2022-06-27, 21:46
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slippos
Hon har fortfarande inte svarat fast än ja skrev och tackade i lördags, hon har fortfarande kvar mig som vän på favebook men antar att hon inte är intresserad?
Helt säker kan man ju inte vara, men något större intresse lär knappast finnas.
Citera
2022-06-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorrevalross
Detta är tidernas myt. Ingen är så upptagen, inte ens Basement Biden. Dessutom har du tid att skriva 20-tals inlägg på flashback varje dag men inte tid att svara ett meddelande från en eventuell dejt?
Mata inte trollet. Hon är psykisk ostabil
Citera
2022-06-27, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
För att de precis som alla andra inte har världens umgängeskrets, men mest beror det på att man vill ha uppmärksamhet eller följare till sin insta.

För att det inte finns några andra alternativ.

Om en tjej har skrivit ut sina sociala medier konton i sin profil trycker jag vänster by default.
Citera
2022-06-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Helt säker kan man ju inte vara, men något större intresse lär knappast finnas.

Verkar inte så, tråkigt att man inte kan säga det eller i alla fall tacka för sig - åkte ändå 10mil för att träffa henne och sedan bjöd jag henne på minigolfen och en loka. Blev ändå 500kr varpå hon inte behövde betala en krona
Citera
2022-06-28, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Precis. Jag har inget intresse att dricka, så tror bästa är att ta via tinder eller någon annan dejtingsida. Och sedan kan man träffas på krogen. Så slipper man gå ut och dricka i onödan.

Tinder är ju dock en sexapp och jag är endast seriös.
Så finns ju andra liknande dejtingsidor fast som är inriktad på seriös dejting.

Såg en kille idag som jag var väldigt intresserad av för 3 år sedan. Det var även då jag använde tinder och han också.
Han var så snygg då och nu såg han gammal ut. Jag skulle kunna dejta honom, men han var inte lika snygg som för bara några år sedan.
Så jag tänkte att det är nog bäst att jag hittar en man nu medans jag fortfarande ser bra ut.
Tror att jag har goda chanser kunna hitta någon som är bra och som vill dejta seriöst också, kanske inte via tinder, Det lär väl bara vara slösa tid. Men kanske annan dejtingsida.
Ja, har man inget intresse av att dricka kan man ju göra så, matcha med någon på Tinder eller andra dejtingsidor och sen träffas på krogen så man inte dricker i onödan.
Krävs dock att man matchar annars blir det svårt.

Ja, letar man endast seriöst är ju Tinder knappast rätt ställe, finns ju seriösare sidor. Då Tinder är en sexapp som du säger.

Där ser man, ja på 3 år kan man säkert gå från snygg till att se gammal ut om man inte tar hand om sitt utseende.
Visst vill man hitta någon medans man ser bra ut, det håller jag med om, har ju större chans att hitta någon då.
Du har säkert goda chanser att hitta någon som är bra och letar seriöst också men det lär ju vara på annan dejtingsida än Tinder.
Citera
2022-06-28, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Ja, har man inget intresse av att dricka kan man ju göra så, matcha med någon på Tinder eller andra dejtingsidor och sen träffas på krogen så man inte dricker i onödan.
Krävs dock att man matchar annars blir det svårt.

Ja, letar man endast seriöst är ju Tinder knappast rätt ställe, finns ju seriösare sidor. Då Tinder är en sexapp som du säger.

Där ser man, ja på 3 år kan man säkert gå från snygg till att se gammal ut om man inte tar hand om sitt utseende.
Visst vill man hitta någon medans man ser bra ut, det håller jag med om, har ju större chans att hitta någon då.
Du har säkert goda chanser att hitta någon som är bra och letar seriöst också men det lär ju vara på annan dejtingsida än Tinder.

Ja, tinder är en sexapp och så är det bara.
Killarna är desperat och sitter och likear varje tjej. Jag är inte intresserad av det.
Dejtar man seriöst är det inte konstigt man väljer bort tinder.
Jag har redan erbjudande om sex som jag tackar nej till.

Finns till och med män som är 40+ som är på tinder, omoget.
Så självklart måste jag passa på nu när jag får välja kille och inte när man får ta vad man får.

Självklart är killar intresserade då jag ser bra ut, så varför skulle jag inte ta någon bra.
Jag brukar säga det direkt också att jag dejtar endast seriöst, ändå tror killar som är under medel att man ska vilja ha sex bara. Ville jag det hade jag såklart skaffat tinder och svajpat fram snyggaste killen.
Men eftersom jag inte är ute efter sex så är det inte intressant.

Senaste killen var en blinddate via kompis. Det var roligt, inte att sitta bläddra bland massa bilder.
Citera
2022-06-28, 11:20
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Killarna är desperat och sitter och likear varje tjej. Jag är inte intresserad av det.

Så självklart måste jag passa på nu när jag får välja kille och inte när man får ta vad man får.

Självklart är killar intresserade då jag ser bra ut, så varför skulle jag inte ta någon bra.
Jag brukar säga det direkt också att jag dejtar endast seriöst, ändå tror killar som är under medel att man ska vilja ha sex bara. Ville jag det hade jag såklart skaffat tinder och svajpat fram snyggaste killen.

Senaste killen var en blinddate via kompis. Det var roligt, inte att sitta bläddra bland massa bilder.

Jag är inte heller något fan av tinder men känner flera som träffat varandra där som har ett stadigt förhållande, så att säga att det är bara en sexapp är bara löjligt. Däremot så finns det självklart massa döskallar där som bara vill ligga.
Citera
2022-06-28, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorrevalross
Detta är tidernas myt. Ingen är så upptagen, inte ens Basement Biden. Dessutom har du tid att skriva 20-tals inlägg på flashback varje dag men inte tid att svara ett meddelande från en eventuell dejt?

Haha men Dixie är ju bättre än alla oss andra, har du inte fattat det?
😂
Citera
2022-06-28, 11:43
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Haha men Dixie är ju bättre än alla oss andra, har du inte fattat det?
😂

Fast det är jag inte
Vart läser du av att jag skulle påstå att jag är bättre än andra för att jag inte har Tinder?
Jag vill inte ha Tinder på grund av att jag vill ge personligheten/intressen en chans olikt andra kvinnor.

Vad spelar det för roll att klicka på en snygg man JA men han är en skitstövel? Om män inte vill att man ska vara ytlig så ska denna app skrotas för den sänker bara bra mäns självförtroende

Uppenbarligen kan ni inte riktigt förstå verklighetens syn ifrån en app. Om jag möter en människa på vägen och personen visar mig sitt allra bästa jag och får mig att skratta olikt en snygg man på Tinder

Vilket är bättre? Verkligheten eller en ytlig app?

Personligen tycker jag att alla män ska skrota appen såsom många kvinnor som mig inte använder den.
Citera
2022-06-28, 12:27
Medlem
DerRoteBarons avatar
Hur fan orkar folk sitta och svepa på den här skiten egentligen? Varenda profil är den andra lik, samma sorts bilder, samma sorts intressen, till och med när folk försöker vara roliga är det samma skämt som återkommer. Visst är där många som ser bra ut, men satan ta mig vad de framstår som tråkiga människor.
Citera
2022-06-28, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Jag är inte heller något fan av tinder men känner flera som träffat varandra där som har ett stadigt förhållande, så att säga att det är bara en sexapp är bara löjligt. Däremot så finns det självklart massa döskallar där som bara vill ligga.

Det finns säkert folk som hittat seriösa förhållanden där, men i huvudsak är det en sexapp, som används av yngre.
Ni som är 30+ måste ju veta att det finns andra sätt att dejta än genom dejtingsidor.

Ser man en kille sitta och svajpa på tinder tänker man tönt.
Är även tveksam på om killar i åldern 20-25 dejtar seriöst.
Och man vill såklart ha en riktig man, och dessa finns inte på tinder, framförallt inte om de är 25+
Citera
2022-06-28, 17:34
Medlem
Citat:

Ja, killarna är desperata där så självklart ska man ju inte använda Tinder om man söker seriöst.
Om man däremot bara vill ligga är det ju bra val fast å andra sidan behöver ju inte ens tjejer Tinder för att få ligga, killar är ju desperata överallt.

Känns lite omoget om man skulle hänga på Tinder som 40+ ja.
Ja, det är ju klart man tar någon bra om man ser bra ut, är ju en självklarhet.

Ja, det låter ju rimligt att säga man endast letar seriöst så man sållar bort alla som är ute efter ligg om man sj inte är intresserad av det.
En tjej som letar ligg väljer ju självklart den snyggaste killen, och om man inte är snygg och vill ha sex får man väl fixa det genom att skaffa förhållande.

Blinddates kan säkert vara roligare än att bläddra bland bilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in