2022-05-23, 18:57
Medlem
Team Amber har ganska kort om tid nu. Undrar om Team Johnny sparar ess i kortleken tills de andras tid praktiskt taget är slut. Amber Team gillar ju att snacka länge om något perifert så deras tid tickar ju iväg rätt snabbt.
Citera
2022-05-23, 19:00
Medlem
Vad fan bevittnade jag precis? Många dårar har man sett vittna, men den här stollen tog nog priset.

Förresten, Kate Moss ska vittna på onsdag (Team Depp).
Citera
2022-05-23, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Han nästan är en maskulin version av henne. Skillnaden är att han har svårare att dölja ilska.

NPD. All over him.
Förstår inte tokdoktorn att det är live-inspelning?

Lite cred ger jag honom. Han undervisar lite om personlighetsstörningar och använder sig själv som ett gott exempel.
Haha, ja, såg ni hans minspel nu när det blev lunchpaus? Han gjorde ju bort sig ganska mycket men såg ändå oerhört nöjd ut och stolt över sig själv. Skrämmande att han kan ha den positionen han har, någon borde rycka hans legitimation.
Citera
2022-05-23, 19:02
Medlem
På onsdag är det Kate Moss kommer vittna.

(Två på boll!) Kollar vi samma stream måhända?
Citera
2022-05-23, 19:03
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Om John Cassavetes levt idag och haft någorlunda rätt ålder så hade jag gett honom rollen som doktor Spiegel i filmen om det här.

Förutom utseendet kunde han skildra skurk-galenskap på ett sätt som passar här.
Haha!

Det var inte ens värt att fortsätta se utfrågningen av honom. Jag stängde faktiskt av.
Citera
2022-05-23, 19:05
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Historien om att Depps finger gått av genom att någon kastat en flaska på den har hela tiden låtit orimlig. Det har iofs också Heards förmodande att den gått av när Depp slagit en telefon mot något hårt.

Fingrar går normalt av genom att klämmas mellan två hårda ytor.

Dr. Richard Moores vittnesmål säger också mycket riktigt att skadan han ser på bilderna är förenliga med en sådan klämskada men inte med att fingret vilat på bardisken och träffats av en flaska, för då skulle nageln och omgivande vävnad vara skadad på ett annat sätt.

Så den rimliga slutsatsen enligt mig är att Heard gissar och Depp gissar men att Depp klämt sig i fyllan och villan när i Heard var närvarande men inte kommer ihåg att exakt när.
Citera
2022-05-23, 19:08
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Haha, ja, såg ni hans minspel nu när det blev lunchpaus? Han gjorde ju bort sig ganska mycket men såg ändå oerhört nöjd ut och stolt över sig själv. Skrämmande att han kan ha den positionen han har, någon borde rycka hans legitimation.

Det är lunchpaus. Jag såg Amber vid slutet. Hon tittade väldigt surt på tokdoktorn!

Still America…

Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
På onsdag är det Kate Moss kommer vittna.

(Två på boll!) Kollar vi samma stream måhända?

Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Team Amber har ganska kort om tid nu. Undrar om Team Johnny sparar ess i kortleken tills de andras tid praktiskt taget är slut. Amber Team gillar ju att snacka länge om något perifert så deras tid tickar ju iväg rätt snabbt.

För det mesta har de dragit ut på tiden. Bortkastad tid. Repetioner, floskler och smutskastning men inte så mycket mer än det. Det var inte hållbart.

JD. Tålamodet är stabilt och det kanske börjar bli ivrigt. Jag är nästan helt säker på att team Johnny har en Royal Flush.
Citera
2022-05-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Historien om att Depps finger gått av genom att någon kastat en flaska på den har hela tiden låtit orimlig. Det har iofs också Heards förmodande att den gått av när Depp slagit en telefon mot något hårt.

Dr. Richard Moores vittnesmål säger också mycket riktigt att skadan han ser på bilderna är förenliga med en sådan klämskada men inte med att fingret vilat på bardisken och träffats av en flaska, för då skulle nageln och omgivande vävnad vara skadad på ett annat sätt.

Så den rimliga slutsatsen enligt mig är att Heard gissar och Depp gissar men att Depp klämt sig i fyllan och villan när i Heard var närvarande men inte kommer ihåg att exakt när.
Ändå börjar blodspåret vid bardisken och fortsätter bakom den, hmmmmmmmmmmmmmm
Citera
2022-05-23, 19:12
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson

Så den rimliga slutsatsen enligt mig är att Heard gissar och Depp gissar men[b] att Depp klämt sig i fyllan och villan när i Heard var närvarande men inte kommer ihåg att exakt när.

Och bloddropparna precis vid den krossade flaskan vid bardisken då?

Varför dansar alltid Heard's vittnen runt alla frågor? Varför kan inte ett enda av Heard's vittnen bara svara ja eller nej. Depp själv och även hans vittnen svarar snabbt och koncist.

Den här doktorn gör det ju inte bättre.
Citera
2022-05-23, 19:13
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Det är en intressant metod de värda bedömarna i tråden använder. Man lyssnar inte på ett ord vittnena säger och bryr sig inte ett jota om det, men konstaterar att de är galna efter att ha bedömt deras utseende och hur de säger saker i rätten och kommer givetvis fram till att det blir en storseger för Depp då alla förstås delar den för Depps fangirls partiska men givna utgångspunkten att alla som vittnar för Heardsidan oavsett om de är experter eller vittnen är galna lögnare och att det bekräftas genom att bara titta på dem.
Citera
2022-05-23, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Ändå börjar blodspåret vid bardisken och fortsätter bakom den, hmmmmmmmmmmmmmm

Fingerdoktorn kom ju till slut fram till att han faktiskt inte alls visste hur det har gått till. Ingen har berört att han reflexmässigt kan ha vridet på handen så att den låg i en annan position när flaska kastades mot hans hand. Fingerdoktorn sa ju sen i ett längre sekvens att det var en flaska. Han nämnde flera gånger att det var en flaska.
Citera
2022-05-23, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
JD. Tålamodet är stabilt och det kanske börjar bli ivrigt. Jag är nästan helt säker på att team Johnny har en Royal Flush.

Det är skönt o höra. Jag har inte haft så mycket uppmärksamhet idag då jag varit upptagen med annat, men jag drog igång Asmongold, så förklarar han vad som händer åt mig i real time.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in