte på varför hon kände så, får fan grov tuppjuck på att jag aldrig får veta vad som kändes fel så jag kanske kan jobba på de

Move on, och nä även om tjejer svarar om man ställer en sådan fråga brukar det inte va sanningen ändå eller något väldigt vagt typ "det klickade inte".
Citera
2022-06-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Move on, och nä även om tjejer svarar om man ställer en sådan fråga brukar det inte va sanningen ändå eller något väldigt vagt typ "det klickade inte".

Men vill hon bara knulla eller nånting fast hon inte vågar säga de? Varför säger hon inte bara blankt ifrån om inte annat
Citera
2022-06-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slippos
Men vill hon bara knulla eller nånting fast hon inte vågar säga de? Varför säger hon inte bara blankt ifrån om inte annat

Kan vi omöjligt veta, kanske?
Fråga vad hon ska göra nu på Fredag, om hon är ledig bjud hem henne till dig och kolla på en film så får du reda på det eller frågar du henne bara rakt ut, personligen skulle jag kört på #1.

Vad vill du då, bara sex eller ett förhållande?
Citera
2022-06-28, 22:46
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Det finns säkert folk som hittat seriösa förhållanden där, men i huvudsak är det en sexapp, som används av yngre.
Ni som är 30+ måste ju veta att det finns andra sätt att dejta än genom dejtingsidor.

Ser man en kille sitta och svajpa på tinder tänker man tönt.
Är även tveksam på om killar i åldern 20-25 dejtar seriöst.
Och man vill såklart ha en riktig man, och dessa finns inte på tinder, framförallt inte om de är 25+

Som sagt, du har en väldigt speciell människosyn.
Citera
2022-06-28, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Som sagt, du har en väldigt speciell människosyn.

På grund av att jag inte gillar tinder?

Sen har jag haft tinder och det är inte speciellt snygga killar som hänger där
Om man vill åt 10orna alltså.
Killar som använder tinder är såna som inte får en matchning på 10 år men ändå fortsätter vara medlem, och sedan sitter de hemma och svajpar istället för att gå ut och ragga. och när de äntligen får en matchning efter några år så klarar de inte ens av att skriva riktigt.

Finns många andra sätt att dejta, tinder är sämst.
Citera
2022-06-28, 23:38
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
På grund av att jag inte gillar tinder?

Sen har jag haft tinder och det är inte speciellt snygga killar som hänger där
Om man vill åt 10orna alltså.
Killar som använder tinder är såna som inte får en matchning på 10 år men ändå fortsätter vara medlem, och sedan sitter de hemma och svajpar istället för att gå ut och ragga. och när de äntligen får en matchning efter några år så klarar de inte ens av att skriva riktigt.

Finns många andra sätt att dejta, tinder är sämst.

Nej för att du kallar folk för töntar, du vet ju inte om dom vill ha ett seriöst förhållande, alla är inte ute efter sex.
Citera
2022-06-28, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Ja, killarna är desperata där så självklart ska man ju inte använda Tinder om man söker seriöst.
Om man däremot bara vill ligga är det ju bra val fast å andra sidan behöver ju inte ens tjejer Tinder för att få ligga, killar är ju desperata överallt.

Känns lite omoget om man skulle hänga på Tinder som 40+ ja.
Ja, det är ju klart man tar någon bra om man ser bra ut, är ju en självklarhet.

Ja, det låter ju rimligt att säga man endast letar seriöst så man sållar bort alla som är ute efter ligg om man sj inte är intresserad av det.
En tjej som letar ligg väljer ju självklart den snyggaste killen, och om man inte är snygg och vill ha sex får man väl fixa det genom att skaffa förhållande.

Blinddates kan säkert vara roligare än att bläddra bland bilder.

Vill man ha sex så kan tinder vara bra val.
Jag har dock aldrig blivit så desperat att jag funderat på tinder för det.
Har tillräckligt många erbjudanden irl att jag hade valt någon av dessa ha sex med isåfall, men jag dejtar bara seriöst så.

Testade tinder för seriös dejting. Det var verkligen som jag hade tänkt mig innan.
1000-tals desperata killar likeade.
Jag gick på två dejter tror jag. Dessa var verkligen ingen perfect match.
Mina dejter var runt 25 år.
Och jag köpte även gold och såg att massa desperata 40+ hade likeat mig, jag skev till och med i min profil endast seriösa. De läser inte ens presentationen.
Citera
2022-06-28, 23:48
Medlem
Citat:
Nej för att du kallar folk för töntar, du vet ju inte om dom vill ha ett seriöst förhållande, alla är inte ute efter sex.

Killar på tinder är ute efter sex.
Vissa är så långt under medel både på utseende och personlighet att ingen vill ha sex med dem.
Ändå sitter de där och svajpar runt år efter år, mest på snygga.
Vissa går till och med så långt att de låtsas vara seriös, men sånt förstår man ju ganska snabbt.
Citera
2022-06-28, 23:51
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Killar på tinder är ute efter sex.
Vissa är så långt under medel både på utseende och personlighet att ingen vill ha sex med dem.
Ändå sitter de där och svajpar runt år efter år, mest på snygga.
Vissa går till och med så långt att de låtsas vara seriös, men sånt förstår man ju ganska snabbt.

Jag håller fast vid vad jag har sagt, du kommer inte träffa en bra kille, en bra kille går på en tjejs personlighet i första hand och det saknar tyvärr du.

Men du kan fortsätta sitta och skriva som du gör.
Citera
2022-06-29, 00:05
Medlem
Citat:
Jag håller fast vid vad jag har sagt, du kommer inte träffa en bra kille, en bra kille går på en tjejs personlighet i första hand och det saknar tyvärr du.

Men du kan fortsätta sitta och skriva som du gör.

Konstigt att alla killar jag träffat irl blir intresserad av min personlighet då.
Killarna på tinder har endast bilden att gå på, och likeasen av alla desperata på tinder säger inte mycket, så jag räknar inte ens med dessa.

Jag kan regga mig på en seriös sida och jag skulle hitta en bra kille på direkten.
Själv då? 0 matchningar på tinder antar jag.
Citera
2022-06-29, 00:46
Medlem
hipp-hipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
FÖr 7 år sen fick jag knappt några matchningar, men idag när jag laddade upp ett konto igen med några halvdassiga selfies fick jag knappt 300 matchningar på några timmar och det var bra kvalite på tjejerna. Snygga, söta och fina. Tjejerna skrev och höll igång konversationen. På nån månad hann jag ligga med 7 tjejer men då låg jag i med 2-3 dejter i veckan. Men nu har jag en tjej från tinder som jag fortfarande dejtar.

Det måste ju vara för att tinder blivit mer populärt och att det är fler som använder det?

Hur gammal är du nu och var befinner du dig?
En sak att sitta i Borlänge och annat in NY.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in