2022-06-01, 21:29
Medlem
jackflashs avatar
Fattade jag det rätt om Depp skall betala hennes 2,5 millar. Det blir alltså 12,5 millar till honom i så fall?
Citera
2022-06-01, 21:29
Medlem
Studsbolls avatar
Trevligt att kärringen fick veta att kvinnliga ljugerier inte längre fungerar.
Citera
2022-06-01, 21:30
Medlem
Trollmias avatar
Från SVT: https://www.svt.se/kultur/efter-ratt...u-kommer-domen

Citat:
Johnny Depp får rätt mot Amber Heard. Det har juryn i den uppmärksammade rättegången mellan Johnny Depp och Amber Heard kommit fram till. Amber Heard har alltså gjort sig skyldig till förtal.

Johnny Depp anklagade Heard för förtal, efter att hon i en artikel i tidningen Washington Post skrev om att hon blivit misshandlad i ett tidigare förhållande, utan att namnge den påstådda förövaren. Depp krävde henne på 50 miljoner dollar. Heard svarade med en motstämning och krävde Depp på dubbelt så mycket pengar för det ”omfattande fysiska våld och de övergrepp” som hon påstår att Johnny Depp utsatt henne för.

Under rättegången har anklagelser om våld och övergrepp haglat mellan parterna. Båda säger sig ha förlorat filmroller och stora intäkter på grund av det som hänt mellan dem.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Oldmanschild
hörde jag 15 millar!? så jävla fint!!
Vänta litet - tydligen blir *båda* fällda för att ha förtalat varandra?

Den första vändan av utslag handlade om Depps stämning mot Heard och där fick han rätt - men nu är de inne på hennes motstämning och hon verkar också få rätt mot Depp?
Citera
Medlem
Imbazs avatar
Sug kuk alla lögnaktiga kvinnor där ute.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Vad handlade 2,5 miljoner om? Skulle Amber få det?
Citera
Medlem
DeekinTTs avatar
Bästa jag någonsin varit med om!

Rättvisa för män!

Vi Sverige borde lära oss av detta och skära ner på feminismen i landet. Räcker med att en tjej ringer och ljuger om våldtäkt och polisen kommer och rycker upp en o drar med en till häktet o förhör.

Killen får lida för det men händer inget med tjejen som sitter hemma o chillar fast det är helt vidrigt fel och det är hon som borde straffas.

Avskaffa feminismen.

#METOO
Citera
2022-06-01, 21:31
Medlem
R.Wackss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Fattade jag det rätt om Depp skall betala hennes 2,5 millar. Det blir alltså 12,5 millar till honom i så fall?

Heard ska betala Depp 15 Milj $
Citera
2022-06-01, 21:32
Medlem
geek12s avatar
Hahahahhahaha nu kommer vänstermänniskorna på sociala medier " buhu alltid kvinnan som är offret, männen klarar sig alltid!!!!! "
Citera
Medlem
CuckerTarlsons avatar
Wow det trodde jag aldrig! Det är bara att gratulera Johnny Depp, och alla män därute som fallit offer mot lögner från kvinnor.
Citera
Medlem
kukflashs avatar
Hon blev dömd till att betala 15 miljoner dollar i skadestånd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Trevligt att kärringen fick veta att kvinnliga ljugerier inte längre fungerar.

Min fråga är, hur många fler kvinnor ljuger? Sionist och judemedian försöker ju trycka på narrativet att kvinnor är helgon och att dem inte diktar upp fabler. Grundregeln bör ju vara, särskilt när den ekonomiska obalansen är så markant att man starkt, strakt ifrågasätter kvinnors hormonsvängningar. Tyvärr är ju det svenska samhället byggade på fabeln jämställdhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in