Citat:
Ursprungligen postat av
HusvagnSvensson
Min åsikt är och har hela tiden varit att det finns bevis i form av fotografier och vittnesmål som tyder på att Depp misshandlat Heard. Det är vad diskussionen borde gälla och jag diskuterar gärna t ex dessa fotografier med dig. Att de skulle var förfalskade eller att Heard sminkat dit skador när t ex Heards sminkös vittnar om att de sminkat över skador ser jag som helt osannolikt.
Inte ens originalbilderna kunde Heard bidra med. Depps expert förklarade att det i princip är omöjligt att avgöra om bilder som inte är original har blivit manipulerade eller inte och uttryckte sin misstänksamhet mot att en person som påstår sig ha blivit misshandlad inte ens behåller de bevis hon påstår sig ha, i det här fallet hennes ursprungliga mobiltelefon. Heards advokat Rottenborn tyckte att han var skitsmart när han pressade experten på att han inte kunde bevisa att dessa kopior var manipulerade trots att experten uttryckligen sagt ett tiotal gånger att detta är en omöjlig uppgift.
När det gäller de två identiska bilderna med olika ljussättning på Heards blemma på kinden som framstår som kraftigare efter ljusredigering så ser du att hårstråna sticker ut på exakt samma ställen från Heards hår vilket visar att det är exakt samma bild.
När det gäller bilderna i Australien så tar Heard foton på sin överarm och döljer ansiktet som hon påstår är sönderslaget.
Bara en komplett idiot går på en sån story.
Sen har vi förstås Heards story om "de intensiva ryktena i Hollywood under 90-talet" att Kate Moss blivit knuffad nerför en trappa av Depp som hon använde för att berättiga att hon själv slog Depp på käften i trappan. När Moss under ed förnekar den saken får vi nog anta att det aldrig har inträffat. Däremot har vi Depps vittnesmål om att han berättat för Amber precis det som Kate berättade under ed. Nämligen att hon föll av en olyckshändelse varpå Depp genast ordnade läkarhjälp. Vågar vi dra slutsatsen att Depps berättelse är Heards källa till dessa "intensiva rykten"? Om inte, varför kan Heard inte presentera några källor som var med i Hollywood när det begav sig?
Sen har vi våldtäkten med flaskan som Heards assistent också hade drabbats av och som hon under ed svor att hon delgivit till Heard innan Heard framförde denna anklagelse mod JD.
Bara en komplett idiot missar att se mönstret här. Heard är en patologisk lögnare.