2022-06-04, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Det har jag också läst, bara fult hur expressen släpper artiklar som är helt utan nyans. De framställer allting som att Depp är hemsk och amber bara ett kämpande litet lamm. Blir så irriterad..
Ja man blir ju det. Jag försöker trösta mig med att dom ljuger om allt så ingen nytt under solen. Men folk går på det och försvarat psykopaten.
Jag tror det är dels ett sätt att gaslighta allmänheten och dels vill de hålla de riktigt störda kvar i rampljuset så att folk tappar fäste och tror att det är normalt att vara som henne. En sjuk agenda.
Kolla bara på Blondinbella, som hamnade i blåsväder och visade på ytterst tvivelaktig karaktär. Då vill Bonnier att hon ska släppa en bok, så gärna att hon blir släpad till en författare som antecknar ner allt hennes geggamoja. Allt för att hålla henne kvar.
Därav tror jag vi kommer se mer av Heard, med hjälp av osynliga händer.
Citera
2022-06-04, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddo
Jag har alltid foliehatten på för säkerhets skull
Man vet inte vad som väntar.

Roman Polanski och Johnny Depp i 9th gate (faktiskt den bästa film enligt mitt tycke som båda gjort)
Tyder på att dom har ett intresse för saken.
Detta är nog min favoritfilm med Depp, den och Fear and Loathing. Men Polanskis "Rosemary's Baby" är bättre än 9'th gate enligt min åsikt.
Citera
2022-06-04, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Ja man blir ju det. Jag försöker trösta mig med att dom ljuger om allt så ingen nytt under solen. Men folk går på det och försvarat psykopaten.
Jag tror det är dels ett sätt att gaslighta allmänheten och dels vill de hålla de riktigt störda kvar i rampljuset så att folk tappar fäste och tror att det är normalt att vara som henne. En sjuk agenda.
Kolla bara på Blondinbella, som hamnade i blåsväder och visade på ytterst tvivelaktig karaktär. Då vill Bonnier att hon ska släppa en bok, så gärna att hon blir släpad till en författare som antecknar ner allt hennes geggamoja. Allt för att hålla henne kvar.
Därav tror jag vi kommer se mer av Heard, med hjälp av osynliga händer.
Rimlig teori, men alternativt kan det tänkas att t o m de osynliga händerna gett upp hoppet om Heard och bestämt sig för att pusha något annat psykfall på oss.
Citera
2022-06-04, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Beviskraven för mened är lika som för andra brott: beyond reasonable doubt. Det kan bli svårt att uppfylla i de flesta fall. Och det finns på sätt och vis ett intresse för rättsväsendet att inte åtala alltför lättvindigt om man fortsatt vill kunna få vittnen till framtida rättegångar.

Möjligtvis skulle man kunna döma Amber. Vi vet alla hur mycket hon ljugit. Men av alla Ambers lögner ser jag egentligen bara en som skulle kunna uppfylla beviskraven: Pledge/donated-grejen. Hennes synonym-förklaring är så otroligt osannolik att den borde kunna uteslutas.

Det blir in England i så fall. I rättegången mot The Sun sa Heard att hon redan donerat pengarna och följer man Adam Waldman på instagram ser man att han har något på gång i både bild, text och svarskommentarer.
Citera
2022-06-04, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Rätt mycket OffTopic från just Depp och Heard men apropå galningarna Pozar och Cissi Wallin. Nu säger Maria Sveland att kvinnor ska kasta av sig sina minimala bikinis och Citat från Expressen "Vi borde alla välja de minimala varianterna! Fatta nakenchocken på stränderna när en massa kvinnor springer runt med blygdläpparna fladdrande i sommarsolen.” Dessa damer är helt galna. Det är inte enligt mig männens fel att kvinnor har en felaktig syn på kvinnokroppen. Galenskapen ejakulerar i Sverige.

Kolumnister i nån sketen dagstidnings dagar är räknade, social media har tagit över deras roll. Kolumnisterna splatter ett tag till men var sak har sin tid ska ni se.
Senast redigerad av iLivid 2022-06-04 kl. 08:29.
Citera
2022-06-04, 07:42
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Han får nog fortsätta spela med sitt band. Är ju känd som omöjlig på inspelningar, lär sig inte manus och slår medarbetare osv...
Har du hört de som vittnar om hur älskvärd och generös, omtyckt och rolig Johnny är att arbeta med, att få äran att vara del av sitt liv med?
Det känns som om du svalt Ambers lögner med hull och hår.
Hon har överbevisats in absurdum vad hon är för golddigger och vider.

Med "en Johnny Depp" i sin närhet, skulle världen vara en bättre plats.
Citera
2022-06-04, 08:04
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Amber är dock fortfarande ganska populär hos main stream media. I verkliga livet och i sociala medier är Ambers popularitet mellan 1 och 2 procent av Johnnys men många av dessa 1-2 procent är just "journalister".

Har googlat på mainstream-media. De verkar kämpa för henne och det är ju tragiskt. Lite som att stå upp för pedofili. Gud, vad kommer hända med hennes barn! Hjälp!
Citera
2022-06-04, 08:15
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Missförstod du mig nu? De som stöder Amber kan ju inte vara friska.

Nu förstår jag dig bättre. Stora poäng till dig!
Citera
2022-06-04, 09:04
Medlem
Solbrillorna Depp bar under rättegången, AM Eywere Ava, råder det hysteri kring och för någon dag sen så sade Simon Kumar Ponnusamy till The Daily Telegraph’s Confidential att dom inte tänker återlansera brillorna då det är en limited edition och året dom lanserades var 2014.

Money talks:https://www.instagram.com/p/CeS_phNLJ7j/
Citera
2022-06-04, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Solbrillorna Depp bar under rättegången, AM Eywere Ava, råder det hysteri kring och för någon dag sen så sade Simon Kumar Ponnusamy till The Daily Telegraph’s Confidential att dom inte tänker återlansera brillorna då det är en limited edition och året dom lanserades var 2014.

Jag har fått för mig att han har Irlen glasses, som hjälper vid dyslexi/adhd etc? Har dock inte källa på det.
Citera
2022-06-04, 11:02
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid

Någon snabbtänkt Indier har säkert plagierat bågarna till årets säsongskollektion.
Citera
2022-06-04, 11:25
Medlem
Förhoppningsvis kanske somliga män inser att man ska undvika borderline kvinnor eller med liknande diagnoser till varje pris även om det så bara är ett ligg..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in