2022-06-02, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ja det är sant, Anti-bruise kittet utkom 2017, 2015 påstod Amber sig använt det.
Märke, osäker på stavning, Milan? Milon?

Det var inte ett anti-bruise kit utan ett bruisekit. Alltså teatersmink för att skapa falska blåmärken. Men det var rätt att det som visades fanns inte då detta ska ha använts.

Förhöret med Amica- krämen var skoj. Elaine ställde de mest absurda frågor kring detta.
Citera
2022-06-02, 13:06
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Det var inte ett anti-bruise kit utan ett bruisekit. Alltså teatersmink för att skapa falska blåmärken. Men det var rätt att det som visades fanns inte då detta ska ha använts.

Förhöret med Amica- krämen var skoj. Elaine ställde de mest absurda frågor kring detta.
Ja hon blandade ihop det totalt. Det heter dessutom ARNICA. Ringblomsextrakt.

Ja det är ju självklart att AH använde ett bruise kit som skapar blåmärken
AH: - Först sätter jag på foundation, sen concealer och sedan bruise kit! (För att dölja blåmärken gör man tvärtom.)

Any Cosmo girl would know! /Elle Woods
Senast redigerad av LuluBrooksie 2022-06-02 kl. 13:21.
Citera
2022-06-02, 13:09
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
11. "JD våldtog mig med en glasflaska"
Bra, tillagt!
(FB) Skvaller om Johnny Depp? (Sammanfogad /Mod)
Citera
2022-06-02, 13:35
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Vilken jävla uppmaning!
I varenda fråga idag måste man välja "rätt" sida, annars ska man bli utfryst.

Hon är dömd och det är gott så.
Rättvisan är skipad, dags att gå vidare i livet.

Ogillar lynchstämningen i tråden, ni är ju inte bättre än Turd.

Det är frivilligt att ha fel.
En lynchstämning får du väl tåla!
Utfryst behöver man inte bli givetvis, men då får man förklara hur de tänker som stödjer en sociopat som misshandlar andra och lägger skulden på den hon misshandlat. Inte friskt.
Finns många människor som gör det och nu har man börjat tröttna på ondskefulla människor.
Citera
2022-06-02, 13:35
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
11. "JD våldtog mig med en glasflaska"
Obs. Under rättegången berättade hon faktiskt om att det skett vid 3!!!!! olika tillfällen….
Citera
2022-06-02, 13:36
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Expressen förtalar Johnny Depp?

I slutet av artikeln skriver hon:
”glöm inte att en brittisk domstol slog fast att Depp misshandlat Heard vid 12 tillfällen”
https://www.expressen.se/kronikorer/...er-ni-gor-det/

Detta stämmer väl inte. Nån sa att Brittisk domstol dömde att The Sun hade tillräckligt med anledning att tro att Depp hade misshandlat heard. De sa aldrig att han hade gjort det.

Jag provade att mejla Expressen igår om att det Pozar skrev där var ren desinformation men inget svar.
Citera
2022-06-02, 13:39
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag provade att mejla Expressen igår om att det Pozar skrev där var ren desinformation men inget svar.

Hon lade upp video som triggar.
Irena är inte frisk!

https://youtu.be/OI517AGIFFM
Citera
2022-06-02, 13:41
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett

Det är inte sant. Heard sa att det var hennes bruise kit i rättegången vilket genast tolkades av Depp-fangirlsen som att hon försa sig och menade att hon sminkat dit saker istället för att ha dolt dem.

Det finns inte något som helst som tyder på detta och ditt försök att framställa det som fakta är en ren lögn.

Det fanns förstås make up som kunde dölja blåmärken och annat vid tidpunkten och sminkösen vittnar om att Heard hade blåmärken och en sprucken läpp hon sminkade över åt henne.
Citera
2022-06-02, 13:43
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Obs. Under rättegången berättade hon faktiskt om att det skett vid 3!!!!! olika tillfällen….

Det har du nog fått om bakfoten. De andra sexuella övergreppen skedde på andra sätt enligt Heard. Bevis för detta påstående av dig?
Citera
2022-06-02, 13:44
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Då finns det betydligt viktigare saker att sätta sig in i än några destruktiva kändisars privatliv.

Det finns behandlingar, men få med borderline har insikt nog att ta dem till sig. Det är ju en sjukdom/personlighetsstörning, som om jag inte minns fel, kan synas som en defekt i hjärnan. Men eftersom de är så elaka och gränslösa att man ser dom som ondskan själv (på goda grunder), så är det svårt att tycka synd om dem. Folk utgår då felaktigt från att hon skulle vara som andra människor och känna skuld och ånger. De funkar inte så. Amber har dessutom ett helt team av enablers som bekräftar henne i sina vanföreställningar.

Fokus borde ligga på hur man kan hjälpa dessa människor så att inte fler blir utsatta.

Det finns ett större hinder. Hälften av alla som har borderline har även narcissistisk personlighetsstörning och dessa människor skulle aldrig få tanken på att söka hjälp.
Ungefär som att förvänta sig att Amber skulle göra det.
Citera
2022-06-02, 13:45
Medlem
Bewnhurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ja, hon medger ju själv på en inspelning att hon slagit till Depp. Så det är säkrare bevis. Men det är ju inte vad saken gäller. Det finns även bevis mot Depp i form av bilder, vittnesmål, psykologutsagor och omständigheter i form av ett säkerställt aggressivt beteende hos Depp både verbalt och i form av skadegörelse.

Juryn tycks mena att bilderna är förfalskade, vittnena ljuger, kvalificerade psykologer kan man ignorera och att Depp är en aggressiv knarkare och alkis är en helt oviktigt omständighet.

Som sagt, jag delar inte den uppfattningen, men juryns dom är tydlig och deras uppfattning är förstås det som gäller och som man får acceptera som korrekt juridisk.

Jag skulle snarare säga att Depps advokater använde hans alkoholism och drogmissbruk till sin fördel i det här fallet. Han var en suput och knarkare redan under tidigare förhållanden men samtliga personer som han har haft en relation med som hördes sa att han aldrig blev våldsam under deras relation.
Citera
2022-06-02, 13:46
Medlem
Jag läste på nätet att i en tidigare rättegång (?) så fastställdes att depp hade slagit/misshandlat heard vid 12 tillfällen men depp hade betalat heard 65 miljoner och i den uppgörelsen ingick att heard inte fick tala om händelserna. Stämmer detta eller har jag missuppfattat saken helt?

Förhållandet har säkert haft sina meningsskiljaktigheter men heard har ju definitivt smutskastat depp offentligt.

Sen undrar jag lite över skadeståndet, visst de är smutsigt rika de där Hollywood-nissarna (bortom vårt förstånd antagligen) men visst är 100 mille ganska mycket pengar även för en sån som Depp? Det är väl bara bezo, Musk, Soros o Kamprad (RIP) som kan betrakta en sån summa som kaffepengar.
Senast redigerad av DurexPlayHeat 2022-06-02 kl. 13:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in