Citat:
Ursprungligen postat av
atlantisx
Det är klart det är trist att polisen är mer aggressiv mot packade fotbolls-wannabe-huliganer än mot kriminella bruschor i förorten, men det är ju rejäl Soneby-varning om man tycker att det är fel att Micke, och till viss del Jesper, står på polisens sida.
Var det för övrigt rekord i psykiatriska diagnoser idag i studion? Dock måste jag säga att det varit en riktigt stark vecka hittills, både med gäster och studions prestation, trots att Jesper verkade ha däckat imorse.
Har för övrigt Fredrik inte trillat dit rätt rejält med alkohol senaste månaderna? Han får så klart kröka hur mycket han vill, men har för mig att han i en intervju för någon månad sen sa att han hade för mycket på gång nu för att orka vara bakfull.
Håller med dig.
--------------------------------------------------------------------------------
I övrigt avsnitt 513 och dess titel, när PO slänger in ett "Najs" när Sara pratar om att brösten växer när man är gravid, fyfan vad patetiskt...är PO 12 år gammal eller, skämdes fan på riktigt å Saras vägar när jag hörde det
--------------------------------------------------------------------------------
Också roligt att nu när de är sponsrade av NordVPN så har de ändrat meddelandet innan avsnitten
"Gott snack är som ni kanske vet
typ helt lyssnarfinansierade"
Aldrig hört ett sponsormeddelande som skriker slick i röv som deras, för i helvete sluta dra ut på det så långt, läs meddelandet och gå vidare och sluta kallprata om hur "jääääääääävla mycket" ni älskar NordVPN, tungan ligger fan och trycker inuti 12 finger tarmen så långt har de tungorna uppe i NordVPNs röv.