Citat:
Ursprungligen postat av
Dafwid
Bra upptäckt där! Var inte ens medveten om att jag svarade på min egen fråga.

Det är väl så att utsidan räknas mer än insidan i dagens samhälle.
Nej, absolut inte !
Det har helt och hållet med en själv som person. Är man ytlig, osäker på sitt yttre, dålig självkänsla och orolig för att inte duga i andras ögon.
Man är rädd för att bli dömd av andra på samma sätt som man själv dömer andra.
Självklart är det yttre en stor sak, för det är det första man ser. Men du ska ju leva med en personlighet, inte ett yttre. Man pratar ju med en "person"lighet
EN supersnygg tjej ( om jag talar från mitt perspektiv ) som är fullständigt blåst, upptagen med sitt yttre och inte vet ett skit om världen är så avtändande så jag kramar hellre en lyktstolpe som en hund har kissat på.
En snygg tjej, som får mig att le genom att man kan prata med henne utan att hon speglar sig stup i kvarten, håller på och slänger med sitt hår är betydligt trevligare att krama än en stolpe

En vacker person , med en personlighet som bländare är det bästa som finns.
Den blir man varm av, den får en att le och vilja träffa igen. Men klarat så måste utseendet vara något man klara av att titta på under en middag på första dejten. Men inte fan finns det så fula människor som gör att man inte kan titta på dom
Vet inte din ålder, eller vad du letar efter. Är det för att ha kul en kort period eller vill du träffa någon att skaffa familj med?
Jag levde verkligen livet i många år innan jag ville landa och träffa någon att skaffa familj med. Då tänkte jag i första hand på om kvinna jag träffade var en "mammatyp"
Jag, självsäker och god självförtroende i hemmet och i mitt yrke sålde i mig själv som en fantastisk blivande pappa och familjefar.
Det var 20 år sedan och nu lever lyckliga med våra problem som vi reder ut tillsammans
2 stora tonåringar som klarar sig bra
Så leta efter en pappatyp