Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-04-07, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Lägga ut bilder på överdådig frukost
Samtidigt som hennes sömmerskor svälter
Ja man kan bara hoppas på
Hoppas du på karma när det gäller Pernilla? Knappast. Tvärtom, nu ska hon bli farmor också
Citera
2023-04-07, 14:48
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Kan väl ändå inte vara sant?!

Det om Ryssland finns i säsong 10 då hon hjälper Theo med läxorna. Det andra är i en tidigare säsong men googla. Barnarbetare finns också att googla. 🙂
Citera
2023-04-07, 14:50
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Det om Ryssland finns i säsong 10 då hon hjälper Theo med läxorna. Det andra är i en tidigare säsong men googla. Barnarbetare finns också att googla. 🙂
Inte lika intressant och chockerande som att hon rakar r*ven på sin son. Vad var förklaringen till detta snuskande, som dessutom verkar ha delats med allmänheten?
Citera
2023-04-07, 15:24
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Inte lika intressant och chockerande som att hon rakar r*ven på sin son. Vad var förklaringen till detta snuskande, som dessutom verkar ha delats med allmänheten?

Uppmärksamhet eller komplext brist på självinsikt. Troligen båda.
Citera
2023-04-07, 15:51
Medlem
Citat:
https://www.hant.se/noje/pernilla-avslojar-sanningen-bakom-rakningen-av-benjamins-stjart/5130918

"– Så var de ju inte. Jag hjälpte honom att ansa, jag stod ju inte på knä och tittade in i hans rövhål, jag tittade inte och gjorde på kanterna. Man kan tycka att det är konstigt, men jag ställde upp. Han frågade ju liksom, säger Pernilla och skrattar."

Benjamin har väldigt mycket kroppsbehåring, överallt. Att han ber morsan raka lite nedanför ryggen unger kalsongkanten och skämtar om att "raka rövhålet" är deras humor som alla skvallerkärringar i denna tråd mycket väl är medveten om men skvallerkärringar älskar att hata och förvränga.

Att han bad henne raka mynnar utifrån att hon hjälpte honom raka armarna när han blev retad redan i grundskolan.

"Samtidigt avslöjar han att hans håriga armar ställt till bekymmer för honom förr, något mamma Pernilla Wahlgren löste med hjälp av rakhyvel och raklödder.

– Jag har haft så håriga armar sedan jag var åtta år. Jag är ju halvitalienare. Jag kommer ihåg att när jag var åtta så kallade mina polare mig ”apan”, så morsan rakade av mina armar med lödder och rakhyvlar och grejer, avslöjar han."

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/a/6anmO/benjamin-ingrosso-polarna-kallade-mig-apan
Citera
2023-04-07, 15:54
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TostHasteran
https://www.hant.se/noje/pernilla-avslojar-sanningen-bakom-rakningen-av-benjamins-stjart/5130918

"– Så var de ju inte. Jag hjälpte honom att ansa, jag stod ju inte på knä och tittade in i hans rövhål, jag tittade inte och gjorde på kanterna. Man kan tycka att det är konstigt, men jag ställde upp. Han frågade ju liksom, säger Pernilla och skrattar."

Benjamin har väldigt mycket kroppsbehåring, överallt. Att han ber morsan raka lite nedanför ryggen unger kalsongkanten och skämtar om att "raka rövhålet" är deras humor som alla skvallerkärringar i denna tråd mycket väl är medveten om men skvallerkärringar älskar att hata och förvränga.

Att han bad henne raka mynnar utifrån att hon hjälpte honom raka armarna när han blev retad redan i grundskolan.

"Samtidigt avslöjar han att hans håriga armar ställt till bekymmer för honom förr, något mamma Pernilla Wahlgren löste med hjälp av rakhyvel och raklödder.

– Jag har haft så håriga armar sedan jag var åtta år. Jag är ju halvitalienare. Jag kommer ihåg att när jag var åtta så kallade mina polare mig ”apan”, så morsan rakade av mina armar med lödder och rakhyvlar och grejer, avslöjar han."

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/a/6anmO/benjamin-ingrosso-polarna-kallade-mig-apan

Jisses. Kolla klippet istället. Är man vuxen rakar man sig själv. Punkt fuckin slut.
Citera
2023-04-07, 15:56
Citat:

Se där ja. Det var ju inte så farligt.
Tyvärr inte ovanligt med trådsanningar.
Citera
2023-04-08, 10:39
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:

Antingen det eller så är man väldigt mån om att ikonerna aldrig - aldrig - får vanhelgas.
Citera
2023-04-08, 17:31
Medlem
Hela hennes familj är bara för mycket, att folk orkar titta på dom, för att inte glömma sopan Benjamin
Citera
2023-04-09, 19:01
Medlem
Citat:
Jisses. Kolla klippet istället. Är man vuxen rakar man sig själv. Punkt fuckin slut.
Jasså? Väldigt många salonger gör stor profit av att raka andra vuxna människor, allt från haka och näshår till rövhål.

Och de som tar en full brazilian blir verkligen beskådade rakt in i röven.

Citat:
Antingen det eller så är man väldigt mån om att ikonerna aldrig - aldrig - får vanhelgas.
Där kom självbekännelsen att du är en bitter olycklig människa som fantiserar ihop dina inlägg med syftet att förvränga sanningen så mycket åt det negativa du bara kan.
Dina inlägg utstrålar verkligen din svarta personlighet.

Ta och googla synonymer till vanhelga om du vet hur man googlar.
Citera
2023-04-09, 19:31
Medlem
Citat:
Jasså? Väldigt många salonger gör stor profit av att raka andra vuxna människor, allt från haka och näshår till rövhål.

Och de som tar en full brazilian blir verkligen beskådade rakt in i röven.

Där kom självbekännelsen att du är en bitter olycklig människa som fantiserar ihop dina inlägg med syftet att förvränga sanningen så mycket åt det negativa du bara kan.
Dina inlägg utstrålar verkligen din svarta personlighet.

Ta och googla synonymer till vanhelga om du vet hur man googlar.

Fast det är en jävla skillnad om nån på en salong gör det mot ens morsa!???

Jag tror absolut inte att det är en incestfamilj. Men dom är definitivt för gränslösa jämfört med en själv och vad jag är van vid. Har inget med bitterhet att göra.

Kanske är naturligt för dig att veta hur ofta dina syskon onanerar och rakar varandras rövhål.
Senast redigerad av granskottet80 2023-04-09 kl. 19:42.
Citera
2023-04-09, 19:34
Medlem
Citat:

Hon ”tittade inte”, nähe. Lite svårt att raka då, kan man kan tänka sig. Om hon hade kommit snett med hyveln kanske det hade blivit lite farligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in