2022-05-08, 14:19
Medlem
Ironiska i att hon inte minns hans familjs namn, men kallar honom sen också för sitt ex namn.
Citera
2022-05-09, 15:53
Medlem
Bakarettans avatar
Jag är sååå otroligt trött på PW och hennes mediekåta familj. Jag är faktiskt spyfärdig.
De är precis överallt. Herreguud...
Att höra PW skratta i Masked Singer är som att höra en 2-3 åring bli matad med glass.
Kan någon ta bort denna vidriga familj ifrån tv- rutan??
Kärringen Schollin som aldrig ger sej heller...
Har de så j-vla dåligt med pengar så de måste ställa upp på reklamsnuttar och sälja ut sej själva. Ja herregud!
För det är precis det de gör, Wahlgrenarna, säljer ut sej själva. Bianca & Benjamin är patetiska skitungar som egentligen inte kan någonting viktigt överhuvudtaget. Lever endast på det de tjänar på att ställa upp på diverse såpor där de kan hävda sej själva.
Hade jag varit Linus Wahlgren hade jag skämts
ögonen ur mej.
Linus är väl den som verkar mest seriös.
Niklas föredrar jag att inte ens kommentera.
Citera
2022-05-09, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Jag är sååå otroligt trött på PW och hennes mediekåta familj. Jag är faktiskt spyfärdig.
De är precis överallt. Herreguud...
Att höra PW skratta i Masked Singer är som att höra en 2-3 åring bli matad med glass.
Kan någon ta bort denna vidriga familj ifrån tv- rutan??
Kärringen Schollin som aldrig ger sej heller...
Har de så j-vla dåligt med pengar så de måste ställa upp på reklamsnuttar och sälja ut sej själva. Ja herregud!
För det är precis det de gör, Wahlgrenarna, säljer ut sej själva. Bianca & Benjamin är patetiska skitungar som egentligen inte kan någonting viktigt överhuvudtaget. Lever endast på det de tjänar på att ställa upp på diverse såpor där de kan hävda sej själva.
Hade jag varit Linus Wahlgren hade jag skämts
ögonen ur mej.
Linus är väl den som verkar mest seriös.
Niklas föredrar jag att inte ens kommentera.

Du får inte glömma storebror Peter som inte syns i medier, men som nu skiljt sig och flyttar från Dalarna hem till mamma och pappas lilla hus på tomten.
Citera
2022-05-09, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datinski
Du får inte glömma storebror Peter som inte syns i medier, men som nu skiljt sig och flyttar från Dalarna hem till mamma och pappas lilla hus på tomten.

Som PW redan "gör reklam" för.

Herregud, låt oss slippa ännu en Wahlgren i TV-rutan!
Citera
2022-05-09, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00

Frågan är vad Peter tycker om att hon/de deklarerar i tv/sociala medier om hans privatliv.. Lika med Oliver. Jisses, låt dem gå ut med det de vill, själva..!
Citera
2022-05-12, 15:36
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00

Nääe...Inte en till!
Citera
2022-05-12, 20:08
Medlem
TaxenSixtens avatar
Hur står hennes kille ut med henne? Så otroligt korkad.
Citera
2022-05-12, 20:11
Medlem
Asså jag har inte läst ett enda inlägg i denna tråd och ser inga program där den här familjen är med. Ligger hemma sjuk och zappade runt på tvn och landade i Wahlgrens världe. Jag är i chock hur Pernilla behandlar sin stackars kille. Hon är ju helt jävla megavidrig, han verkar vara bästa killen. Detta avsnitt var det alla hjärtans dag och hon verkligen pissar på honom och allt han fixar till henne. Så jävla respektlös och vidrig.

Hoppas han inte tolererar det där för länge.
Citera
2022-05-12, 22:16
Medlem
Och det omvända skulle jag nog säga. Vem vill träffa svärmor på Alla hjärtans dag? Dyker upp som gubben i lådan. Det här med romantik är inte helt lätt om den ena är superromantisk och den andra inte är det. Man måste väl ha lite taktkänsla här.

Glöm inte att det är en tv-produktion. Regisserat till stor del.
Citera
2022-05-13, 10:49
Medlem
Mogrens avatar
Hon lär inte stå ut med det där slätstrukna stolpskottet så länge till.
Citera
2022-05-13, 11:42
Medlem
Kollade in några program nu.

Pernilla är ganska rolig med sin tvistade humor, hon driver ju med både sig själv och andra oavbrutet. Tycker det är helt rimligt att hon har många vänner omkring sig, förmodligen tycker de hon är hopplös med sin taskiga tidsuppfattning men skoj att umgås med. I mitt och min sambos gäng är det typ samma humor

Christian är verkligen insmilande. Nu kan vi nog alla vara så i en ny relation, men han ÄR onekligen smörig. Sedan kan han inte alltid dölja besvikelsen när hon inte vill hångla framför kameran eller när han ropar "puss" och hon svarar "va" Han tar i för mycket med sina superlativ hela tiden, det faller platt. Men det kan ju vara att han inte är helt naturlig framför kameran också.

Oavsett allt så tror jag att Pernilla kommer se igenom honom om han är ute efter henne av fel anledning, hon har levt ett helt liv som "kändis" och klarar nog att sålla.
Citera
2022-05-13, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Kollade in några program nu.

Pernilla är ganska rolig med sin tvistade humor, hon driver ju med både sig själv och andra oavbrutet. Tycker det är helt rimligt att hon har många vänner omkring sig, förmodligen tycker de hon är hopplös med sin taskiga tidsuppfattning men skoj att umgås med. I mitt och min sambos gäng är det typ samma humor

Christian är verkligen insmilande. Nu kan vi nog alla vara så i en ny relation, men han ÄR onekligen smörig. Sedan kan han inte alltid dölja besvikelsen när hon inte vill hångla framför kameran eller när han ropar "puss" och hon svarar "va" Han tar i för mycket med sina superlativ hela tiden, det faller platt. Men det kan ju vara att han inte är helt naturlig framför kameran också.

Oavsett allt så tror jag att Pernilla kommer se igenom honom om han är ute efter henne av fel anledning, hon har levt ett helt liv som "kändis" och klarar nog att sålla.

Tids nog kommer Pernilla bli varse.
Det säger väldigt mycket om ens personlighet om man från en dag till annan vill gå all in och bli en karaktär i WV. Tror inte många män i den åldern skulle agera på det sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in