2022-05-22, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Men jag är som sagt 130% säker hur 1-4 tabellen kommer att sluta denna säsong.

Citat:
Bra att du försöker att vara kaxig mens du kan Men jag är som sagt helt säker på att vi kommer att ta 4:e platsen, och jag är allt annat än orolig för att vi ska missa den platsen till Spuds eller ngn annan icke-relvevant klubb.

Godnatt 🌛👍

Citat:
Och jag är fortfarande tvärsäker på att Conte kommer att basa över The Gunners inom kort.

Citat:
Senaste rapporterna som jag läste nu nyligen, tillsäger att sp*rs tog kontakt med Conte, men att Conte lade på luren när han insåg vilka det var som tog kontakt. Du ser, Tottenham försökte ju att anställa Conte redan i somras.

Citat:
Men ärligt talat, så är det mkt mer som nu talat för att vi kommer att signa Vlahovic än vad det nånsin var att Conte skulle bli våran nya boss.

Citat:
Men jävlar vad stolt du verkar över att Tottenham tog 1p, vad säger du i morgon när Arsenal är 4p före er? Haha.

Citat:
Haha.. Ja, när jag väl hävdar ngt så stämmer det alltid till 100%.

Jag är dock 100% säker på att vi tar fjärdeplatsen i EPL 21/22, med Chelsea som 3:a, Liverpool slutar 2:a och Man City tar hem titeln återigen. Detta skrev jag redan i juni mnd. Wait and see

Citat:
1. Man City
2. Liverpool
3. Chelsea
4. Arsenal

Och jag är helt säker på att jag kommer att få 100% rätt.

Citat:
vad kan stoppa Arsenal från att ta 4:e platsen denna säsong? West Ham & Man United är båda ute av top 4 racet vid det här skedet, så det står nu mellan Arsenal och Floppingham. Liverpool kommer garanterat att krossa Spurs sönder och samman på lördag, samtidigt som Arsenal kommer troligen att göra det samma mot Leeds. Sen så har vi ju NLD mot Spurs, och därefter så ska möter Newcastle och Everton.. jag tror att Arsenal kommer att ta minst 7 poäng i våra 4 sista matcher.

Den stora frågan blir om The Arsenal inte sticker av med 3:e platsen istället för fjärdeplatsen.

Citat:
Vadå? Jag har inte kommit med några bortförklaringar öht, och i saker som jag har råkat att ha fel i, så är jag alltid den första till att erkänna det - såpass rakryggad tycker jag att fler användare här inne borde vara.

Citat:
Men om Tottenham faktiskt skulle knipa fjärdeplatsen (Ngt som jag inte tror att de kommer att klara av), så ska jag vara den första här inne gratta.

Jag väntar

Citat:
Det som är lustigt, är att vissa människor klarar inte av se skillnaden mellan vad en tror och vad som är fakta.

Tack för en underbar säsong!
Citera
2022-05-22, 19:53
Avslutad
Världens bästa liga? My ass. Äckel city vinner alltså igen. 4 av dom 5 senaste åren. 7 av 10 senaste har dom två olje klubbarna utan historia vunnit. ”Men men min 15 åriga son och min 68 åriga svärfar säger att PL är bäst”

Överskattade skit liga där alla lag förutom Liverpool böjer sig och får den av city varje omgång. Börjar bli Bundesliga fasoner. Kanske dags för dom korrupta i FA att ta tag i detta eller så kommer ligan dö ut till slut.
Citera
2022-05-22, 19:55
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Jag väntar

Man borde nästan släppa en bok med allt hans alster från tråden.
Citera
2022-05-22, 19:59
Medlem
Imbazs avatar
Grattis City ! Välförtjänt.
Citera
2022-05-22, 19:59
Medlem
MosesMetares avatar
Varför envisas Manchester City med att utsätta sina fans för dessa nervpåfrestningar?!
Jag borde väl ha vant mig vid det här laget, men.....
Redan min första säsong som City-fan, 1984/85, blev det nervdaller. De tappade en klar ledning i dåvarande Division 2, och var tvungna att vinna i sista omgången för att klara en uppflyttningsplats. Nu blev det inte riktigt lika nervigt då eftersom de körde över Charlton med 5-1, men trenden var påbörjad.
En lång rad av år med besvikelser följde och kulminerade i nedflyttningen till tredjedivisionen 1998. (Enda ljuspunkten under dessa år var när de kom 5:a och före United i tabellen 1991. )
Året därpå (1999) kom kvalfinalen mot Gillingham, där de hämtade upp 0-2 till 2-2 i de absolut sista minuterna och vann på straffar. Sen kom ju Agüeros klassiker 2012, och nu detta.....
Citera
2022-05-22, 20:17
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Man älskar att läsa sånt här när du förmodligen ser din tredje City match denna säsong.

Han är kass. Det börjar gå upp för allt fler.

Gubben är mest en staty i mål, och resten av laget fixar segrarna.
Citera
2022-05-22, 20:24
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Ingen Quadruple för Liverfools!

YOU SCOUSE BASTARDS!
Citera
2022-05-22, 20:26
Medlem
Drickbacks avatar
”Manchester City vill uppriktigt be om ursäkt till Aston Villas målvakt Robin Olsen, som blev överfallen efter slutsignalen i dagens match”, skriver klubben i ett uttalande.
Citera
2022-05-22, 20:26
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Jag väntar

Väntar ivrigt på hans gratulationer😂
Citera
2022-05-22, 20:29
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Ingen Quadruple för Liverfools!

YOU SCOUSE BASTARDS!
20 min ifrån att ha möjligheten, helt okej! Betydligt närmare en viss klubb som står under sanktioner… ops
Citera
2022-05-22, 20:35
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
20 min ifrån att ha möjligheten, helt okej! Betydligt närmare en viss klubb som står under sanktioner… ops

Vi hade kanske legat närmre er om Chillwell inte drog korsbandet och Reece James varit fit hela säsongen.

Vi kommer stanna kvar i PL såvida pk-maffian inte vill annorlunda. Att dealen med Boehly inte skulle gå igenom pga Roman är fake news.
Citera
2022-05-22, 20:38
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Vi hade kanske legat närmre er om Chillwell inte drog korsbandet och Reece James varit fit hela säsongen.

Vi kommer stanna kvar i PL såvida pk-maffian inte vill annorlunda. Att dealen med Boehly inte skulle gå igenom pga Roman är fake news.
Om Om Om…

Hade Liverpool orkat sista 15 mot Tottenham och gjort mål hade Liverpool vunnit serien… tänk om om hade funnits :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in