Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Jag fattar, ärligt talat, inte vad du syftar på i första delen av inlägget. Har BT Sport tippat samma som jag i vilka lag det blir som tar 1-4 platserna denna säsong, eller vad? Du måste utveckla.
Givetvis så ska man diskutera allt om engelsk fotboll här inne, och alla möjliga scenarior det innebär. Men det är ju guld för alla som ej fan av den ena eller andra klubben, om ngn skriver att den ena klubben ska (kan) vinna ligan, och ta hem 4x pokaler denna säsong, eller när flera stycken tar och hånar dig för att du tippade det andra laget som 4:a denna säsong. Då är det alltid gött att betala tillbaka med en lite tyngre mynt
Jag är bland de mest sakligaste användarna här inne.
Nej bt sport har tagit upp att Liverpool potentiellt kan vinna 4 titlar iår och är riktigt nära på alla titlar (Semi I fa, bra lottning i kvart i CL och 1p efter City I PL). Därav varför jag tog upp det här. Sa även att jag inte tror att Liverpool tar mer än 2 titlar.
Men att diskutera vad man tror om ligaplaceringar intresserar mig inte över huvud taget, tar vi 100 pers så har vi 100 olika tabeller, alla har en åsikt och det enda man vet till 100% (utryck du använt här inne flitigt under säsongen) är att ingen vet hur tabellen kommer sluta, skulle man vara lika säker som dig så behöver vi ju inte spela klart serien ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Jag är bland de mest sakligaste användarna här inne.
Jag kan inte påstå att du är saklig när du tror dig veta hur en serie ska sluta till 100%, därav menar du att det finns 0% chans att exempelvis Liverpool vinner ligan, 1 p efter med 8 matcher kvar där de möter City nästa omgång.
Att säga att det finns 0% chans att Liverpool vinner ligan är ju faktiskt inkorrekt då de fortfarande har en (bra) teoretisk chans.
Att du
tror det till 100%, det är en helt annan sak men så uttrycker du dig inte här. Vi fortsätter i PM om du så skulle önska så slipper vi trasha tråden.