2022-06-18, 15:12
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsvensk
Följande gäller även dig:
Jag kommer att ignorera dina fortsatta inlägg till du visar att du faktiskt agerar och argumenterar efter vad jag faktiskt skrivit och inte en bild av skeendet som bara finns i ditt eget huvud.

Ditt lyckorus av att följa Haveristerna kan beskrivas som maniskt och jag är tämligen säker på att du lyssnat på fler avsnitt än jag. Hur du som en komplett dåre skickade mig PM där du påstår att jag är någon annan än vem jag egentligen är, tyder på ett riktigt sjukt beteende där "okritisk" är en snäll benämning. Men Haveristernas lilla armé av dåraktiga troll som sprider osanningar kommer ju tids nog att visa allt fler hur felaktiga Haveristernas "granskningar" faktiskt är. Dessutom ofta "granskningar" något av deras fans har gjort.

Henrik och Axel är inte svåra att övertyga. Det är bara att påstå någonting som stöttar deras förljugna världsbild.
Jag är manisk, psykopat och helt besatt av Henrik och Axel. Hur var det? Välja det som passar ens världsbild? Du verkar litet i affekt?
Jag parafraserade förövrigt bara Järnkaminernas ramsa som de körde mot Frölunda i puckey, de växelsjöng, ”Roger - HALLÅ!”.
Citera
2022-06-18, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av covid19sars
Dokument från tingsrätten rörande kommande rättegång mot Henko: https://pdfhost.io/v/vm94Tfy5b_FT191422_dagboksblad

🤠🤠🤠

När kommer rättegången äga rum? Så nån har alltså räddat flickor från en galen pedofil och nu (snart) fått två psykopater fällda för förtal för att han satt i en bil? Ja, det låter ju "verkligen" som en nån man lägger åratal på att näthata

Inte konstigt att Henko teamar upp med Martin Soneby när han blir anklagad för att vara peddo-enabler
Citera
2022-06-18, 15:14
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
När kommer rättegången äga rum? Så nån har alltså räddat flickor från en galen pedofil och nu (snart) fått två psykopater fällda för förtal för att han satt i en bil? Ja, det låter ju "verkligen" som en nån man lägger åratal på att näthata

Inte konstigt att Henko teamar upp med Martin Soneby när han blir anklagad för att vara peddo-enabler
Undrar vad Henrik anser om hur Martin Soneby nyligen sagt att personer som kallar sig för satiriker är värre än pedofiler.
Citera
2022-06-18, 18:01
Medlem
covid19sarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko

Datum för Henkos rättegång är inte satt.

Roligaste är ju att mannen till och med sade i rättegången mot Axel att han inte kört bil, dvs att inte ens anklagelserna stämmer. Axel fick frågan varifrån påståendet kom och han sade stammandes då något i stil med ”Alltså jag hörde det av Henrik, han sade att han hört det av polisen”. Enligt de som såg rättegången mot Axel så var det uppenbart att han ljög, domaren hade suckat åt svaret och sagt något i stil med ”Du hänger alltså ut en person för något som din kompis hört?” Och Axel hade bara ”Eh ja”,

Ska bli roligt om Henko får samma fråga. Mycket talar nämligen för att påståendet om den där skjutsen är kanske inte felaktig info utan ren lögn från Henkos och Axels sida.
Citera
2022-06-18, 19:26
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:

Roligaste är ju att mannen till och med sade i rättegången mot Axel att han inte kört bil, dvs att inte ens anklagelserna stämmer. Axel fick frågan varifrån påståendet kom och han sade stammandes då något i stil med ”Alltså jag hörde det av Henrik, han sade att han hört det av polisen”. Enligt de som såg rättegången mot Axel så var det uppenbart att han ljög, domaren hade suckat åt svaret och sagt något i stil med ”Du hänger alltså ut en person för något som din kompis hört?” Och Axel hade bara ”Eh ja”,

Ska bli roligt om Henko får samma fråga. Mycket talar nämligen för att påståendet om den där skjutsen är kanske inte felaktig info utan ren lögn från Henkos och Axels sida.
Detta beteende har jag skrivit om här ovanför.

Det är rena rövarhistorier de drar för varandra för att imponera. Skulle Henrik säga till Axel att han såg Elvis och Tupac suga av Michael Jackson, så skulle Axel tro på det. Totalt okritiska är de för saker som de vill tro på. Granskar man deras "granskningar", så är de totalt substanslösa och grundar sig endast i avundsjuka. De är MYCKET oförsiktiga med andras integritet och förtjänar därför ingen själva.

Alla som kritiserar dem är nazister och deras korkade fans tror dem.

Förresten, vad tyst det blev när svärdviftaren L-Y-F ombads svara på frågor. Tänk på detta när dåren kaskadspyr ut sina dumheter mot er andra.
Senast redigerad av Tungsvensk 2022-06-18 kl. 19:34.
Citera
2022-06-18, 20:36
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsvensk
Här har du själv svarat dig själv på vad du först skrev till mig. Naturligtvis blir du defensiv över minsta lilla, så då får man använda lite psykologi. Men jag tror inte att du förstår ändå.

Allt jag skrev var att jag tror att du lyssnat på betydligt fler avsnitt än jag. Eller menar du att om jag så lyssnat på allt skit de där psykopaterna tryckt ur sig, så hade det varit maniskt?

Är detta någonting du vill torgföra om deras mest inbitna fans? Jag kan hålla med dig om symptomet, men att lyssna på samtliga av deras avsnitt har knappast någon korrelation till det.

Se till att vara säker på att andra förstår dina referenser om du inte vill tas för en komplett jävla dåre. Ditt hallåande var knappast någonting jag reagerade på, utan snarare reagerade jag på hur du ska berätta för mig att jag är någon annan som jag inte är. Det är ett ganska sjukt beteende, eller hur, ADOLF HITLER?
Ska vara ärlig, har trollat litet. Jag har en hel del emot Henko och Axel. De har jävlats med mig. Försökt att framställa mig i negativ dager. De har varit nitiska och suttit utanför mitt hus, snackat om att förstöra mitt liv. Spelat in hela avsnitt om mig. Jag kan stå för mina inlägg här. Jag är PW, före detta PL. De som vet de vet. Undrar man något kan jag förhoppningsvis svara.
Citera
2022-06-18, 22:30
Medlem
Citat:

Det låter inte så långsökt att en psykopat kastar en annan under bussen

Så slutar det alltid när smekmånaden är över
Citera
2022-06-18, 23:40
Medlem
[quote=Tungsvensk|80614421]Vad jag skrivit är konkretiser5at och för att jag använder ett språk som tydligen fått dina signalsubstanser att plinga till, så betyder det inte att jag är upprörd.
/QUOTE]

När man inte är så upprörd att man börjar använda siffror som bokstäver för att man blandar ihop alla sina inlogg…
Citera
2022-06-19, 00:42
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressansvarig
När man inte är så upprörd att man börjar använda siffror som bokstäver för att man blandar ihop alla sina inlogg…
Om du tittar på ett tangentbord, så är 5 snett ovanför r. Är detta ditt argument för någons upprördhet?

Du är ju uppenbarligen en fullblodsidiot som inte ens kan få till en normal citatsfunktion efter du fixat lite.
https://ibb.co/WKh3St2

Den här modellen med att jag skulle ha flera inlogg börjar ni ju bli en del nu som påstår. Det säger en hel del om er paranoia. Jag hoppas för samhällets bästa att du projicerar här.
Senast redigerad av Tungsvensk 2022-06-19 kl. 00:46.
Citera
2022-06-19, 06:59
Medlem
När vitknektade jag Axel och Henko tycker du? Där emot verkar de ju behöva en vit knekt som kan veva lite florett mot textväggarna av rapparkalja du sprutar ur dig.

Du vill hela tiden dra tillbaka konversationen till att den ska handla om podcasten. Men direkt när fokus flyttas dit drar du upp info om domar/rättsliga spörsmål. Hur ska du ha det? Glam får inte diskuteras eller hans låga IQ men haveristernas rättsliga göromål får diskuteras?
Citera
2022-06-19, 09:17
Medlem
Haveristerna är psykopaterna episod 45 säsong 8

”Nej då, du är en moralens väktare och du skulle givetvis inte fultolka någon. Särskilt inte nån högerut, för det är inte alls lätt hänt. 👀

_ÅTERKOMMER TACK_”

https://web.archive.org/web/20220619070341/https://twitter.com/OFpatriciazzzs/status/1531999941786214401

Talande exempel på Axel och Henkos psykopatiska beteende att hetsa folk för att få dom att begå misstag och för att studera reaktionerna. Blandat med lite gaslighting. Tjejen är här mycket skicklig på att locka fram psykopaternas sämsta sidor

I boken ”Har du en psykopat på jobbet?” beskrivs metoderna
Citera
2022-06-19, 10:11
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:
När vitknektade jag Axel och Henko tycker du? Där emot verkar de ju behöva en vit knekt som kan veva lite florett mot textväggarna av rapparkalja du sprutar ur dig.
Du förnekar deras beteenden på ett ohälsosamt vis.
Jag förstår att det blir en röra för dig i huvudet med alldeles för många ord. Det är inte orden och meningarna jag skriver som är rappakalja, utan det blir det först i ditt huvud, eftersom du inte kan processa och tolka varken kritik eller information.

Citat:
Du vill hela tiden dra tillbaka konversationen till att den ska handla om podcasten. Men direkt när fokus flyttas dit drar du upp info om domar/rättsliga spörsmål. Hur ska du ha det? Glam får inte diskuteras eller hans låga IQ men haveristernas rättsliga göromål får diskuteras?
Poddarnas domar och rättsliga spörsmål beror just på saker som avhandlats i podcasten, därför blir det högst relevant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in