Citat:
Ursprungligen postat av
PommesOchKebab
Vet inte hur du får det till 90%. Ingen seriös källa har heller skrivit något, flera engelska medier? The sun och express är vad jag ser på första sidan, tänker inte gå längre bak och leta eftersom hade någon seriös källa skrivit det hade det varit bland det första man hittar på google.
Snälla rara länka vart det står att arsenals styrelse är just nu i Italien och försöker få igenom denna affär, snälla jag ber dig.
Inget officelt, affären är klar till 90%, arsenal i italien i just detta nu.

Du blir bara värre och värre, så jäkla tråkigt.
// PoK
Ingen seriös källa? Nu vet inte jag vilka krav du sätter för vad en ”seriös källa” är för ngt, men Vlahovic till Arsenal finns det ett flertals rapporter om från UK, Italien, Frankrike, Serbien/Kroatien? Vi ligger helt klart i tät i fighten om Vlahovic. Och jag är nästintill 100% säker på att affären blir av.
Ramsdale, White, Ödegaard, ESR, Saka, Vlahovic m.m

Vad kan stoppa oss från att vinna silverware i åren som kommer?
Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Har otroligt svårt se han välja Arsenal ..visst klarar ni CL plats ökar väl valet till Arsenal,. Juve,Inter., Dortmund, Chelsea, Tottenham,city,och många andra klubbar ligger nog före arsenal i förhandlingar med Vlahovic.
Det va ju otroligt nära han lämna för city i sommar,men presidenten hoppades han skulle förlänga kontraktet,men nu klart han ej gör de..tror nog city tar honom i vinter om inte det blir en lösning med Kane.
City måste värva en anfallare me klass.. Vlahovic är klass och ung..
När jag såg uppgifterna om Vlahovic till Arsenal för ca 48t sedan, så trodde jag inte helt på det. Men nu så är jag helt övertygad om att vi kommer värva Vlahovic, och att han blir en Gunner f.o.m januari.
Men tycker du verkligen att Dortmund, Inter, Tottenham och/eller Juve är mer attraktriva klubbar än vad Arsenal är? Chelsea har redan Lukaku & Werner, och Man City har vad jag vet aldrig visat ngt större intresse för Vlahovic (men jag kan dock ta fel). Däremot så har Liverpool tydligen visat intresse för Dusan.
Tror City kommer att gå för Haaland, om de inte skulle göra ännu ett försök på att värva Kane.