2021-02-16, 11:28
Medlem
Elof.Eldslukares avatar
Kan inte bara vara jag som tycker Bianca är grym
Citera
2021-02-16, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elof.Eldslukare
Kan inte bara vara jag som tycker Bianca är grym
Så är det, och Fanny är mer blåst än någonsin. Ebb och flod.

Jättebra avsnitt idag. Sagah är toppen.
Citera
2021-02-16, 20:43
Medlem
Roland Janssons avatar
Gårdagens PK-orgie där man hånar min gamle hjälte Janne Josefsson var fan patetisk. Försöker man bli ett nytt Tankesmedjan eller? Inte nog med att de försvarar Mona Sahlin, man håller på med ren åldersrasism mot JJ. Glad att jag la ner min patreon för ett tag sedan.
Citera
2021-02-17, 17:05
Medlem
Elof.Eldslukares avatar
Väl matigt med nästan ett helt avsnitt som handlar om Skugge och hennes tillkortakommanden
Citera
2021-02-17, 17:12
Medlem
Citat:
Väl matigt med nästan ett helt avsnitt som handlar om Skugge och hennes tillkortakommanden
Att någonting som ens inkluderar hennes närvaro ska vara ”Gott snack” är det största bedrägeriet sedan Cindy satt och gjorde allt för att förpesta stämningen. Skugge förtjänar på sin höjd samma behandling, dvs att på nåder få någon kvart i månaden.

Vet inte vad som skulle vara värst: att hon är helt oförmögen att se sig själv och sitt beteende utifrån eller att hon är förmögen att göra detta men tycker att det är en kul persona hon bygger upp.

Älskar att till och med psykologen Dan tröttnade på tjatet efter typ tio minuter och styrde samtalet rätt när fokus skulle ligga på Emma.
Senast redigerad av efterskalvet 2021-02-17 kl. 17:18.
Citera
2021-02-17, 22:25
Medlem
joyyys avatar
Citat:
Älskar Skugge! Tycker det var ett toppenavsnitt. Hade dock gärna sluppit Emma Frans...
Citera
2021-02-18, 01:14
Medlem
bfjs avatar
Börjar bli lite överdos på Skugge nu, lite räcker gott och väl.

Är det någon mer än jag som tycker ljudet blivit sämre igen mot slutet. Så fort någon höjer rösten så spricker ljudet. Sen kan man ju tycka att folk ska hålla samma ljudnivå genom hela podden.

Fan så svårt kan det väl inte vara? Var och varannan podd som spelar in över Skype har ju bättre ljud.
Citera
2021-02-18, 06:16
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Börjar bli lite överdos på Skugge nu, lite räcker gott och väl.
Håller med, hon låter som en trotsig tonåring.
Citera
2021-02-18, 13:58
Medlem
Offerkoftan är stor på Skugge, förstår verkligen inte varför någon höjer henne till skyarna.
Citera
2021-02-18, 22:14
Medlem
extrawhitespermints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfj

Är det någon mer än jag som tycker ljudet blivit sämre igen mot slutet. Så fort någon höjer rösten så spricker ljudet. Sen kan man ju tycka att folk ska hålla samma ljudnivå genom hela podden.

Fan så svårt kan det väl inte vara? Var och varannan podd som spelar in över Skype har ju bättre ljud.

Tänkte idag på dåligt ljud för första gången sedan starten, för idag var det riktigt Kalle V. Klarade inte av att lyssna hela avsnittet. Lyssnade först i hörlurar och ändrade till högtalare men upplevde samma där. När någon höjde rösten eller skrattade så skar det i öronen. Sänkte då ljudet, men blev då svårt att höra vad de sa.

Julia är för övrigt en riktigt rolig sidekick.
Citera
2021-02-18, 23:28
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
Haha dagens avsnitt 5 plus.
Romina, han Moderaten och Redgert var alla Bra gäster hela vägen.

Ingen orkar höra på Skugges tillkortakommanden i två timmar. Så tröttsamt. Hon har säkert massa roliga anekdoter från expressen, Berlin etc. Kan tänka mig att hon besökt en och annan efterfest i sina dagar. Men att lyssna på vilka jobb hon tackar nej till är ju sjukt ointressant.
Citera
2021-02-18, 23:57
Medlem
Ja, det kan vända snabbt från lågvattenmärke aka Skugges inskränkta värld till ett fyrplusavsnitt där det goda snacket flyter på otroligt trevligt.

Så oväntat att Jesper kläcker Gary Sundgren bland profiler från Västerås!

Hopps på extra lång sittning med Niva imorgon.

Och ja, ljudet är alltjämt det lägsta jag stött på. Ändå distar Jesper nästan konstant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in