2022-04-12, 19:55
Medlem
Agge är fan helt värdelös, kan inte ens lägga upp avsnitt.....
Citera
2022-04-14, 12:08
Medlem
Vad tycker lyssnarna om Julia Frändfors? Jag tål inte människan och kan inte lyssna på avsnitten hon är med i.
Citera
2022-04-14, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernstmik12
Vad tycker lyssnarna om Julia Frändfors? Jag tål inte människan och kan inte lyssna på avsnitten hon är med i.

Fungerar helt ok tycker jag, kan vara rolig, men blir för mycket adhd och borderline på en gång för mitt tycke.
Citera
2022-04-15, 17:15
Medlem
Citat:

Gnagare tyvärr, men bra pattar.
Citera
2022-04-16, 07:19
Medlem
Citat:

För gapig.
Citera
2022-04-17, 16:12
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:

Alltid underhållande när hon är med, hon och Fredrik har väldigt bra personkemi. De borde göra en podd ihop, hade gärna betalat en slant för det.
Citera
2022-04-20, 16:07
Medlem
Varit lite mycket av Jesper på senaste. Uppskattar honom enormt, men ibland kan det bli lite för mycket graspande efter samtal om man pratar varje dag, förståligt.
Inget mot Jespers insats i sig, men det vore trevligt att ha lite mer praktikdagar som det var rätt nyligen, det var mycket trevligt och ger en liten variation!

De där specialtrupperna "Narcos" i Indien är förmodligen de nepalesiska Gurkah som han tänkte på.

Även Guardia Civil och deras gamla gevär förstod jag inte riktigt.
Både GC och t.ex Mossos har modern utrustning när de är utplacerade på stan.
Citera
2022-04-21, 20:07
Medlem
Känner inget behov av ”praktikdagar” just nu, och dessutom är det just då som Jesper brukar behöva tömma sig på allt innehåll och alla uppslag, med andra ord ett jäkla graspande. Praktikantsändningar utan Jesper är inget jag någonsin skulle bemöda mig att lyssna på.

Riktigt sköna avsnitt senaste tre dagarna. Lina Thomsgård är kvinnornas kvinna och Camilla Henemark är en notoriskt klarsynt sidekick som man kan studsa det mesta mot.

Magnus Uggla med dotter hade varit episkt imorgon, om det inte vore för att man ska tvinga in både Ken Ring och Malou - mötet™️ - som ”sidekicks”… Det är att äventyra hela avsnittet, och även om någon av dem sannolikt inte kommer dyka upp så tycker jag ändå man blir för tjocka.
Senast redigerad av efterskalvet 2022-04-21 kl. 20:10.
Citera
2022-04-23, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Känner inget behov av ”praktikdagar” just nu, och dessutom är det just då som Jesper brukar behöva tömma sig på allt innehåll och alla uppslag, med andra ord ett jäkla graspande. Praktikantsändningar utan Jesper är inget jag någonsin skulle bemöda mig att lyssna på.

Riktigt sköna avsnitt senaste tre dagarna. Lina Thomsgård är kvinnornas kvinna och Camilla Henemark är en notoriskt klarsynt sidekick som man kan studsa det mesta mot.

Magnus Uggla med dotter hade varit episkt imorgon, om det inte vore för att man ska tvinga in både Ken Ring och Malou - mötet™️ - som ”sidekicks”… Det är att äventyra hela avsnittet, och även om någon av dem sannolikt inte kommer dyka upp så tycker jag ändå man blir för tjocka.

Nog för att Camilla Henemark kan snacka för sig och till och från har roliga vinklar på saker, men varför känns det som att varenda medelålders kvinna de tar in till podden alla låter som tanter som har rökt i 40 år och stinker fimp?

Raspiga slitna röster och det där hesa white trash skratten haha
Citera
2022-04-23, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uttrakad90
Nog för att Camilla Henemark kan snacka för sig och till och från har roliga vinklar på saker, men varför känns det som att varenda medelålders kvinna de tar in till podden alla låter som tanter som har rökt i 40 år och stinker fimp?

Raspiga slitna röster och det där hesa white trash skratten haha
Vet inte, men jag säger inte att bekräftelse i en annan rökkärrings ställe inte har med saken att göra.

Skämt åsido, förövrigt blev det precis som jag befarade, att Malou varje gång hon skulle göra reklam för sitt egna program eller dra ner tempot och energin med TV4-certifierade formulär 1A-frågor utgjorde ett ganska stort irritationsmoment. Måste väl ändå avpolletteras?
Senast redigerad av efterskalvet 2022-04-23 kl. 21:08.
Citera
2022-04-24, 00:24
Medlem
st33rs avatar
Ganska olustigt när Jesper och övriga pushar på i stil med ”du äter väl familjen dafgård”, snackar om att hennes grejer är köpa på Galne Gunnnar, frågar om hon har KK, vem hon knullar med osv

Det är liksom uppenbart att de saknar respekten de skulle ha för andra kända kvinnor som gäster.

Antar detta har att göra med att Camilla Henemark verkar ramlat utanför systemet , haft psykisk ohälsa av nåt slag, och typ varit hemlös ? Jag läste nån artikel om att han bodde i nån sorts ungkarlshotell .

Men det kanske är lustigt och lite kittlande för bådr killarna och deras fans, typ de i tråden som pratar om rökslitna röster och äckliga ”white trash”-kärringar.
Senast redigerad av st33r 2022-04-24 kl. 00:27.
Citera
2022-04-25, 16:40
Medlem
fresh-ps avatar
Totalt haveri med upladdning av avsnitt på podcast appen. Slutat lyssna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in