2022-11-26, 22:42
Medlem
Är fs4 nere för er med?
Citera
2022-11-26, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ajjram
Är fs4 nere för er med?

Nej, funkar fint. Lite segt bara.
Citera
2022-11-26, 23:18
Medlem
Bara jag som får en känsla av att nätet idag har svämmats över av selektiva scammers?
Många storsäljare känns korumperade och hamstrat fejk-konton och fejk-omdömen överallt...
Blivit blåst 2 ggr utanför darknet och fått en kraftig tillitsbrist på senaste.....
Flugsvamp vill jag inte ens ge en chans längre, känns som en djungel.
Archetyp, är det 100 där eller är det lika suspekt.

Kan man lita på storsäljare och omdömen blint?
Citera
2022-11-27, 00:49
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c63amg
Bara jag som får en känsla av att nätet idag har svämmats över av selektiva scammers?
Många storsäljare känns korumperade och hamstrat fejk-konton och fejk-omdömen överallt...
Blivit blåst 2 ggr utanför darknet och fått en kraftig tillitsbrist på senaste.....
Flugsvamp vill jag inte ens ge en chans längre, känns som en djungel.
Archetyp, är det 100 där eller är det lika suspekt.

Kan man lita på storsäljare och omdömen blint?
Många väletablerade säljare driver sin verksamhet på båda sidorna. Enda skillnaden är väl att Archetyp har funktioner likt Flugsvamp 3 hade… som exempel antal dispyter aktiva, om säljaren är online eller ej samt ett forum. Angående omdömen så är det likadant på marknaderna, alla ger i princip toppbetyg på allt och slickar röv.

Jag beställer endast av de jag handlat av sedan år tillbaka/som jag vet har varit aktiva i flera år med bra rykte/betyg och som tidigare sagt har jag väntat i 2 veckor på en beställning från en av dessa just nu, inte arbetsdagar då bör kanske förtydligas. Det är ju trots allt de här två månaderna som är mest hektiska när det gäller brev och dylikt, så jag kan köpa att det är hos PostNord problemet ligger. Hoppas bara inte att de har slarvat bort min beställning.
Citera
2022-11-27, 16:07
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Många väletablerade säljare driver sin verksamhet på båda sidorna. Enda skillnaden är väl att Archetyp har funktioner likt Flugsvamp 3 hade… som exempel antal dispyter aktiva, om säljaren är online eller ej samt ett forum. Angående omdömen så är det likadant på marknaderna, alla ger i princip toppbetyg på allt och slickar röv.

Jag beställer endast av de jag handlat av sedan år tillbaka/som jag vet har varit aktiva i flera år med bra rykte/betyg och som tidigare sagt har jag väntat i 2 veckor på en beställning från en av dessa just nu, inte arbetsdagar då bör kanske förtydligas. Det är ju trots allt de här två månaderna som är mest hektiska när det gäller brev och dylikt, så jag kan köpa att det är hos PostNord problemet ligger. Hoppas bara inte att de har slarvat bort min beställning.
Har även jag handlat i åratal aldrig blivit av med ett brev, nu med en vendor som har super omdöme har jag väntar i ca 1 vecka inget brev får se om jag får nåt denna vecka. Nåt stämmer helt klart inte måste vara postnord.
Citera
2022-11-27, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Nope. Jag kommer in.
Jag har dock sparat dom gamla .onion-adresserna som inte finns på archetyp.cc längre, som i princip alltid funkar.

Han/hon efterfrågar ju klart och tydligt ett forum, vilket inte existerar för FS4.

Ja.

Det var ju synd. Fick ju mycket tips därifrån.
Citera
2022-11-27, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annlun1989
Det var ju synd. Fick ju mycket tips därifrån.

Då får du börja använda Archetyps forum helt enkelt, om det är specifikt ett forum du är ute efter. Man måste ju inte använda marknaden.
Även om sidan är internationell så har svenskar mer eller mindre tagit över forumet och majoriteten trådar är på svenska och engelska.
Citera
2022-11-28, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Då får du börja använda Archetyps forum helt enkelt, om det är specifikt ett forum du är ute efter. Man måste ju inte använda marknaden.
Även om sidan är internationell så har svenskar mer eller mindre tagit över forumet och majoriteten trådar är på svenska och engelska.

Tack så mycket för tipset. Kollar in forumet.
Citera
2022-11-28, 09:31
Medlem
Begins avatar
Väntat 10timmar på att mina pengar ska föras över samma adresser dubbelkollat sista gången jag vågar fippla med moreno heeelvetes kuk saknar de gamla goda tiderna…

Kan tilläggas att jag lyckats 10+ ggr innan men mina tusan lappar gick upp i rök
Senast redigerad av Begin 2022-11-28 kl. 09:54.
Citera
2022-11-28, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Väntat 10timmar på att mina pengar ska föras över samma adresser dubbelkollat sista gången jag vågar fippla med moreno heeelvetes kuk saknar de gamla goda tiderna…

Kan tilläggas att jag lyckats 10+ ggr innan men mina tusan lappar gick upp i rök

Är det Archetyp? Antar det eftersom du nämner Monero.

Wallet -> Deposit recovery -> Klistra in din TXID -> Klicka på rätt cirkel.
Nu bör pengarna dyka upp.

Om inte, skicka in en support-ticket till supporten.
Citera
2022-11-28, 16:51
Medlem
Har försökt söka runt lite men hittar ingenting.
Någon som vet ifall det går att betala med enbart bankkort utan att omvandla till krypto.
Fullt medveten om hur korkad idén är, men är mer nyfiken på ifall det går eller om det endast är krypto som gäller 😕
Citera
2022-11-28, 16:52
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Har försökt söka runt lite men hittar ingenting.
Någon som vet ifall det går att betala med enbart bankkort utan att omvandla till krypto.
Fullt medveten om hur korkad idén är, men är mer nyfiken på ifall det går eller om det endast är krypto som gäller 😕

Du köper inte grönsaker, enbart krypto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in