2022-05-06, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uttrakad90
r det ngon frutom Fredrik sjlv som faktiskt gillar "Terapi-torsdag"?
Otroligt lngdraget igr
Har verkligen svrt att tro det. Samtidigt finns det ju dokumenterat mnga trasiga och dysfunktionella mnniskor med bokstavskombinationer som lyssnar p GS. Typ folk som fr panikngest av att lsa nyheter.

Vrst var ju nr Fredrik och Kix stmde upp frnumstigt i varandra gllande att nyheter om att en random man i Ohio har dtt (nota bene BARA dtt) r s ondiga att rapportera om i Sverige eftersom det bara leder till stresspslag fr den som lser det. Som om en sdan nyhet ngonsin ntt Sverige, om det ens tas upp i lokalmedia.
Senast redigerad av efterskalvet 2022-05-06 kl. 17:55.
Citera
2022-05-08, 10:36
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
r det ngon frutom Fredrik sjlv som faktiskt gillar "Terapi-torsdag"?
Otroligt lngdraget igr

Det knns som att sitta och lyssna p en trkig lrare som lser innantill. Inte gott snack p ngot stt, de andra fr ju knappt ens komma in med roliga instick innan nsta punkt ska lsas frn listan i kursboken. Jag hoppas de kan komma p nt roligare innehll om hon ska var kvar, det finns vl mycket kul att rota i bland redaktionsmedlemmarna tex.

Oj vad Camilla blev stlld och desperat ville byta mne nr Fredrik frgade om hon trffar Ola Rapace! Det r dags att hon bjuder lite mer p sig sjlv om hon inte enbart vill framst som en arbetstrnande pk-sidekick.

De senaste veckorna har annars bjudit p mycket gott snack. Fredrik r tillbaka i fin form och det knns som att han drivs mer av genuin lust igen. Otroligt mysigt nr han, Max och Jesper kr ihop. Och vldigt kul att Fanny var tillbaka i veckan!

Skulle grna se att man gjorde nn kampanj fr att f upp patreon. Fredrik kanske behver en dag ledigt d och d fr att hlla motivationen uppe, men det kommer s klart att kosta om vi ska slippa olyssningsbara praktikantavsnitt. S frsk inte locka med en "ekivok kalender", hj nivn av innehllet istllet! Jag skulle grna langa upp mer om pengarna gick till de som bidrar med bra innehll. Det var ju tex ett gng som lanserades som premium-sidekicks i januari, men det r vl typ bara Camilla, Arve och Jessica som dykt upp mer n en gng av dessa. Det finns nog mnga som skulle vara med oftare om det fanns en slant att tjna. Jag hoppas verkligen att Max, Fanny, Ghetto mfl ocks fr betalt numera.

Sen frstr jag inte kritiken mot August, tycker han bidrar med mycket till programmet! Tekniken strular sllan numera och han kommer ofta med roliga instick nr man minst anar det.
Citera
2022-05-10, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Sen frstr jag inte kritiken mot August, tycker han bidrar med mycket till programmet! Tekniken strular sllan numera och han kommer ofta med roliga instick nr man minst anar det.

Jag hller med! Han knns genuin och r jvligt rolig p sitt stt. Han bidrar till dynamiken istllet fr att spela med den, till skillnad frn andra i studion.

En ordentlig uppgradering och ett gott tillskott!
Citera
2022-05-11, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Alltid underhllande nr hon r med, hon och Fredrik har vldigt bra personkemi. De borde gra en podd ihop, hade grna betalat en slant fr det.

D kom den!

https://open.spotify.com/show/1Qc5y7...948015e6704939
Citera
2022-05-11, 13:14
Medlem
Det hr med att sitta och ta och smacka samtidigt som man pratar vet jag inte vad jag tycker om
Citera
2022-05-11, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loyan
Det hr med att sitta och ta och smacka samtidigt som man pratar vet jag inte vad jag tycker om

Precis som Fredrik sitter och harklar sig...snyter och snrvlar sig... hostar...och gspar RAKT in i mikrofonen ven nr deras gster sitter 30 cm framfr honom, s jvla respektlst bde mot gster och lyssnare, hatar honom fr det, ckliga jvla fitta.

Hur i helvete r detta inte ett beteende man vant sig av med efter ver 500 avsnitt? Obegripligt.
Citera
2022-05-11, 19:12
Medlem
Citat:
Precis som Fredrik sitter och harklar sig...snyter och snrvlar sig... hostar...och gspar RAKT in i mikrofonen ven nr deras gster sitter 30 cm framfr honom, s jvla respektlst bde mot gster och lyssnare, hatar honom fr det, ckliga jvla fitta.

Hur i helvete r detta inte ett beteende man vant sig av med efter ver 500 avsnitt? Obegripligt.

Drfr att han helt enkelt inte bryr sig. Att han fr ngra avsnitt sen i "Schulman & Geniet" gick igenom alla kriterier fr narcissistisk personlighetssyndrom och checkade av dem p sin mamma r verkligen the pot calling the kettle black.

Jag tycker det generellt har varit roliga och bra avsnitt senaste veckorna! Till och med den utskllda "redaktionsmndag" tycker jag r hrlig att lyssna p medan man jobbar med ngot annat. Jag tycker verkligen inte man kan vara allt fr hrd nr ngra 20-25-ringar som inte alls r professionella mediepersoner (frutom Micke Ljungberg mjligtvis som r reporter p AB) + Jesper ska prata och vara och underhllande i 2 timmar.

Sen str jag fortfarande fast vid att Spektrapanel borde ryka, alternativt att de r med mer sllan.
Citera
2022-05-12, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atlantisx
Drfr att han helt enkelt inte bryr sig. Att han fr ngra avsnitt sen i "Schulman & Geniet" gick igenom alla kriterier fr narcissistisk personlighetssyndrom och checkade av dem p sin mamma r verkligen the pot calling the kettle black.

Jag tycker det generellt har varit roliga och bra avsnitt senaste veckorna! Till och med den utskllda "redaktionsmndag" tycker jag r hrlig att lyssna p medan man jobbar med ngot annat. Jag tycker verkligen inte man kan vara allt fr hrd nr ngra 20-25-ringar som inte alls r professionella mediepersoner (frutom Micke Ljungberg mjligtvis som r reporter p AB) + Jesper ska prata och vara och underhllande i 2 timmar.

Sen str jag fortfarande fast vid att Spektrapanel borde ryka, alternativt att de r med mer sllan.

Tore funkar ju nd, men Janek blir ju bara jobbig att lyssna p, som nr han skulle svamla om abort senast.
Citera
2022-05-12, 21:43
Medlem
ibmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atlantisx

Inte hrt denna pod, men lyssnade p den med Ola Rapace.
Vad sorgligt det var nr Fredrik, som vl pundat sen barnsben, ville att hans mamma skulle be honom om frltelse. Mste ju varit fruktansvrt att ha en pundande son som bara tnkte p sig och sitt.
Blev ledsen nr jag hrde.
Citera
2022-05-12, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibmachine
Inte hrt denna pod, men lyssnade p den med Ola Rapace.
Vad sorgligt det var nr Fredrik, som vl pundat sen barnsben, ville att hans mamma skulle be honom om frltelse. Mste ju varit fruktansvrt att ha en pundande son som bara tnkte p sig och sitt.
Blev ledsen nr jag hrde.

Skojar du? Han har dragit ladd i 3 mnader och bygger en stor del av sin person p det.
Citera
2022-05-14, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loyan

Obegripligt. Dessutom under ett helt avsnitt med mat i munnen? Jesper nu i avsnittet med Krepper. Fine om det r 5 minuter s man kan spola frbi, men blir olyssningsbart avsnitt istllet.
Citera
2022-05-16, 22:24
Medlem
Urskten godtas Jesper. lskar dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här