Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-04-10, 15:56
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Pernilla tjänar fler miljoner per säsong av WV, har samarbete med gekås där hon säljer kläder hon designat, showen som hon drar runt med i Sverige är utsålda överallt m.m

Pernilla drar in de pengar som behövs för att leva det liv hon gör.

Uppenbarligen gör hon det, bara funderade på var majoriteten kommer från, men då är det lite allt möjligt då =)
Citera
2022-04-11, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Vad hände med Theos pappa som Pernilla var tillsammans med. Ni vet den solariebruna övertränade polisen. Var det klanen Ingrosso som skrämde iväg honom. Han försvann helt från arenan

Tänker också på honom när jag läser om Theo här. Vad tycker han om att Herrn Bauer klampat in som "bonuspappa of the year"?
Citera
2022-04-11, 17:25
Medlem
Citat:
Vad hände med Theos pappa som Pernilla var tillsammans med. Ni vet den solariebruna övertränade polisen. Var det klanen Ingrosso som skrämde iväg honom. Han försvann helt från arenan

Menar du 'Dumbo' med se gigantiskt utestående öronen? Ungen de har ihop är i alla fall en riktig drama Queen och gnällspik, maken till gnällig inge har jag aldrig hört. 'Dumbo' har väl en ny familj kan tänka. Han var enligt källor här - och Pernilla själv, otrogen mot Pernilla så det var väl ingen större förlust att han försvann. Bianca gjorde visst också sitt till för att sabba förhållandet mellan honom och Pernilla.
Citera
2022-04-11, 17:45
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Menar du 'Dumbo' med se gigantiskt utestående öronen? Ungen de har ihop är i alla fall en riktig drama Queen och gnällspik, maken till gnällig inge har jag aldrig hört. 'Dumbo' har väl en ny familj kan tänka. Han var enligt källor här - och Pernilla själv, otrogen mot Pernilla så det var väl ingen större förlust att han försvann. Bianca gjorde visst också sitt till för att sabba förhållandet mellan honom och Pernilla.

Ja han är det inget synd om . Tycker inte att han verkar så trevlig .
Citera
2022-04-11, 21:07
Medlem
Citat:

Sett honom utan för Norrmalmspolisen för inte alltför länge sedan. Så han verkar jobba på.
Citera
2022-04-11, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Japp - när det blir tufft blir det FÖR tufft för Herrn Bauer*.

*Betyder "bonde" by the way...

Precis!

Då ligger alla TV4:s och DiscoveryPlus karriärer för hans fötter:
Mästerkocken, Robinson, Bonde söker fru (han kanske äger en höna eller två, menar inte kärringen Pernilla), Bygglov, osv osv osv osv - till det är dags för den allra senaste satsningen:

Begravningsdax! - Det är nu eller aldrig
Dags att fläska på: Ljud, ljus, musik, kändisar, flyga liket till månen och tillbaka! Bara fantasin sätter gränserna! ALLT för våra ÄLSKADE "kändisar!". I Livet som i Döden!

Superskaparen av nya programformer David Hellenius får gärna ta idén. Han Jock som ordnade nästan alla nya doku-program förr valde ju stiligt och smakfullt att hoppa från Västerbron, någon dag efter nyår för några år sedan, och lämna den vidriga media-miljö han var högst ansvarig för. Men medie-skit-smeten SKA fortgå. Och där kommer vi snart se stackarn "Herr Bauer", när han kaskadspytt alltför många gånger på Wahlgrens Värld, och undrat varför kärringen inte vet vad en Demokrati är.
Senast redigerad av Norrlandssommar 2022-04-11 kl. 21:25.
Citera
2022-04-12, 15:53
Medlem
Citat:

Det löjligaste jag någonsin läst. Hans felstegslista är garanterat betydligt kortare än herr Bauers.
Citera
2022-04-12, 21:51
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:

Just det öronen stod ut. Han kanske var gammal boxare? Jasså var han otrogen jag trodde det var Ingrosso klanen som skrämde iväg honom.
Citera
2022-04-12, 21:55
Medlem
Såg ett klipp från ”Benjamins” där Pernilla o Hybrisgänget dök upp oanmälda. Benjamin verkade inte bli jätteglad och han skämdes, synligt, över Pernilla. Men hon tyckte att hon var - som alltid - så cool och tog över alltihop. Kan hon inte bara låta han ha sitt ifred..?,
Citera
2022-04-13, 09:34
Medlem
Citat:
Just det öronen stod ut. Han kanske var gammal boxare? Jasså var han otrogen jag trodde det var Ingrosso klanen som skrämde iväg honom.

Han var otrogen och Bianca gjorde sitt bästa för att få bort honom ur familjen. Hon var svartsjuk och tyckte att han tog uppmärksamhet från henne.

Bianca sa i wv att det ångrar hon djupt, hur elak hon var mot Joakim
Citera
2022-04-13, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Han var otrogen och Bianca gjorde sitt bästa för att få bort honom ur familjen. Hon var svartsjuk och tyckte att han tog uppmärksamhet från henne.

Bianca sa i wv att det ångrar hon djupt, hur elak hon var mot Joakim

Mmmm...när Herr Bonnläpp visar sitt rätta jag blir det kanske ännu tydligare.

Försvarar inte otrohet men kan tänka mig att Biancas taskiga sätt förmodligen "hjälpte till", sas.

Å andra sidan verkar ju JL inte lika utstuderad och tillrättalagd som CB.
Citera
2022-04-13, 16:19
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Det verkar vara många som tror att CB’s yngsta är med i Spanien. Det är hon inte.
Hon är på solsemester med sin mamma.
Vi satt på samma plan ner mot Mexico.
Vad jag hört av säkra källor så har dottern aldrig ännu varit med CB på semester utomlands.
Man kan ju alltid hoppas att hon blir ner bjuden till Spanien i sommar.
När det är fler familjemedlemmar än endast CB så är hon trygg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in