2022-06-02, 04:19
Medlem
Vasectomaters avatar
Denna annars långa, jobbiga dag på jobbet blev till årets hittills bästa. Nyss hemkommen och firar med en megapint, Johnny till ära.

Äntligen lite rättvisa här i världen. Hooker Turds snyltande lyxliv är nog över så som hon vant sig vid.
Citera
2022-06-02, 04:44
Medlem
Vem ska betala rättegångs kostnaden?
Den lär bli rejäl också?
Citera
2022-06-02, 05:07
Medlem
En stor seger för alla män, grattis till oss alla 🍾🍹
Ett historiskt landmärke, här föll den toxiska kvinnligheten. Kvinnors manipulativa och lögnaktiga natur i största allmänhet har exponerats som aldrig tidigare. Psykopater har också fått lida en förlust. En bra dag i mänsklighetens historia.
Citera
2022-06-02, 05:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Vem ska betala rättegångs kostnaden?
Den lär bli rejäl också?
Undrar jag också, jag tippar att det borde bli Amber Heard, men är inte helt säker på om det alltid fungerar så i förtalsmål av denna typ.
Citera
2022-06-02, 05:18
Medlem
MissDecibellas avatar
Är så glad över att Depp vann !!

Hoppas nu att Turd får åtnjuta samma behandling från dom stora filmbolagen over there som Johnny fick.
Dvs noll roller och kalla handen.

Hon får nu själv smaka på hur det känns att vara en paria, och hon har verkligen gett ondska ett ansikte.

Jag älskar ”Pirates..” filmerna, och jag gillade även dom två första ”Fantastic Beasts”, utan Johnny så nej (även om Mikkelsen gjorde ett bra jobb i en övrigt usel rulle), det känns inte rätt.

Undrar om Depp kommer få motta nån form av offentlig ursäkt från alla dom i Tinseltown som valde att tro på Turd?
Om inte annat så förtjänar han det.

#justiceforDepp
Citera
2022-06-02, 06:18
Medlem
Whiskyladdares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Undrar jag också, jag tippar att det borde bli Amber Heard, men är inte helt säker på om det alltid fungerar så i förtalsmål av denna typ.

Jag själv hörde/ läste att hennes försäkringsbolag stod för kostnaden av hennes advokat kostnader.

Annars angående skadeståndet har jag ingen aning. Hon har ju garanterat spenderat dom där 7 miljoner dollar för längesen och ingen i Hollywood lär ju villa anställa hennes längre med tanke på utgången av rättegången!
Citera
2022-06-02, 06:20
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Deras senaste inlägg.

Antal likes
JD, 11 000 000
AH, 175 000

Det är lite oroväckande att det finns så sjuka människor som stödjer Amber.
Känner ni bekanta som gör det så bör ni distansera er från dem.
Vilken jävla uppmaning!
I varenda fråga idag måste man välja "rätt" sida, annars ska man bli utfryst.

Hon är dömd och det är gott så.
Rättvisan är skipad, dags att gå vidare i livet.

Ogillar lynchstämningen i tråden, ni är ju inte bättre än Turd.
Citera
2022-06-02, 06:47
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ett oväntat utfall givet förutsättningarna och vad som skulle bevisas, men det har blivit tydligt under rättegångens gång att Depps advokater gjorde ett strålande jobb och att den förutseende kanske borde anat vad beslutet skulle bli.

Det är visserligen inte varje dag någon lyckas övertyga en jury om att en man har utsatts för en hoax i form av falska anklagelser från sin partner om våldtäkt och misshandel.

Men för alla som sett Amber Heards bisarra uppträdande och återkommande uppenbara lögner samt lyssnat på inspelningarna där hennes sanna personlighet kommer fram så var det här extremt väntat.

Jag menar, försök t ex att övertyga en jury om att de här två bilderna är två olika foton, fastän de har samma filnamn, är skapade exakt samma sekund och är helt identiska ut förutom olika mättnad. Försök se dem i ögonen och säg att den ena är tagen med vanity light och vägra ge dig. Vilken idiot till jurymedlem hade gått på något sådant otroligt?

Citat:
Vad gäller Depp mot Heard kan man acceptera utslaget som rättvist i sig, men det är en mörk dag när juryn väljer att ta så lätt på First Amendment.

Falska anklagelser om våldtäkt och misshandel har aldrig skyddats av First Amendment.

Baserat på ordalydelsen i de uttalanden som juryn granskade och sanningsbedömde (eftersom sanningshalten av uttalandena var ett av kriterierna för förtal):

1. Juryn fann att det inte var sant att Amber Heard blivit våldtagen av Depp

2. Juryn fann att det inte var sant att Amber Heard blivit misshandlad av Depp

3. Juryn fann att det var sant Amber Heard riktat en abuse hoax mot Depp

4. Juryn fann att det var sant Amber Heard riktat en sexual abuse hoax mot Depp

Så slutligen, kan du känna nu efter hela denna resa att dina bedömningar kring vem Amber Heard är var felaktiga? Att dina bedömningar kring vad som faktiskt skett var felaktiga? Och att vi som poängterade allt som pekar på hennes alldeles uppenbara skuld och personlighetsstörningar kanske faktiskt hade en liten poäng, trots allt?

Har någon form av självrannsakning inletts?
Senast redigerad av Fiffiniffi 2022-06-02 kl. 07:30.
Citera
2022-06-02, 06:57
Medlem
Fast den absolut bästa smash in your face skulle såklart vara om domen överklagas och JD vinner igen med följden att häxan får några års fängelse och ännu drygare böter. Torde inte hända såklart men ändå. Vet ej vilken ekonomi häxan har men hoppas det blir kännbart, helst om hon måste lämna hus och hem. Häxor av denna kaliber måste alltid motverkas hur skäggiga de än är.
Citera
2022-06-02, 06:59
Medlem
Haubits77Bs avatar
Mannen besegrade besten!
Svensk media gråter.

Jag njuter!!!!!!
Citera
2022-06-02, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Vilken jävla uppmaning!
I varenda fråga idag måste man välja "rätt" sida, annars ska man bli utfryst.

Hon är dömd och det är gott så.
Rättvisan är skipad, dags att gå vidare i livet.

Ogillar lynchstämningen i tråden, ni är ju inte bättre än Turd.
Gillar det inte generellt MEN, här behöver man välja sida, det finns inga gråzoner.

Stödjer man Heard så stödjer man sadism, fysisk och psykisk misshandel och är för idén att plåga och suga ut pengar från sin partner. Finns det andra sätt att tolka det på så är du välkommen att försöka.
Citera
2022-06-02, 07:24
Medlem
ReijoHervonens avatar
Bra dom! Känns som att väst är på väg åt rätt håll igen.

Den här domen är en seger för demokrati och ett öppet samhälle och ett slag i ansiktet för dom äckliga auktoritära feministerna och vänsterliberalerna.

Många domar som lyssnat till sans och förnuft den senaste tiden. Abortlagstiftningen i USA, han beväpnade killen som friades då han försvarade sig emot HBTQ marodörer och BLM ligister. I Finland friades just kristdemokraternas ordförande Päivi Räsänen efter att hon varit åtalad för hets mot folkgrupp bara för att hon yppat sin religiösa övertygelse när det gäller homosexuella.

Politikerna i Europa satsar nu på militär och självförsörjning för nationalstaten medan vänsterliberalt kränkthetstrams hamnar i skymundan.

Det finns mycket att fira just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in