2022-05-24, 21:20
Medlem
Haha, han kallar alla Amber Heards polare för hipsters

Och hennes egen advokat råkar kalla henne Turd xD
Citera
2022-05-24, 21:43
Medlem
Även om den senaste snubben inte gav så mycket för Depps team i form av information (ett ganska svagt vittne faktiskt), så fick inte Heards ut mycket heller. Tvärtom så tror jag inte att Elaines försök till karaktärsmord på vittnet gick hem hos juryn. Det fanns väl ingen grund till det.
Citera
2022-05-24, 21:57
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Även om den senaste snubben inte gav så mycket för Depps team i form av information (ett ganska svagt vittne faktiskt), så fick inte Heards ut mycket heller. Tvärtom så tror jag inte att Elaines försök till karaktärsmord på vittnet gick hem hos juryn. Det fanns väl ingen grund till det.
Tyckte han gav ett sansat intryck och beskriver egentligen det som alla har misstänkt. Heard är den som hade kontrollen i relationen och det är Depp som har blivit psykiskt nedtryckt. Sammanlagt så stärks det bilden av hur Heard är som person, jag tyckte det var ett viktigt vittne.

Sjukt att Amber Heards egna advokat kallade henne mr Turd.
Citera
2022-05-24, 22:24
Medlem
Fiffiniffis avatar
Intressant vittne, camping-ägaren eller vad han nu var.

Så mitt under en trevlig camping där alla har trevligt och Depp hittar andra människor han finner intressanta att prata med så får borderline-Amber ett utbrott och kräver uppmärksamhet. Depp reagerar genom att bli tyst och liksom krymper. Morgonen efter är deras boende kvaddat. Who would've thunk?
Citera
2022-05-24, 22:30
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Tyckte han gav ett sansat intryck och beskriver egentligen det som alla har misstänkt. Heard är den som hade kontrollen i relationen och det är Depp som har blivit psykiskt nedtryckt. Sammanlagt så stärks det bilden av hur Heard är som person, jag tyckte det var ett viktigt vittne.

Sjukt att Amber Heards egna advokat kallade henne mr Turd.

Såklart advokaten inte kallade henne det, utan för att tydliggöra vad hon kallats, inte hans egna ord.
Citera
2022-05-24, 22:42
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Intressant vittne, camping-ägaren eller vad han nu var.

Så mitt under en trevlig camping där alla har trevligt och Depp hittar andra människor han finner intressanta att prata med så får borderline-Amber ett utbrott och kräver uppmärksamhet. Depp reagerar genom att bli tyst och liksom krymper. Morgonen efter är deras boende kvaddat. Who would've thunk?

Kolla Ambers blick till sin advokat under campingkillens vittnesmål 9:30 in i klippet. Advokaten ler mot henne och hon möter inte upp det utan sätter honom på plats.
https://www.youtube.com/watch?v=ViXDcuU9iP0
Det verkar en smula kyligt mellan Heard och de som företräder henne.
Citera
2022-05-24, 22:45
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Såklart advokaten inte kallade henne det, utan för att tydliggöra vad hon kallats, inte hans egna ord.

Nej det var en felsägning av Elaine. Ingen koppling till twitter eller hashtags. Hon hade just sagt Ms Heard och skulle sedan säga namnet på någon annan när det blev lite konstigt.
Citera
2022-05-24, 22:45
Medlem
PerFnurts avatar
Anar det kommer bli dålig stämning på Stora Psykiaterkonventet i år om dr Spiegel och prof Shaw hamnar vid samma bord.
Citera
2022-05-24, 22:48
Medlem
It makes so much sense now..

http://www.bilddump.se/bilder/202205...20.132.223.jpg
Citera
2022-05-24, 22:49
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerFnurt
Anar det kommer bli dålig stämning på Stora Psykiaterkonventet i år om dr Spiegel och prof Shaw hamnar vid samma bord.

Det blir konstig stämning överallt där doktor Spiegel är. Jag försöker fortfarande återhämta mig efter upplevelsen.
Citera
2022-05-24, 22:49
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Nej det var en felsägning av Elaine. Ingen koppling till twitter eller hashtags. Hon hade just sagt Ms Heard och skulle sedan säga namnet på någon annan när det blev lite konstigt.

Ok, såg bara klippet när hennes manliga advokat tog upp det. Om det är som du säger lär Heard vara rasande.

E. Finner bara detta klipp och har ej följt rättegången så noga idag.
https://www.youtube.com/watch?v=BCN156SSOho
Senast redigerad av skoputs 2022-05-24 kl. 22:57.
Citera
2022-05-24, 23:06
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12

Nu är jag med Ms Heard och Mr Turd
https://www.youtube.com/watch?v=hKGDEn0-jyM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in