Citat:
Ursprungligen postat av
calmsolution
Du har så mycket fel i din argumentation och dessutom uttrycker du arrogans och översitteri. Jag tror att du håller med mig i många sakfrågor här men jag vill inte ha dig som medlöpare pga ditt beteende, det skadar mer än det ger nytta.
Bevisen ”mot” JD är i princip obefintliga men det är inte det rättegången handlar om, JD måste bevisa att AH har skadat hans rykte och karriär iom artikeln i Washington Post. Dina argument får ju för fan mig att hamna i dålig dager då vi är överens om vissa punkter, lägg ner för fan!
Då får det vara så då. Bevisen mot Depp är inte obefintliga. Det ansåg inte heller den enda professionella jurist Andrew Nicols som bedömt den och fann Heards anklagelser substantiellt sanna. Utifrån det accepterar jag givetvis att du har en annan åsikt, men jag har utifrån dessa fakta svårt att förstå din ilska liksom alla andras.
Om man skall se Heards anklagelser som falska måste inte bara hon ljuga medvetet och illasinnat utan flera andra vittnen ljuga på samma sätt och ett antal expertvittnen trots sina meriter vara inkompetenta. Jag finner det mindre troligt, men säker är jag inte.
Ja, vi kanske borde diskutera den aspekt av rättegången du för fram här.