Citat:
Ursprungligen postat av
L-Y-F
Haha. Säger du efter att ha skrivit wall of text med värdeladdade ord utan att kunna konkretisera det. Säker på att du inte återger vad din psykolog skrivit i din journal? Var glad för 1.06 din pajas.
Spännande. En idiot som tror att han vet någonting.
Du förstår väl att det är precis detta som gör dig till en idiot?
Det är precis vad jag skrivit är problemet med Henrik och Axel. Det är signifikant hur de har långa utlägg för att försvara sig själva där all problematik lastas på deras motpart. Tyvärr är deras följarskara kompletta idioter och blir bortkollrade av för många pompösa ord och tar allt vad de säger för sanningar.
Här visar du själv tecken på samma symptom. Du försöker ge sken av att du vet vem jag är, men du har ingen aning. Är det Glam Casvaluir du fått för dig är jag? Cissi Wallin? Eller är det någon annan som de två pojkbebisarna sitter och är helt besatta av?
Eftersom deras problem är mycket tydligt, så är det inte konstigt att människor som faktiskt kan tänka pekar ut samma problem. De kan inte sopa dem under mattan och försvara dem med en förklaringsmodell som bygger på fria fantasier.
Sen undrar jag med er lite mer begränsade människor. Ni klagar alltid på att någon skriver vad ni tycker är för mycket, samtidigt som du här anser att jag ska konkretisera mig, fast det är precis vad jag gjort. Bara för att du inte gillar vad jag skriver om dig och dina idoler, så betyder det inte att det inte är konkret. Här klagar du också på hur jag använder mig av "värdeladdade ord". Alla ord är värdeladdade, men du kanske bara klarar av enstaviga ord? Men fine... Använda värdeladdade ord är ju ABSOOOLUT ingenting som görs i din favoritpodcast. Alla som någonsin tyckt annorlunda än fylleristerna är nazister och horungar. Men att konkret beskriva hur de fungerar kan ni inte ta till er. Därför är ni dömda till att tillhöra bottenskrapet av människor när det kommer till utveckling.
Men oroa dig inte. Det finns hjälp att få, men det är nog lång väntetid inom psykvården just nu.
Istället för att faktiskt diskutera vad som avhandlas i tråden, alltså podcasten Haveristerna och de som gör den, så försöker ni med fekaliesmakande tungspetsar att deraila precis allt.
Jag kommer att tänka på Karin Boyes dikt "Ja visst gör det ont", men det är lite det som är det värsta med personer som Haveristerna och även dig, det gör inte ont. Det sker ingen utveckling. Ni vill inte växa. Ni tål inte kritik, utan projicerar allt.
Det är det som gör er till idioter.