Citat:
Ursprungligen postat av
uttrakad90
r det ngon frutom Fredrik sjlv som faktiskt gillar "Terapi-torsdag"?
Otroligt lngdraget igr

Det knns som att sitta och lyssna p en trkig lrare som lser innantill. Inte gott snack p ngot stt, de andra fr ju knappt ens komma in med roliga instick innan nsta punkt ska lsas frn listan i kursboken. Jag hoppas de kan komma p nt roligare innehll om hon ska var kvar, det finns vl mycket kul att rota i bland redaktionsmedlemmarna tex.
Oj vad Camilla blev stlld och desperat ville byta mne nr Fredrik frgade om hon trffar Ola Rapace! Det r dags att hon bjuder lite mer p sig sjlv om hon inte enbart vill framst som en arbetstrnande pk-sidekick.
De senaste veckorna har annars bjudit p mycket gott snack. Fredrik r tillbaka i fin form och det knns som att han drivs mer av genuin lust igen. Otroligt mysigt nr han, Max och Jesper kr ihop. Och vldigt kul att Fanny var tillbaka i veckan!
Skulle grna se att man gjorde nn kampanj fr att f upp patreon. Fredrik kanske behver en dag ledigt d och d fr att hlla motivationen uppe, men det kommer s klart att kosta om vi ska slippa olyssningsbara praktikantavsnitt. S frsk inte locka med en "ekivok kalender", hj nivn av innehllet istllet! Jag skulle grna langa upp mer om pengarna gick till de som bidrar med bra innehll. Det var ju tex ett gng som lanserades som premium-sidekicks i januari, men det r vl typ bara Camilla, Arve och Jessica som dykt upp mer n en gng av dessa. Det finns nog mnga som skulle vara med oftare om det fanns en slant att tjna. Jag hoppas verkligen att Max, Fanny, Ghetto mfl ocks fr betalt numera.
Sen frstr jag inte kritiken mot August, tycker han bidrar med mycket till programmet! Tekniken strular sllan numera och han kommer ofta med roliga instick nr man minst anar det.