Citat:
Ursprungligen postat av
Jendy
Exakt. Sedan sitter män som är långt under medel i skalan som är ute efter sex och likear snygga tjejer och tror att man ska likea tillbaka.
Många medelmän har raggat på mig ute på krogen och varit trevlig och vill bjuda ut en på dejt och då har man sagt ja.
Jag brukade också ragga på killar när jag gick på krogen så att jag fick killarna jag helst ville ha.
På tinder blev jag besviken alla dejterna.
Det är dessutom pinsamt. Man vill väl inte att någon arbetskamrat ska få upp en på tinder.
Jag tycker det känns lite losersktigt om man är över 23 år att sitta hänga på Tinder.
Så när man matchar med någon så frågar killarna efter snap.
Man bara nej jag är inget barn så jag sysslar inte med sådana tönterier. Man tappar intresset för den "mannen" direkt.
Jag rekommendera krogen. Det är där ni lyckas som en medelkille med bra personlighet.
Ful med dålig personlighet lyckas såklart ingenstans.
Ja du, att killar långt under medel tror att snygga kvinnor ska likea tillbaka är lite lustigt.
Precis, är man bara trevlig mot en snygg kvinna på krogen och har bra personlighet så kan man få chans till dejt även om man skulle vara medel jämfört med henne.
Ja, är väl nästan så för att vara säker på att få den man vill ha även om det såklart är killar som ska göra jobbet med att visa intresse och ta för sig.
Kan hålla med om att det skulle vara pinsamt om någon man känner skulle få upp en på Tinder.
Loseraktigt vet jag väl inte, men något fel är det väl om man hänger där ist för irl.
Lol snap slutade man väl när man var typ 14-16. Finns det dem som fortfarande använder det över den åldern?
Lite töntigt faktiskt. Instagram och Facebook kan jag tycka likadant om.
Jepp, är man medelkille med bra personlighet så lyckas man där och som du säger har man dålig personlighet och dessutom är ful så lyckas man ingenstans.